Σαγήνη

Κουράστηκα σήμερα πολύ. Ψυχικά. Πήγα στο μαγαζί και έκαστα αμίλητη πίσω απο τον πάγκο. Κόσμος πολύς μπήκε-βγήκε. Ο Μάρκος δεν έκατσε ούτε στιγμή κάτω. Δουλεύει πολύ αυτό το παιδί, τόσο που αναρωτιέμαι πολλές φορές μήπως τα δίνει όλα εκεί και στο σπίτι του τους δίνει παράδες και ένα άδειο κέλυφος – τον εαυτό του. Δέκα φορές τον πήρε μια γυναίκα τηλέφωνο. Εβγαινα εγώ και 9 φορές μου το έκλεισε. Τη 10η τον ζήτησε και δεν ρώτησα ποιά είναι. Μιλήσανε. Το πρόσωπό του είχε ανάψει, το ξέρω αυτό το φώς..ο θρίαμβος του παιδιού που επιτέλους έφθασε το πολυπόθητο ράφι όπου το αγαπημένο γλυκό. Τρόπαιο. Ψιθυρίσματα σχολιαρόπαιδων, έσφιγγε το ακουστικό σαν να έπιανε τους ώμους της. Δεν έχω περιέργεια για το ποιά είναι. Είναι αυτή που του προσφέρει αγάπη τώρα. Το αύριο δεν με αφορά.

Κάποια στιγμή γύρω στις 1.00 είπε ότι θα λείψει για λίγο, του είπα ότι δεν τον χρειαζόμαστε και ότι θα κάνω εγώ ταμείο. Χάρηκε. Με φίλησε. Εφυγε τραγουδώντας. Παιδί μου είναι, ακόμη κι αν διαφωνώ με τις πράξεις του.  Παιδί μου είναι, ακόμη και αν συμφωνώ με τις αποφάσεις του.

9 thoughts on “Σαγήνη

  1. Ναι, είναι παιδί σου…
    Γι’αυτό λοιπόν και δεν χωράει κανένα σχόλιο εδώ.
    Ακόμα κι αν διαφωνώ μαζί του.
    Και ξέρεις γιατί?
    Γιατί είναι παιδί σου κι εμένα αν μου έλεγαν κάτι αρνητικό για το παιδί μου, θα έσκιζα τον οποιονδήποτε.
    Και στο κάτω κάτω, είναι επιλογές του και δεν μπορεί κανείς να τις κρίνει, εκτός από τον ίδιο.
    Φιλιά πολλά και την αγάπη μου

  2. Παιδι σου ειναι,ναι οτι και να πεις εχεις δικιο θεια-λενα μου…αλλα απο καποια τετοια τηλεφωνηματα πριν απο 20 χρονια,το παιδι μου μεγαλωσε….χωρις πατερα.
    25 χρονων ειναι σημερα και δηλωνει πια,ο,τι κατ’ουσιαν ειναι ορφανη(λυπηρες καταστασεις)…..Ευχομαι να μην συμβει κατι τετοιο….

  3. Χθές το απόγευμα έκανα μιά κουβέντα στο γιό μου για αυτό. Η κουβέντα μας έγινε μέσα στο αυτοκίνητο χωρίς μάρτυρες. Τον ρώτησα στα ίσια τι τρέχει. Τα μάσησε. Είπε ότι είναι κάτι περαστικό με μία παντρεμένη που βασίζεται στο σέξ. Ωχ, σκέφτηκα απο εκεί ξεκινάνε όλα. Δεν του υπενθύμισα την οικογένειά του απλά του είπα ότι καλύτερα να αγοράζει το σέξ παρά να το παίρνει τζάμπα. Το αγοραστό σέξ δεν έχει επακόλουθα , το υποτιθέμενο τζάμπα μόνο επακόλουθα έχει. Ακουγε αλλά δεν μίλαγε. Συγχίστηκα πολύ.

