Αντάρτικο

Οταν μου μιλάς άσχημα συνήθως δεν μιλάω.

Οταν μου επιτίθεσαι για κάτι που κατά την κρίση σου έπρεπε να κάνω και δεν το έκανα, δεν μιλάω. Αν επιμείνεις γιατί κανω ότι κάνω, λέω πάντα ότι το ξέχασα. Ετσι εκμηδενίζεσαι, τι μπορείς να πείς? Γριά είμαι, ξέχασα

Είναι η μοναδική μου πλέον εξέγερση στην απαράδεκτη συμπεριφορά. Ερχεσαι απο τη δουλειά έξαλλος, γιατί ο ένας σου είπε και ο άλλος παρεξήγησε και εσύ έβρισες κάποιους – κυρίως γυναίκες γιατί πιστεύεις ότι είναι εύκολος στόχος, δεν εκρήγνυνται και δεν αντιδρούν ή τουλάχιστον οι αντιδράσεις είναι δάκρυα και νευράκια, ενώ έναν άνδρα σπάνια τον βρίζεις, σπάνια τον κουρελιάζεις γιατί φοβάσαι μη φάς και καμμιά μπουνιά- αλλά δεν το ξεφορτώθηκες το άτιμο, δεν ξέδωσες, ούτε το δίκιο σου βρήκες, έτσι τόφερες σπίτι να το αδειάσεις πάνω μου, στο πτυελοδοχείο σου. «Αγάπη μου, είσαι το πάν για μένα, η ζωή μου όλη» λόγια της καραβάνας που έλεγε ο θείος του Ναυτικού.  

Οι γυναίκες δεν κάνουν ανοιχτό πόλεμο. Το ρίχνουν στο αντάρτικο ή σε απορρίπτουν χωρίς μία μάχη. Υψιστη αδιαφορία? Οχι, ρε φίλε. Δεν αδιαφορώ για σένα, αδιαφορώ για τη συμπεριφορά σου. Εχω και τον τρόπο μου, αυτόν που σε κόβει περισσότερο.

Ξέχασα

Σου την έφερα. Οτι και να κάνεις, να αστράψεις, να βροντήξεις, ξέρεις ότι δεν έχω καλή μνήμη στα θέματα που έχεις εσύ αναλάβει ως συγκεντρωτικός, θέματα που τα πήρες για να μου τα χτυπάς στη μούρη. Ευθύνη λοιπόν δεν αναλαμβάνω καμμία. Πάρτα και φάτα.

Ξέχασα

3 thoughts on “Αντάρτικο

  1. Καλως ήρθες switch_off. Οχι δεν τον αγαπάω όπως παλιά. Η μεγαλύτερη αγάπη μπορεί να σβήσει όταν οι άνθρωποι συμπεριφέρονται σαν κούτσουρα. Αλλά δεν θέλω να χωρίσουμε γιατί τρέμω την μοναξιά.
    Αν επιτρέπεται, ποιός ο λόγος σου?

Σχολιάστε

