5 ξεμπροστιάσματα

Πρόσκληση για αποκάλυψη απο dreamerland Δεν υπάρχει τίποτα πιό δύσκολο απο την σύλληψη της πρώτης γραμμής.

1. Δεν πιστεύω οτι ειμαι 66. Αισθάνομαι 56, το σώμα μου όμως δεν το ξέρει. Αυτό με χαλάει αφάνταστα. Θέλω να σπάσω όλους τους καθρέφτες του σπιτιού. Προδότες.

2. Φοβάμαι αφάνταστα τη μοναξιά. Πάντα είχα συντροφιά, σύζυγο, φίλους, παιδιά. Στο όνομα της συντροφιάς είμαι ικανή να υπομείνω τα πάντα.

3. Δεν μετανοιώνω για τιποτα.

4. Εχω κάνει botox και λιπαναρρόφηση. Τα πρώτα τα έκανα στη Γαλλία πριν κάποια χρόνια, την λιπαναρρόφηση την έκανα παλιά στη κοιλιά, μάζεψε τη χαλάρωση, τον ποπό κλπ. 

5. Απο τη στιγμή που άρχισα να γράφω εδώ σταμάτησα το ποτό. Γράφω συνέχεια.  Μερικά τολμώ να τα δημοσιεύσω. Αλλα όχι. Ομως στο χέρι έχω τα πλήκτρα και όχι το ποτήρι. Πρόοδος. Ισως να ζήσω λίγο ακόμη καλά. Οχι χρόνια πολλά, χρόνια καλά. Να μη γίνω φόρτωμα.

Τώρα πρέπει να βρώ άλλους 5

λέω λοιπόν αν θέλουν

ηλιαχτίδα, ασημένια, candy, kwlogria, skiagmata

13 thoughts on “5 ξεμπροστιάσματα

  1. Θεία Λένα, είστε καταπληκτική, και το εννοώ. Εγώ θα σταθώ και στη λιποαναρρόφηση και το bottox που πολύ καλά κάνατε και μπράβο σας..
    Αλλά πιο πολύ θέλω να σταθώ, στη μαγεία που έχει αυτή η επικοινωνία για να σας τραβήξει μακριά από το ποτό. Καταλαβαίνω το γιατί, εμένα με έχει κρατήσει μακριά από τον ψυχίατρο.. Λοιπόν καλή σας μέρα και έτσι όπως είστε και κάνετε τρελό πάρτυ με τον εαυτό σας, θα ζήσετε πολλά πολλά χρόνια χωρίς να γίνετε φόρτωμα σε κανέναν… Πολλά φιλιά.

  2. καλησπερα θεια Λενα,
    χαιρομαι που το νετ για μια ακομα φορα εχει αποδειχθει χρησιμο σε αρκετα σοβαρα προβληματα…
    Μαρεσει η ειλικρινεια σου σπανιο στις μερες μας..

    Σε ευχαριστω για το διδαγμα σου..

    καλο βραδυ

  3. Ωραιες και αληθινες οι καταθεσεις που μας εκανες θεια-λενα.Αλλα μονο το σωμα μας νοιωθει την ηλικια μας.Κι εγω στα 53 αισθανομαι(στην ψυχη) 25 αλλα το σαρκιο,μου γνεφει μεσα απο τον καθρεφτη καθε μερα πως τα χρονια….περασαν!!!!Κι εχω αρκετους καθρεφτες σπιτι……

  4. switch-off, ευχαριστώ πολύ. Αυτό το στύλ γραψίματος που ανοιγόμαστε στα υπαρκτά, τα ανύπαρκτα, ποθητά και ασιχτιρίστικα είναι καλύτερο απο τον ψυχάκια, ασε που δεν κοστίζει κιόλας. Και το γεγονός ότι είσαι αόρατος βοηθάει περισσότερο, «δεν με έχουν δεί ποτε, πιθανώς ούτε και πρόκειται, δεν ξέρουν τι/ποιά είμαι ΑΡΑ καταθέτω ότι θέλω ανεύθυνα.» Η καλύτερη τζούρα.

    asimenia, διαβάζοντας τα άρθρα σου χαίρομαι που ζώ. Για να σε επισκέπτομαι πάλι και πάλι (αντί ποτού)

    zoyfitsa, ο καθένας κυρά μου αδειάζει αυτό που τον βαραίνει περισσότερο. Χαίρομαι που κάτι βρήκες εδώ για σένα.

    Giotavita, καλώς τηνε την πέρδικα. Ας ήμουνα και εγώ 53 και θα έβαφα τους καθρέφτες pink polka dot… Οι Κινέζοι και λοιποί ασιάτες πιστεύουν ότι οι καθρέφτες κλέβουν την ψυχή..και κατά κάποιο τρόπο έχουν δίκιο. Χαλώντας την εικόνα που έχουμε για τον εαυτό μας μας φέρνουν σε μία πραγματικότητα που δεν ωφελεί.

  5. Γλυκιά μου θεία Λένα, έχω ήδη γράψει και αν γράψω κι άλλα, θα με πάρουν με τις πέτρες!! Σ’ευχαριστώ όμως πολύ!
    Είσαι μια υπέροχη γυναίκα. Υπέροχη. Γάμα τους καθρέφτες. Εγώ τη μαμά μου όποτε τη βλέπω θυμάμαι ότι είναι μεγάλη. Όταν τη σκέφτομαι, είναι πάντα 30. Κατάλαβες; Φιλιά γλυκιά μου, πολλά φιλιά:)

  6. Θεία Λένα πολύ χαίρομαι που σε γνώρισα.
    Δεν μπορώ όμως μέσα από τα γραπτά σας να πιστέψω το 66…

    Μα ακόμα κι αν είστε, είστε όμορφη…
    Με ή χωρίς λιποαναρρόφηση….

Σχολιάστε

