Κηρύγματα

Φαινόμενα των ημερών. Λόγω Πάσχα τρώω κάθε μέρα κήρυγμα. Για τα πάντα. Τα παιδιά μου ξαφνικά θέλουν να μου βάλουν μυαλό. Παραείμαι φαίνεται ελαφρόμυαλη. Οφείλω λέει να συμπεριφέρομαι σύμφωνα με την ηλικία μου. Μηπως να βάλω και τσεμπέρι?

Η μία μου νύφη μου θα ήθελε να μη φοράω ψηλά τακούνια όταν βγαίνουμε μαζί γιατί εκείνη φοράει ίσια, μήπως πέσετε με αυτά τα τακούνια, μητέρα. Εννοώντας ότι φαίνομαι ψηλώτερη απο εκείνη που είναι νέα, άρα αυτό είναι κακό.

Η άλλη μου η νύφη διαφωνεί με τα άλλα μου blogs, τι είναι αυτά που γράφετε μητέρα, θα παρεξηγηθούμε άσχημα. Εννοώντας ότι τι θα πεί ο κόσμος. Μα γι’ αυτό καρδούλα μου υπάρχει η ανωνυμία του Ιντερνέτ για να μπορεί ο κάθε κόσμος να λέει, τι κι αν είμαι η Λένα ή η Κατερίνα, ή ο Βασίλης, έχει τελικά σημασία?

Η Ρωσίδα λέει τα δικά της πίσω απο τα δόντια της, όλο μουρμούρα, και μετά πολύ τρώτε, πολλά θέλετε απο εμένα, κλπ, κλπ, που όλα καταλήγουν στα χρήματα.

Και πορεύομαι ακολουθώντας την πορεία μου και αυτό το Πάσχα. Ελπίζω να τα καταφέρω.

Καλή Ανάσταση

5 thoughts on “Κηρύγματα

  1. Θεία Λένα μου, καταρχάς Καλό Πάσχα να έχεις. Κατά δεύτερον, πάντα οι λαμπεροί άνθρωποι αντιμετώπιζαν τέτοια θέματα ακόμα κι από τους δικούς τους. Μη μασάς. Χέσ’τους. Χαμογέλα 🙂

  2. Ακριβώς ό,τι & η φίλη κωλόγρια θα σου πω κι εγώ γλυκιά μου θεία! Μη μασάς λοιπόν! Άν & ξέρεις εσύ τον τρόπο να είσαι ο εαυτός σου!
    Καλή Ανάσταση λοιπόν να έχουμε & να περνάς πολύ-πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

  3. Πρέπει να ομολογήσω ότι όλος ο κόσμος προσπαθεί να με προστατέψει απο το ξερό μου το κεφάλι. Εχω πέσει πολύ άσχημα σε ένα σπασμένο πεζοδρόμιο, ενω φόραγα τα τακούνια, ακόμη και ο γιατρός μου είπε ότι ίσως να ήμουνα καλύτερα με χαμηλώτερο ύψος.

    Καλό σας και ευτυχισμένο ΄Πασχα να έχετε.

Σχολιάστε

