Σαν χνούδι

 Τις νύχτες αργώ να κοιμηθώ. Πάει 12, 1, 2, και είμαι άϋπνη. Ο Βησσαρίων ροχαλίζει στο διπλανό κρεββάτι και εγώ στριφογυρίζω σαν τη κουκουβάγια. Σκέψεις άπειρες περνάνε μπροστά απο τα μάτια μου.

Αισθάνομαι πάρα πολύ κουρασμένη. Απ’ όλα. Αν ήταν εδώ ο Νίκος θα με έπαιρνε και θα πηγαίναμε σινεμά. Στο γειτονικό σινεμά να δούμε ό,τι παίζει. Ασχέτως τίτλου. Να δώσουμε στον εαυτό μας την έκπληξη. Στοιχηματίζαμε κιόλας αν θα είναι ρομάντζο, θρίλερ ή αστυνομικό. Εμένα μου άρεσε η περιπέτεια, σε εκείνον τα έργα με δίκες και κατασκόπους. Σαν σαστισμένοι έφηβοι μαγνητιζόμασταν απο τις ταινίες τρώγοντας ποπ κόρν. Ποτέ τσίπς.  Παλιά τρώγαμε πασατέμπους, ποτέ ηλιόσπορους. Πίναμε κοκα-κόλα ποτέ πέπσι. Παγωτό χωνάκι, ποτέ κυπελλάκι. Σινεμά κατα κόρον, σπάνια θέατρο.

Στον Βησσαρίωνα δεν αρέσει ο κινηματογράφος, τον παίρνει ο ύπνος και όταν κοιμάται ροχαλίζει και στο τέλος μας βγάζουν έξω. Παλιά έπαιρνα τα παιδιά και τα πήγαινα σινεμά, σινεάκ θέλανε, τα πήγαινα στο Δελφινάριο και στο κουκλοθέατρο, στα συγκρουόμενα σε λούνα πάρκ..και βέβαια σινεμά. Κανείς όμως γιός μου δεν κόλλησε, προτίμησαν τη μουσική και το χορό. Αλλη γενιά.  Πάω πιά κανένα απόγευμα σινεμά μόνη μου, βλέπω διάφορες ταινίες, καμμιά φορά την ίδια ταινία την βλέπω 2 φορές.

Και μετά αυτές τις διεξόδους αισθάνομαι ανάλαφρη.

Σαν χνούδι που θα το πάρει ο άνεμος. Που θα εξαφανισθεί, θα χαθεί μέσα στο άπειρο.    

4 thoughts on “Σαν χνούδι

Σχολιάστε

