Χαρας ευαγγέλια

 Εχω χαρά σήμερα, πετάω. Κάλεσα τα παιδιά μου σπίτι μου αύριο να φάμε μαζί να το γιορτάσουμε. Αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση της μετακόμισης. Ερχεται ο γιός μου ο Πέτρος με τη γυναίκα του και την πεθερά του να μείνουν κοντά μας. Η πεθερά θα πιάσει το διαμέρισμα δίπλα στο δικό τους. Νοικιασμένο αλλά σήμερα ο νοικάρης μου παρέδωσε το κλειδί. Επιτέλους γιατί μας πιλάτευε 2 μήνες. Κάθε μέρα πήγαινα στην εκκλησία να παρακαλέσω να τον φωτίσει ο θεός να ξεκουμπιστεί, να μπεί η μάνα της νύφης μου και έτσι να ακολουθήσουν σε μερικούς μήνες και εκείνοι.  

Ο Β. βέβαια λέει ότι δεν έχει νόημα να καταριέμαι τον (πρώην) νοικάρη απο τον οίκο του θεού, άνετα μπορώ να το κάνω απο οπουδήποτε, αλλά τι καταλαβαίνει? Θα δεί όμως όταν θα έρθει ο Πέτρος, θα δεί τι όμορφα θα αισθάνεται. Ηδη έχει αρχίσει να κάνει όνειρα, φάγαμε το σαββατοκύριακο στο ΙΚΕΑ, έψαχνε για κάτι ντουλάπια να τους βάλει μη δεν χωράνε τα πράγματά τους, κάτι ράφια πήρε, εργαλεία και ένα σκάκι-τραπεζάκι που κλείνει και γίνεται και για μπρίτζ. Τα παίδιά παίζουν μπρίτζ, οπότε θα κάνουμε καρέ. Εχω χρόνια να τον δώ τόσο χαρούμενο.

Εχω στήσει τη ραπτομηχανή μου και ράβω ένα νέο ταγιέρ. Οταν θα έρθει ο γιός μου θέλω να είμαι φιγουρίνι.

Φιλάκια

9 thoughts on “Χαρας ευαγγέλια

  1. Χα! Θεία Λένα δε θέλω να σε στενοχωρήσω (θα μπορούσες να είσαι μητέρα μου) αλλά αν ήμουν ο Πέτρος θα ξαπόστελνα την πεθερά στο ξενοικιασμένο διαμέρισμα στα γρήγορα και μετά θα καθυστερούσα τη δική μας μετακόμιση δίπλα της. Καμιά τριανταριά χρόνια θα την καθυστερούσα!

  2. Θεια Λενα μου ειλικρινα χαιρομαι τοσο για σενα και την οικογενεια σου!!
    Τι ποιο ομορφο απο μια οικογενεια ενωμενη και αγαπημενη..

    Την Καλησπερα μου.

  3. εμπνέεις πολύ όμορφες στιγμές
    το ημερολόγιό σου θαυμάσιο
    γέλασα πολύ με τα περί μασέλας…!
    νά’σαι πάντα έτσι χαρούμενη και να το μεταδίδεις
    στα παιδιά σου!
    καλησπέρα σου 🙂

Σχολιάστε

