Ομφαλοσκόπηση

Απο το πρωϊ έχω πονοκέφαλο. Απο τη διάσειση. Και νεύρα πολλά. Από την ανοησία μου. Τι ήθελα και ανακατεύτηκα στον καυγά. Ο Βησσαρίων χαστούκισε τον γιό μας. Κοτζάμ άντρα. Που έφαγε το χαστούκι και δεν είπε λέξη. Εγώ τι ήθελα να μπώ στη μέση, να τους χωρίσω έλεγε η ηλίθια, αφού όσες φορές το έχω ξανακάνει βρίσκω πάντα τον μπελά μου. Σιχτίρ.

Είναι όμως παιδί μου και το πονάω. Δεν μπορώ να τον βλέπω να το χτυπάει.

Είναι στιγμές που μισώ τον άντρα μου, παρόλλο που είμαστε μαζί τόσα χρόνια. Και μετά προσπαθώ να βρώ δικαιολογίες για να συγχωρήσω όλες τις καταστάσεις. Να δικαιώσω το γιό μου, τον εαυτό μου, τα εξιλαστήρια θύματα. Που υπάρχουμε για να ξεσπάνε οι άλλοι επάνω τους. Αμνοί πρός σφαγή.

Και να συγχωρήσω και τον Β γιατί όταν νευριάζει, κακκιάζει και ψάχνει για φταίχτη. Και ο φταίχτης στήνεται σαν τον Χριστό στον τοίχο. Και καρφώνεται. Και μετά ο Β αισθάνεται ικανοποιημένος απο τη ζωούλα του έχοντας καταστρέψει εκείνη των άλλων.

Να πεθάνω, γίνεται?

6 thoughts on “Ομφαλοσκόπηση

  1. Για να στηθεί ένας καυγάς, χρειάζονται τουλάχιστον δύο. Το ζητούμενο είναι η αποφυγή του. Πρέπει να βρεθεί κάποιος τρόπος να μην βρίσκονται μαζί πατέρας και γιός. Εν ανάγκη, να αλλάξει χώρο εργασίας ο γιός (ξέρω είναι δύσκολο). Δυστυχώς, η ενδοοικογενειακή βία όταν έχει ριζώσει ως τρόπος επικοινωνίας, μπορεί να σταματήσει μόνο αν τα εμπλεκόμενα μέρη ΔΕΝ έρχονται σε επαφή.
    Ακούγονται πολύ θεωρητικά όλα αυτά, αλλά είναι ίσως ο μόνος τρόπος για να σταματήσει αυτή η κατάσταση.

  2. Tα αρσενικά πάντα έχουν αυτό το ένστιχτο του…»Ποιος θα υπερισχύσει» απλά στην περίπτωση γιος και πατέρας οι ισορροπίες είναι πιο λεπτές!

    Από την άλλη η μητέρες είναι η ζυγαριά! Είμαι αρκετά νέα για να σκέφτομαι σαν μαμά αλλά πιστεύω κάπως έτσι είναι τα πράγματα! Υπομονή 🙂

  3. an-lu, το σκέφτηκα πολύ αυτό που μου έγραψες και το συζήτησα με τους γιούς μου. Ηταν και ο Β μπροστά. Ετσι αποφάσισαν να πηγαίνει στο μαγαζί ο Β τις ζυγές μέρες, εφόσον δεν κάνει πολύ κρύο ή βρέχει και ο Μάρκος τις άλλες μέρες. Επίσης θα πάρουν και 2 πωλήτριες για να μιλάνε με τις πελάτισσες που έρχονται να ψωνίσουν για τους άντρες τους. Ο Β είπε ότι μαζί με τον Πέτρο (τον μεγάλο μου γιό) θα κάνουν έρευνα αγοράς μήπως βάλουμε και άλλα είδη στο μαγαζί, πέρα απο το κλασσικό ένδυμα. Δεν ξέρω αν θα δουλέψει το σύστημα αυτό, όμως η προσπάθεια έγινε.
    Σε ευχαριστώ θερμα.

  4. anatoli, παλιά είχα πιό πολύ σθένος για να συγκρατώ τις καταστάσεις, δούλευα και εγώ μέσα στο μαγαζί – σαν μοδίστρα, τώρα όμως σταμάτησα, κάθομαι σπίτι. Και αναπολώ.
    Υπομονή ΔΕΝ έχω. Στέρεψε.

  5. Κάποτε ο θυμός δεν πρέπει να έχει ακροατήριο… μέχρι να ατροφήσει.

    Άσχετο. Έκανα έρευνα στο γκούγκολ για «ομφαλοσκόπηση» που θα το βάλω τίτλο σε κάτι δικά μου…έψαχνα και φώτο….έτσι άραξα εδώ…

    Αίντε, όρτσα τα πανιά.

Σχολιάστε

