Χθές

είχα επέτειο γάμου. Βγήκαμε έξω με τον Βησσαρίωνα, πήγαμε και φάγαμε σε ένα ωραίο γαλλικό εστιατόριο και μετά πήγαμε και χορέψαμε.

Είμαστε μαζί 48 χρόνια, όχι όλα παντρεμένα, σε γενικές γραμμές μιλάω. Μου έκανε δώρο ένα βραχιόλι και του πήρα μία ταμπακέρα. Του αρέσει να βγάζει τα τσιγάρα απο τα κουτιά τους και να τα φυλάει στις ταμπακέρες του. Του έχω παρει πολλές απο σμάλτο, κρύσταλλο μουράνο, ασημένιες, εβένινες, κοκκάλινες, απο σεντέφι, έχει συλλογή μεγάλη. Αυτή την ταμπακέρα την έκανα παραγγελία, ήταν απο ζάντ και μέταλλο. Ζάντ η πέτρα της ελπίδας. Μακάρι να ζήσει πολλά και καλά χρόνια.

Μακάρι να ζήσουμε καλά και αγαπημένα χρόνια.

2 thoughts on “Χθές

  1. Στο εύχομαι κι εγώ ολόψυχα καλή μου…
    Να ζήσετε όμορφα, αγαπημένα χρόνια και να είστε μαζί κι ενωμένοι…
    Όλες οι κακές στιγμές να μείνουν πίσω, θαμένες στο παρελθόν και μπροστά να σας περιμένουν μόνο οι όμορφες και οι ευτυχισμένες στιγμές…
    Τα φιλιά μου!

Σχολιάστε

