Φαγητό

Τελείωσε αυτή η εβδομάδα και επιτέλους λίγη ξεκούραση. Εδωσα άδεια στην Ολγα και έμεινα σπίτι μου ελεύθερη. Αύριο έχω καλέσει τα παιδιά μου και τις οικογένειές τους για φαγητό. Χοιρινό με σέλινα είναι το κυρίως. Το έχω ήδη κάνει, αύριο θα κάνω τα πρωτα και τις σαλάτες.

Νοιώθω να εξαγνίζομαι όταν μαγειρεύω. Σκέψεις χαράς βγαίνουν απο το είναι μου και ποτίζουν τα υλικά μου. Χαίρομαι που ζώ και προσφέρω. Ηδονή αισθάνομαι όταν βλέπω τα φωτισμένα τους πρόσωπα να τρώνε με αγάπη το φαγητό μου. Αισθάνομαι ασφαλής.

Και ο Β αισθάνεται χαρά όταν έχουμε κόσμο για φαγητό σπίτι μας. Σαν τέλειος οικοδεσπότης θα σερβίρει κρασί, θα περιποιείται τα παιδιά μας, θα χαϊδέψει τα κεφαλια των εγγονιών, ίσως παίξουμε και κανένα χαρτάκι μετα.  

Πάντα πλούσια Παναγία μου

9 thoughts on “Φαγητό

  1. Θεία Λένα, πρώτη φορά μπαίνω στο ημερολόγιο σου.
    Δεν διάβασα πολλά ακόμα αλλά μου φάνηκε πως ενώ στην αρχή φαίνεται σαν ενα απλό ημερολόγιο, μετά κάτι γίνεται και μια φράση, μια λέξη ανατρέπει την εικόνα και το εξακοντίζει σε άλλες σφαίρες.
    Παράξενο!
    Θα προσπαθήσω να διαλύσω το μυστήριο!
    Aλλά το θέλω αλήθεια;

  2. Υπέροχη θεία Λένα μας, Καλή εβδομάδα κι από μένα & Καλή Σαρακοστή! Εύχομαι να περάσατε τελικά πολύ-πολύ όμορφα με τους αγαπημένους σας, αλλά & να μην κουράστηκες υπερβολικά!
    Τα φιλιά μου!

Σχολιάστε

