Για το 2007

δεν θέλω να ζητήσω τίποτα γιατί ότι είναι να έρθει θα έρθει. Και οι ελπίδες για τα όνειρα μαδάνε όταν αυτά δεν πραγματοποιούνται.

Θα ήθελα όμως στη ζωή μου2007

  • να είχα αγαπήσει λιγώτερο. Ετσι δεν θα ήμουνα έρμαιο των αισθήσεων, ίσως να έβλεπα τους ανθρώπους και τα πράγματα με πιό ξεκάθαρα μάτια
  • να είχα μία κόρη, ποτέ δεν έπιασα κοριτσάκι, όλο αγόρια. Και ένα παιδάκι που γεννήθηκε πρόωρο και δεν επέζησε, πάλι αγοράκι ήταν. Γιατί κόρη? Γιατί όχι?
  • να είχα κάνει περισσότερες φίλες. Είμαι λίγο μονόχνωτη και δεν μοιράζομαι εύκολα, όμως γνώρισα τόσους μα τόσους ανθρώπους που αν τους ξανοιγόμουνα λίγο, λιγουλάκι θα είχα δημιουργήσει φιλίες σε όλες τις γωνιές της Γής
  •  να είχα μάθει νωρίτερα κομπιούτερ, τόσα και τόσα αισθήματα βαθιά φωλιασμένα μέσα μου θα είχαν βρεί τη διέξοδο. Γράφω τώρα τα όσα με απασχολούν στην καθημερινότητά μου όμως θα ήθελα να ξετρύπωνα εκείνα τα παλιά τεφτέρια που είχα με σκληρό εξώφυλλο και να κύτταγα τις χαρές και τις οδύνες μου το 1986, το 1976, 1966 

Εύχομαι σε όλους το 2007 να έρθει όπως το θέλει ο καθένας

7 thoughts on “Για το 2007

  1. – Eγώ αντίθετα, χαίρομαι που αγάπησα πολύ (και αγαπήθηκα όμως).
    – Το τεφτέρι με το σκληρό εξώφυλλο το έχω κάψει και προτιμώ να τα θυμάμαι και να τα ξαναγράφω ηλεκτρονικά πλέον
    – Μη μετανοιώνεις για τίποτε.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

  2. Γλάρε, χαίρομαι που αγάπησες και βρήκες ανταπόκριση. Είσαι απο τους τυχερούς. Στα τετράδιά μου γράφω ακόμη, αδύνατο να γράψω όλα όσα γίνονται γύρω μου, λίγο-λίγο όμως ξεθαρρεύω. Ο ηλεκτρονικός κόσμος άνοιξε παράθυρο ανακούφισης και φωτός στην ζωή μου.

    Ασημένια, ευχαριστώ χρυσή μου, και σε εσένα μόνο αγάπη στη ζωή σου ας κυριαρχεί

    vampiress ή βαμπιρέλλα, καλώς ήρθες. Ευχαριστώ που με διαβάζεις όμως γιατί εγώ δεν μπορώ να σε διαβάσω? Οσα κλίκ να έκανα δεν άνοιγε η σελίδα σου 😦

Σχολιάστε

