Είμαι

η Λένα. Αποφασίζω να γράψω εδώ πράγματα που σκέφτομαι και δεν τα λέω. Ποτέ δεν μιλάω γι αυτά, κανείς δεν ξέρει τίποτα για αυτές μου τις σκέψεις. Δεν περιμένω συνταξιδιώτες σε αυτό μου το ταξίδι, αν όμως αποφασίσουν να μπούν λαθρεπιβάτες στη Μαίρη Σελέστε της ζωής μου, ας είναι καλά.

Είμαι βυθισμένη σε ένα δαίδαλο επιθυμιών. απο τη μιά τα πρέπει και απο την άλλη τα θέλω. Απο τη μιά το παρελθόν με γεμίζει χαρά αλλά και ήττα, μετά έρχεται το παρόν που μόνο οδύνη μου φέρνει, όσο για το μέλλον..το πέρασμα του Αχέροντα κανείς δεν το γλυτώνει.

 Σε αυτόν τον αγώνα αλληλοεξόντωσης, θα κυττάξω να επιζήσω.

Με ή χωρίς απώλειες

Με ή χωρίς συνταξιδιώτες

One thought on “Είμαι

Σχολιάστε

