Γιατί κλαίει?

Κάθομαι στην πολυθρόνα μου και σερφάρω. Βλέπω όμως πράγματα. Κλαίει η νύφη μου πολύ, κάτι ξερά δάκρυα χωρίς λυγμούς. Και μετά λέει ότι είναι απο το κρεμμύδι που καθαρίζει κάτω απο τη βρύση. Κλαίει όταν νομίζει ότι δεν τη βλέπω, ότι προσηλωμένη στην οθόνη ονειρεύομαι τις ζωές των άλλων.

Γιατί κλαίει? Καλά τα βλέπω τα πράγματα στη ζωή της. Ομως δεν ξέρω τι γίνεται, ούτε τι σκέφτεται. Είναι κλειστός άνθρωπος. Αλλά έχει στοργή και αγάπη για τους άλλους, αναρωτιέμαι λοιπόν το γιατί.

Δεν ρωτάω. Δεν μου λέει και έτσι δεν ανακατεύομαι. Αισθάνομαι όμως ότι δεν έχει χαρά. Δίνει σε μένα χαρά και καταφύγιο για εκείνη όμως δεν κρατάει ένα σπόρο.

Φοβάμαι

Γιατί να κλαίει?

8 thoughts on “Γιατί κλαίει?

  1. Καποιο τοιχοs χτιζουμε γυρο μαs [οπωs μασ βολευει] με καποιουs ανθρωπουs Οχι ομωs με αυτουs που αγαπαμε…Eiναι οδυνιρο να θελειs να βοηθησειs καποιον και να μην ξερειs πωs…

  2. Προσπάθησε να της δείξεις ότι είσαι εκεί για εκείνη.
    Οτι μπορείς να σκύψεις πάν απο τα προβλήματά της και να την βοηθήσεις, όπως μπορείς…
    Μπορεί να θέλει και η ίδια να σου μιλήσει, αλλά να μην το κάνει για να μην σε επιβαρύνει περισσότερο με τα δικά της προβλήματα.

  3. Εκανα μία προσπάθεια, απλά τη ρώτησα γιατί κλαίει. Μου είπε κάποια πράγματα. Είδα και εγώ κάποια άλλα που τα έβλεπα καιρό αλλά τώρα έκανα τη συσχέτιση.

    Πάντα ζητάμε ό,τι δεν έχουμε. Και αυτά που έχουμε δεν τα τιμάμε αρκετά. Η αιώνια ανθρώπινη φύση. Δεν κρίνω την κοπέλλα, τον εαυτό μου κατα κρίνω.

Σχολιάστε

