Γιατί

Εχω άπειρο άγχος που δεν έχει ώς τώρα βρεί διεξοδο. Να πάρω σβάρνα τους ψυχιάτρους δεν με εκφράζει, έτσι κι αλλιώς δεν μπορώ έύκολα να μιλήσω σε ξένους για μένα.. προτιμώ τα διάφορα τετριμμένα που λέμε κάθε μέρα με τους γείτονες, συγγενείς, φίλους, χωρίς να εμβαθύνουμε.
Κοντά άλλά όχι και τόσο.
Εχω άγχος γιατί έχω δέσει τη βάρκα των ονείρων μου μαζί με την βάρκα του Β. του άντρα μου, του συντρόφου μου. Που είναι ριψοκίνδυνος και εγώ όχι.
Οτιδήποτε νέο με τρομάζει. Εχω και τρομακτικές εμπειρίες απο τη ζωή μου που με σημάδεψαν.
Εκείνος δεν έχει.

2 thoughts on “Γιατί

Σχολιάστε

