Β

Τον Β τον ερωτεύτηκα απο το Γυμνάσιο. Εβγαινα μαζί του κρυφά γιατί ο πατέρας μου ήταν αυστηρός και δεν ήθελε πολλά-πολλά με αγόρια. Ημουνα τότε στην Τετάρτη Γυμνασίου και ο Β ήταν φοιτητής στην ΑΣΟΕΕ, έτσι λεγόταν το Οικονομικό Πανεπιστήμιο. Και ήθελε εμένα.

Βγαίναμε τα Σάββατα και πηγαίναμε σε σινεμά (έλεγα ψέμματα στον μπαμπά μου ότι πηγαίνω με μιά φίλη μου) μαζί με τον Ν και την Μαρία Χ. Καθόμασταν πίσω-πίσω και φιλιόμασταν. Αυτό ήταν όλο. Καμμία σχέση με αυτά που βλέπω στην τηλεόραση σήμερα. Τότε είμασταν αλλιώς.

Αυτό συνεχίσθηκε μέχρι που τελειωσα το Γυμνάσιο. Ημουνα αριστούχος ο μπαμπάς μου όμως δεν ήθελε να σπουδάσω. Για να μην πάρουν τα μυαλά μου αέρα. Ετσι πήγα μαθητευόμενη σε μία μοδίστρα, αφού μου άρεσε το κέντημα. Εμαθα να ράβω τα πάντα, απο φορέματα μέχρι μωρουδιακά.

Οταν ο Β. τελείωσε το στρατιωτικό του ήρθε και με ζήτησε. Ο μπαμπάς μου τον έβαλε και κάθισε και συζήτησαν. Το ξέρανε απο χρόνια ότι είμασταν ζευγάρι. Τον περίμεναν να με ζητήσει. Ο μπαμπάς μου του είχε και την δουλειά έτοιμη. Σε μεγάλη τράπεζα.

Τον είχα υποτιμήσει τον μπαμπα μου.  

4 thoughts on “Β

  1. An lu, βρίσκεις? Πολύ χαίρομαι που σου αρέσουν οι ιστορίες μου.
    Panicroom, και εγώ είναι στιγμές που αισθάνομαι λαθρεπιβάτης της ζωής. Και για καιρό ήμουνα λαθραναγνώστρια των ιστοριών που γράφανε οι άλλοι. Κάποια στιγμή είπα θα γράψω και εγώ. Ισως με βοηθήσει να ξεκόψω απο το ποτό. Στο τέλος-τέλος, αφού θα με ξεκάνει που θα με ξεκάνει, να έχω προλάβει να τα πώ. Να τα δώ γραμμένα. Και μετά ας φύγω.

Σχολιάστε

