Ονειρα

Τα όνειρά μου κόκκινα, τα όνειρά σου άσπρα..

Θα ήθελα να έχω μια ζωή ρουτίνα, όπως πολλοί άνθρωποι γύρω μου, μιά ηρεμία, μιά γαλήνη, όπου θα ασχολούμαι με την πεζή καθημερινότητα, χωρίς πολλά-πολλά.

Αντ’ αυτού το άγχος απο τα συνεχή σκαμπανεβάσματα πάει να μου πιεί το αίμα. Πότε ΄πάνω πότε κάτω, πότε στον ουρανό πότε στον πάτο. Ζώ με την ψυχή στο στόμα.

Φοβάμαι συνεχώς μη χάσω τα κεκτημένα, τον Β, τη ζωή μας, τη ζωή μου, τη βολή μου αν θέλετε, μη γίνει κάτι και βρεθώ πάλι με τα κουρέλια στο χέρι να μαζέψω τα φρύγανα της ζωής και να ξανα-ξεκινήσω απο το Α.

Γέρασα φαίνεται και κάθε νέο ξεκίνημα μου φαίνεται βουνό.  

3 thoughts on “Ονειρα

Σχολιάστε

