το καθηκον με καλεί

Τρέχω αυτές τις μέρες και δεν φθάνω. Ολοι είναι άρρωστοι. Τα εγγόνια, η μάνα τους και ο γιός μου. Εχω στείλει τον Β στο μαγαζί και εγώ κάνω τη νοσοκόμα, τη καμαριέρα, τη μαγείρισσα, την παιδαγωγό και την αρτίστα. Το τελευταίο θα μπορούσε να είναι η Ψυχαγωγία του Στρατεύματος. Παίζω μαριονέττες στην νύφη μου, έμαθα RSP μαζί με τα παιδιά, τους κάνω Ελληνικά και ορθογραφία, άμα πέφτει ο πυρετός κάνουμε με τη μικρή και πιρουέτες για το μπαλέτο, και στο τέλος της μέρας πάω σπίτι μου και τρέμουν τα πόδια μου απο την κούραση.

Η Ολγα είναι χρυσή κοπέλλα. Μαγειρεύει για την κουρασμένη γιαγιά ωραία πράγματα, χθές έκανε παστίτσιο και πρασόσουπα, μου έκανε και ωραίο μασσάζ γιατί μου έχει βγεί το λάδι.

Η ψυχαγωγία των αμάχων είναι πιο δύσκολη και απο τον πόλεμο. Στις εχθροπραξίες έχει ο καθένας τη θέση του, άλλοι αποφασίζουν, ο καραβανάς απλά ακολουθεί, ενώ ο αυτοσχεδιασμός δύστροπου απο τον πυρετό κοινού, μανίκι.

Εκεί που ήμουνα χαρούμενη σαν την Κοκκινοσκουφίτσα που μάζευε τα μανιτάρια της και φλέρταρε μιά τον κυνηγό και μιά τον λύκο, ξαφνικά το καθήκον με κάλεσε να αφήσω τα παραμύθια και να ανασκουμπωθώ.. κάποιος έπρεπε να φυλάξει τα νώτα της χώρας, δηλαδή της οικογένειας.

Περνάει ο Στρατός της Ελλάδος εμπρός!

   

5 thoughts on “το καθηκον με καλεί

  1. Tελικά όλοι μας, έχουμε ανάγκη ο ένας τον άλλον…
    Μπορεί να κουράζεσαι πολύ, όμως βάζω στοίχημα ότι αισθάνεσαι ικανοποίηση και όμορφα συναισθήματα, που μπορείς να προσφέρεις στους ανθρώπους που αγαπάς…
    Περαστικά εύχομαι σε όλους τους αρωστούληδες!!!!

Σχολιάστε

