Διπλή χαρά

Σήμερα το ένα χαρμόσυνο γεγονός διαδέχεται το άλλο, απο που ν’ αρχίσω δεν ξέρω.

Κατ’ αρχήν έχει γενέθλια το εγγονάκι μου σήμερα, γίνεται 11 ετών, μεγάλωσε ψήλωσε, παλληκαράκι σωστό. Το λατρεύω.

Σήμερα΄ολοκληρώθηκε η μετακόμιση της θείας της νύφης μου στην ίδια πολυκατοικία με εμάς. Απλά οι μεταφορείς φέρανε τα πράγματά της, σε κιβώτια και σε μπόγους, τεράστια οικοσκευή έχει, θα της πάρει χρόνο να τα ταχτοποιήσει.   Δεν την βοήθησα καθόλου αλλά πήγα στην αγορά και αγόρασα κρέας, το έκανα κοκκινιστό για να φάνε όταν πεινάσουν αργότερα. Ο Β όλη μέρα ταχτοποίησε τους μεταφορείς, οργάνωσε τα πάντα, πήγε ήρθε 10 φορές. Μόνο που δεν πετούσε. Οχι πώς νοιάζεται για την θειά, αλλά η αντίστροφη μέτρηση αρχίζει. Εστειλλαν τα παιδιά και δικά τους πράγματα..κιβώτια με αρχεία κλπ. Εχουμε δουλειά για αρκετό καιρό.

Αυτό θα σημαίνει ότι δεν θα πολυπηγαίνουμε στο μαγαζί. Ε! Αυτό θα έχει επίπτωση στον Μάρκο που έχει καλομάθει, όπως οι γριές με τα σύκα. Ολο γύρες. Θα στρωθεί τώρα, αναγκαστικά.

Σήμερα μου άφησε η νύφη μου το παλιό της κομπιούτερ, αφού μου έκανε σύνδεση. Γρήγορη και φτηνή. Μου είπε ότι θα αγοράσει μάλλον νέο αυτές τις μέρες. Η χαρά μου δεν περιγράφεται.

4 thoughts on “Διπλή χαρά

  1. An-lu, έυχαριστώ για τις ευχές. Απορώ με αυτό που γράφεις για τη μέση της της νύφης μου. Μιά χαρά εμένα μου φάνηκε, ήσυχη, γελαστή. Χθές ακόμη που την είδα κουβάλαγε σακκούλες του σουπερμάρκετ για τη θεία της..δεν έδειξε να έχει τίποτα. Είσαι σίγουρη?

Σχολιάστε

