Οικογένεια

Χθές είχα γιορτή, γίορταζε ο Β, γενέθλια. Εγινε κιόλας 76 ετών..πόσο γρήγορα περνάει οι καιρός. Σαν χθές θυμάμαι που με κορτάριζε τότε στο Θησείο, στηνόταν έξω απο το σχολείο μου μαζί με τον φίλο του τον Ν που και εκείνος με ήθελε..

Ηρθαν όλοι, η νυφη μου με τα παιδιά της και η άλλη μου η νύφη που δεν έχει παιδιά, έχει όμως τον μεγάλο μου γιό. Τον αγαπημένο μου γιό, τον αριστούχο, το καλύτερο παιδί. Και τον μικρό τον αγαπάω, όμως είναι σαν και μένα, δεν μιλάει καθόλου, μπροστά στο κομπιούτερ συνέχεια γράφει και βλέπει ποδόσφαιρο.

Χαίρομαι όταν έχω την οικογένεια κοντά μου, τους μαγειρεύω και αισθάνομαι χρήσιμη. Ξεχνάω την καθημερινότητά μου και την μοναξιά μου.

Θα ήθελα να ήταν η ζωή μου αλλιώς.

Αλλά δεν έγινε

2 thoughts on “Οικογένεια

Σχολιάστε

