Υφεση

Aισθάνομαι απαίσια. Η ημικρανία σαν σφυρί πάει να μου πάρει το κεφάλι. Το πρωϊ με έβρισε πατόκορφα. Δεν θυμόταν που έβαλε τα κλειδιά του αυτοκινήτου. Βιαζόταν να πάει στο μαγαζί και τα ήθελε. Και βέβαια έφταιγα εγώ γιατί πήρα χθές το αμάξι να πάω στη λαϊκή.  Τα κλειδιά όμως τα άφησα πάνω στην κλειδοθήκη. Και εκείνος βγήκε χθές το βράδυ με το αυτοκίνητο για να πάει εκεί κοντά για ένα κρασάκι με τους φίλους του. Αλλά για όλα φταίω εγώ. Φταίω που υπάρχω.  Φταίω που αναπνέω, φταίω που ζώ.

Ελεγε, έλεγε, έλεγε, είχε κοκκινήσει το πρόσωπό του και την ώρα που με έβριζε έφτυνε κιόλας.. το κενό γιατί ήμουνα μακριά του. Και μετά έβαλε τα χέρια στις τσέπες και ΝΑΤΑ τα κλειδιά! Και μετά ήθελε αγκαλιές και συγνώμη αγαπούλα μου δεν το εννούσα!.

Πίστευα παλιά ότι στερεύουν τα δάκρυα.

Δεν είναι αλήθεια

Η ζωή στερεύει λίγο-λίγο. Ολο και περισσότερο χώνομαι στην ψευδαίσθηση. Γυρίζω πίσω στο χθές που ήταν ροδαλό και αφήνω τη σκαιή πραγματικότητα να με συνθλίβει όποτε μπορεί.

Αισθάνομαι ότι δεν έχω τίποτα δικό μου, ν’ αγκαλιάσω, να σφίξω, να πώ τον πόνο μου. Η ψυχολόγος..εντάξει μιλήσαμε μου είπε να πιώ λίγο κρασάκι να ηρεμήσω.

Πώς καταφέρνει κάθε φορά αυτός ο άνθρωπος και με διαλύει, με κομματιάζει, λάθος τα λέω, πως αφήνομαι βορά στο ξέσπασμα αυτού του ανθρώπου, αφήνομαι να με κομματιάζει, τον αφήνω να με συνθλίβει στο όνομα του οτιδήποτε στραβού που μπορεί να προκύψει. Παίρνω άμεσα τον ρόλο του θύματος, σαν πέτσα έχει γίνει ο ρόλος και υποκύπτω, φταίω για ότιδήποτε προκύπτει στην Γή.

Και τα δάκρυα άπλετα χύνονται σαν ωκεανός. Ο πόνος οξύς, η πίκρα περίσσια, το μόνο που υπάρχει είναι η ψευδαίσθηση. Η ψευδαίσθηση μιάς ζωής. Της δικής μου

4 thoughts on “Υφεση

  1. Είμαι στο σπίτι της Μ, σήμερα, της νύφης μου. Ερχομαι πλέον πολύ συχνά, για να τη βοηθάω στη κουζίνα, να μαγειρεύω και να βλέπω και τον Πέτρο. Φυγές; σίγουρα. Τις έχω ανάγκη και εκείνοι χαίρονται που είμαι κοντά τους.
    Είπε η Μ ότι σήμερα θα μου δείξει κάτι νέο στο κομπιούτερ..για να δούμε.
    Την έχω τόσο ανάγκη. Ντροπή δεν είναι ; άντί να τη νοιάζομαι εγώ, με νοιάζεται εκείνη.

  2. Καλησπερα παλια μου συνταξιδιωτισα(Σαν τα ποντικια,εφυγα απο αυτο το πλοιο,οταν ειδα οτι βουλιαζει)
    Τα δακρυα δεν στερευουν ποτε,αλλα ουτε και η ζωη στερευει.Κρατα το χθες σαν ενα ονειρο και κοιτα την ελπιδα που θα φερει το αυριο.Κανεις μας δεν εχει τιποτα και κανεναν.Γυμνοι και μονοι ηρθαμε σ’αυτην την ζωη.(και κανεις κανενος -που λεει και το τραγουδι-.
    Κρατα τις αντοχες σου και κανε ανακωχη με ο,τι σε συνθλιβει.Σταματα να νοιωθεις πως εισαι θυμα-αυτο προκαλει και αναζωογονει τους θυτες-.
    Η ζωη σου δεν ηταν ψευδαισθηση.Γεματη απο αισθηματα και ανθρωπινες παρουσιες ηταν.Πιες καλυτερα λιγο κρασακι παραπανω(εφ οσον δεν σου βγαζει αρνητικες σκεψεις)και ασε τους ψυχολογους να θελουν να δικαιωσουν τα πτυχια τους.Εμεις ειμαστε οι καλυτεροι ψυχολογοι του εαυτου μας.Κοιτα το παρελθον σου με υπερηφανεια.Αγαπησες και αγαπηθηκες,εκανες παιδια,εγγονια.Ειχες μια υπεροχη δουλεια φαντασιας και δημιουργιας.Δημιουργησε ξανα για σενα και τα αγαπημενα σου ατομα.Χαρισε,δωρησε τους τα»παιδια της τεχνης σου»μεσα σε ivoire πακετα ,σατεν και φιογκους.Ασχολησου με τον εαυτο σου, με τα ενδιαφεροντα σου και κλεισε τα αυτια του εγκεφαλου σου στις βωμολοχιες και τις εξαρσεις του συντροφου σου.Παρε την ζωη στα χερια σου και παψε να θεωρεις τον εαυτο σου θυμα…..
    Με εκτιμηση και αγαπη ανθρωπινη.g
    Υ.Γ.και μην νοιωθεις ενοχες για το ποιος πρεπει να ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ποιον.Δεν ειναι ντροπη.Αυτα ειναι ρυθμισμενα εξ’ΑΝΩΘΕΝ……

  3. Κάνεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ που φεύγεις. Είναι πολύ θετικό το ότι έχεις ένα «καταφύγιο» έστω και προσωρινό. Όσο για τη συμπεριφορά του Β, αν δεν μπορείς να την αλλάξεις, αποστασιοποιήσου. Τι εννοώ, ό,τι κι αν σου λέει, να μην το παίρνεις προσωπικά και να ασκήσεις τον εαυτό σου στο να τα ακούς σα να πρόκειται για άλλο άτομο και όχι για σένα. Είναι μια προσωρινή λύση, αλλά είναι κάτι που σε γλυτώνει από τη φθορά…

Σχολιάστε

