Η ημέρα της γυναίκας

 Υποτίθεται ότι σήμερα είναι ημέρα γιορτής. Οτι μας θυμούνται οι άντρες και μας ραίνουν με άνθη..χμ! Ισως οι νεώτεροι να το κάνουν για να δείξουν πόσο ευαίσθητοι είναι , πόσο τις θέλουν τις μπεμπέκες..οι παλαιοί όμως δεν μασάνε. Πόσο μάλλον ο Β που του λείπουν τα μπροστινά δόντια (άϊντε μέχρι αύριο. Θα πάρει δόντια, θα δώσει ευρά..μιά χαρά). Ετσι σήμερα για μεσημέρι μαγείρεψα κάτι ωραίο, σούπα, βραστά λαχανικά για σαλάτα και μετά χορτόπιτα. Εκανα και κρέμα καραμελέ. Εστρωσα το τραπέζι, κάθισε ο Β να φάμε. Αρχισε να σερβίρει αλλά χτύπησε το τηλέφωνο. Σηκώθηκα ήταν μιά γνωστή. Οταν πήγα στο τραπέζι είδα το μήνυμα της μέρας αυτής σε όλο του το μεγαλείο.

Ο Β είχε βάλει κρασί στο ποτήρι του αλλά όχι και στο δικό μου. Είχε σερβιρισθεί σούπα και σαλάτα ενώ τα δικά μου πιάτα ήταν άδεια. Σερβιρίστηκα μόνη μου μουρμουρίζοντας περι παγκόσμιων εορτών και λοιπών μπουρδολογιών.

Οταν έφερα την πίτα έκοψε 2 κομμάτια και τα πήρε στο πιάτο του. Εκεί τον είπα μεγαλο-γάιδαρο, οπότε έκοψε και για μένα ένα. Μη χάσει. Η ευγένεια πρώτη.

Την ώρα του γλυκού, του έφυγε και μία πορδή. Ηχηρή και οσμηρή. Ρουθούνισα. Α! Μα πιά! και αφού απόφαγε σηκώθηκε απο το τραπέζι, πέταξε την πετσέτα του στο πάτωμα και ρεύτηκε. Αναψε την τηλεόραση στη διαπασών (γιατί έχει αρχίσει και βαρυακούει) και στρώθηκε.. 

Τα χρόνια πολλά μας μάραναν.

11 thoughts on “Η ημέρα της γυναίκας

  1. Καλυτερα να μην πω κατι παρα να σταθω στο υπεροχο τραπεζι που ετοιμασες..Αν τολμησω να σχολιασω τον Β.ισως γινω κακια..!!
    Να τον βαλουμε να κανει παρεα με τον καλο μου εχουν πολλα κοινα…

    Καλημερα Θεια Λενα.

  2. Χαχαχαχαχαχαχαχα υπέροχη θεία Λένα!!! Μη ταντίζεσαι ούτε να στενοχωριέσαι! Αφού ξέρεις ότι είναι αιώνια κακομαθημένα παιδιά! Το μόνο κακό είναι που δεν μπορούμε να τους ρίξουμε μία σφαλιάρα να αλλάξουν δέρμα! 🙂

  3. Θα τον σχολιασω εγώ γιατί είναι ίδιος ο πατέρας μου.
    Μην τον ξεσυνερίζεστε, είναι που τα μπράτσα τους είναι ζυμαρένια και θα τους πέσουν αν τα πολυχρησιμοποιούν. Όσο για τις κλανιές, είναι ενδεικτικό, τον Δεκέμβρη που μας πέρασε, πάνω στα άγρια κρύα, είχε χαλάσει η θέρμανση στο δωμάτιό μου. Ε, προτίμηση, άρρωστη ούσα, να κοιμηθώ με τριπλή κουβέρτα στο κρύο, παρά μαζί του στο ίδιο κρεββάτι στη ζεστούλα.

  4. Καλημέρα & Καλή εβδομάδα καλή μας θεία! Αφού είναι τέτοιο αναίσθητο ον ο κ.Β. του χρόνου κι εσύ στη γιορτή της γυναίκας φρόντισε να …τον φτύσεις! Μεταφορικά δλδ. Να πας κάπου με δική σου παρέα & να κάνεις ότι όμορφο σου γουστάρει!
    Φιλάκια & μην τα σκέφτεσαι!

  5. Ζουφιτσα, στείλε τον καλό σου σε μάς και θα δείς για πότε θα γίνει γάϊδαρος πτυχιούχος!

    Κωλόγρια, διαφωνώ, παλιά παίζαμε σφαλιάρες, την τελευταία φορά κουβαριαστήκαμε και στο πάτωμα..

    Τανίλα, το έχω παρατηρήσει, όλοι οι άντρες που μεγαλώνουν αμολάνε. Γιατί δεν το κάνουνε και οι νέοι? Και μη μου πείς οτι δεν το ελεγχουνε, βεβαίως και το ελέγχουν απλά δεν νοιάζονται αν βρωμάνε. Εχουν φαίνεται δεμένο το γάϊδαρο. Σ’ αυτό εμείς φταίμε.

    Ηλιαχτίδα, αυτά τα έκανα παλιά, κανόνιζα ταξείδια και μην την είδατε. Μεγαλώσαμε τώρα όμως..

    Τασσούλα, Αν-Λού, προσπαθώ καλές μου αλλά το ξεχνάω πότε-πότε.

  6. Ε, λοιπόν αυτός ο Β, ώρες-ώρες μου θυμίζει κάποιον .. τί να λέμε τώρα…

    Η παροιμία :»Τα στερνά τιμούν τα πρώτα».. την ξέχασα στο προηγούμενο ποστ.. τη γράφω εδώ. Καλή σας μέρα!

  7. Θεία Λένα μου,
    Με πάγωσες με τούτο το ποστ. Σε άλλα τον κάνεις θεό και σε άλλα του βγάζεις όλα τα άπλυτα στη φόρα. Μήπως κι’ εσύ πρέπει να τα δεις λίγο πιο ψύχραιμα τα πράγματα; Μεγάλος άνθρωπος είναι. Ε, όλο και χάνουνε… βλέπω και από τον πατέρα μου.

Σχολιάστε

