Ευθύνες

Εχω μέρες να γράψω. Αισθάνομαι καλύτερα τώρα. Σαν να έφυγε ένα βάρος απο πάνω μου. Ο Β. πάει το πρωϊ πάλι στο μαγαζί,κάθεται πίσω απο τον πάγκο και παίζει στο Ιντερνέτ. Υποτίθεται ότι προσέχει και διευθύνει. Μάλιστα.

Και εγώ βγήκα στην αγορά, πήρα και την Ολγα μαζί να μου κρατάει τα πακέτα, πήγαμε στην Κεντρική Αγορά και πήραμε διάφορα καλούδια για το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Οχι γαλοπούλα. Γουρουνόπουλο τρώμε.

Το γεγονός ότι έφυγε απο πάνω μου η ευθύνη του Β, μου έχει δώσει φτερά. Θα μου πείς, τώρα που αρρώστησε, τον αδειάζω. Ε! Ναί! Ας είχε καλύτερη συμπεριφορά. Δεν τον έστειλα σε ίδρυμα, του πήρα μιά κοπελιά να τον απασχολεί. Οτιδήποτε θα έκανα για να γλυτώσω.

Δειλία? Μάλλον υπερβολική λατρεία για το τομαράκι μου.

One thought on “Ευθύνες

Σχολιάστε

