Καλά Χριστούγεννα

test2.gif σας εύχομαι, σαν παιδιά μου έχω και εσάς μαζί με τα δικά μου. Οι φίλοι της καρδιάς είναι 2 φορές πιό πάνω φίλοι. Να περάσετε όμορφα και να μην κουραστείτε πολύ.

Ο Βησσαρίων τελείωσε τον μπακλαβά και τα κουλουράκια χθές. Τα μοιράσαμε στα παιδιά μας μετά. Αύριο θα πάμε στο σπίτι της Μ για Χριστούγεννα όπως κάθε χρόνο. Μαγειρεύει πάντα ο γιός μου όταν μας κάνουν τραπέζια και μαγειρεύει πάντα εξωτικά και λαμπρά πράγματα με ωραία κρασιά..μ’ αρέσει που παρατάσσει τα ποτήρια της γευσιγνωσίας καθώς και τα μαχαιροπήρουνα..το ένα δίπλα στο άλλο πάντα με το γαλλικό στύλ, τα δόντια των πηρουνιών να ακουμπάνε πάνω στο τραπεζομάντηλο, ανάποδα σύμφωνα με το ελληνικό στύλ.

Δεν πάω για να φάω στο σπίτι τους, αλλά να δώ, το στολισμένο τραπέζι, τη διακόσμηση, τα σοκολατάκια δίπλα σε κάθε πιάτο, το απαλό φώς των κεριών, να δοκιμάσω τις γεύσεις, πέρυσι μας κάνανε γαλλικά φαγητά, φέτος τι άραγε? Και εγώ τους φτιάχνω μιά μηλόπιττα, να μην πάω άδεια τα χέρια. Με κάνουν και ξεφεύγω απο την καθημερινότητα γιατί ακολουθούν το αγγλικό πρωτόκολλο.

Μπαίνουμε σπίτι τους και μας περνάνε στο σαλόνι όπου παίρνουμε ποτά και μιλάμε γενικά..(εκεί παρατηρώ τι καινούργιο έχουν βάλει..επίσης με καμάρι βλέπω τις κουρτίνες της, εγώ τις έρραψα) μετά πάμε στην τραπεζαρία και μετά πάλι στο σαλόνι για τσιγάρο και χαλάρωση. Υπάρχουν πούρα για τον Βησσαρίωνα και τον Μάρκο και ουϊσκυ, λιμοντσέλο (σπιτικό) και κονιάκ για τις κυρίες.

Και όταν φύγουμε απο εκεί..πάντα πάμε περίπατο στον Μπάτη και καφέ στον Πράπα. Απλές παραδόσεις που γλυκαίνουν τις καρδιές.

Χρόνια Πολλά.

4 thoughts on “Καλά Χριστούγεννα

  1. Χρόνια πολλά καλή μου!
    Να χαίρεσαι τα παιδιά σου και τα εγγόνια σου και να τα καμαρώνεις πάντα…
    Όμορφες μέρες να σε περιμένουν και υγεία στην οικογένειά σου…
    Φιλιά πολλά!

Σχολιάστε