    Ασημένια, μα επειδή ΔΙΑΦΩΝΩ το γράφω έτσι. Απίθανα ανέύθυνο εκ μέρους του να συμπεριφέρεται με αυτό τον τρόπο. Ας τον πάρει η γκόμενα στο κινητό του. Εμένα να με αφήσει έξω. Εχει οικογένεια φτιάξει, έχει 2 παιδιά. Μυαλά δεν έχει. Οι παλιοί άντρες πήδαγαν που…στα πορνεία όταν θέλαν να ξεσκάσουν, οι τωρινοί πηδάνε στα στριπτηζάδικα, στα μπάρ, όπου βρούν. Δεν κάνουν δέσμευση όμως και το κυριώτερο ΔΕΝ χαλάνε το σπίτι του. Γι αυτό έγραψα ότι κουράστηκα ψυχικά.

    Γιωταβήτα, τι κρίμα για το βλαστάρι σου να υποφέρει επειδή κάποιος είναι ανεύθυνος..σε συμπονώ που και εσύ βίωσες και βιώνεις ακόμη τέτοιο πόνο. Οχι δεν θέλω καθόλου να χαλάσει ο γάμος του γιού μου. Δεν θέλω τα εγγονάκια μου να διχαστούν. Ομως δεν είναι η πρώτη φορά που ξενοπηδάει..κατά μάνα κατά κύρη δεν λένε..?

  4. Ας ξενοπηδαει.Αρκει να το ξερει μονο αυτος και ο Θεος.Διαπιστωνω πως εισαι δυναμικο ατομο θεια-λενα.Μην τον αφησης να παρασυρθει απο το παθος και κανει την μ@@@@#α να χαλασει την ζωη των εγγονων σου.Ας γ@@@@ει ολη την Αθηνα και τα περιχωρα αλλα τα παιδια ειναι παιδια.Οταν τα καναμε δεν τα ρωτησαμε αν θελουν να ερθουν σ’αυτην τη ζωη.Τα γουστα μας και τα ματια μας βγαζαμε….Κι οσο για το μανα κατα κυρη….δεν εχω να σχολιασω τιποτα.Ο καθεις και τα εργα»μας»αυτο μονο.Δεν σημαινει οτι κληροδοτουμε στους απογονουσ μας ολα τα γονιδια μας…

  5. Θεία Λένα μου,
    εννοείται πως καθόλου δεν αμφέβαλλα πως είσαι αρνητική σε αυτό που έχει επιλέξει να κάνει ο γιός σου. Απλά, ενώ διαφωνώ, δεν μπορώ να κάνω κανένα σχόλιο για αυτό καθαυτό το γεγονός, γιατί είναι ένα πολύ λεπτό θέμα. Τι θα μπορούσα άλλωστε να πω? Ότι δεν είναι σωστό να διακινδυνεύει να διαλύσει την οικογένειά του για μερικά πηδήματα? Αυτά εννοούνται.
    Όσον αφορά αυτά που του είπες, νομίζω ότι ήταν μια πολύ καλή κίνηση από μέρους σου. Στο κάτω κάτω είσαι η μητέρα του. Και να μην διαλύσει αυτό που έχει τώρα αμέσως μετά την κουβέντα σας, τουλάχιστον πιστεύω πως θα λάβει πολύ σοβαρά υπόψιν του τα λόγια σου…
    Τα φιλιά μου!

  6. Γιωταβήτα, συμφωνώ. Αυτό κάνω

    Dreamer land, σε ευχαριστώ για την επίσκεψη. Καλώς την

    Ασημένια, η σχέση με τον γιό μου είναι τέτοια που νοιώθει άνετα με εμένα, να κάνει π.χ κάποια πράγματα που στην αντίστοιχη θέση ο πατέρας του θα τον έβριζε πατόκορφα. Βέβαια εξαγριώνομαι συχνά απο τις επιλογές του, όπως τότε που έπινε τόση μπύρα που κινδύνεψε η υγεία του. Νέο παιδί να ζυγίζει 130 κιλά. Δεν μπορούσε να δέσει τα κορδόνια του, δεν έφτανε. Πάω όμως πάσο. Προσωρινά.

    Τασσούλα, επειδή είναι παιδί μου του μιλάω μαλακά. Είναι και άντρας. Ορίζει τη ζωή του και δεν θέλω να θεωρήσει ότι μαμαδίζω. Ξέρεις τι εννοώ.

    Κωλόγρια. Καλώς την. Και εγώ ηλικιακά μιά κωλόγρια είμαι. Μιά χαρά παρέα θα κάνουμε. Να σε ψήσω καφέ? Εχω κάνει και κυδώνι.

Σχολιάστε

