Αποκάλυψη/προσγείωση

Πότε ανοίγω και θέλω να αγκαλιάσω όλο τον κόσμο και ποτε κλείνομαι και νοιάζομαι μόνο για εμέ. Δεν ξέρω ποτέ τι θα συναντήσω, τι θα ακούσω τυχαία, τι μου επιφυλλάσει η μοιρα. Η δική μου. Πρωϊ-πρωϊ πήρα το καρότσι μου και πήγα στη λαϊκή. Μπορεί να είναι ισως πιο ακριβή, όμως βρίσκω ότι θέλω. Ετσι κι αλλιώς οι νουθεσίες οικογενειακής διαχείρισης δίνουν και παίρνουν απο τις νύφες. Τα πόδια προσπαθούν να δείρουν το κεφάλι.

Οταν περίμενα στην ουρά για αυγά, άκουσα μπροστά μου 2 κοπέλλες να φλυαρούν. Για μένα λέγανε, για την πεθερά της Α, για τα εγγονάκια μου με το όνομά τους. Χωρίς να το θέλω τα άκουσα. Ζαλίστηκα. Μετά ήθελα να τα παρατήσω και να φύγω. Το έκανα. Γύρισα σπίτι και κρύφτηκα στο κομπιούτερ μου.

Αναρωτιέμαι γιατί να μη μου λένε τη γνώμη τους για μένα καταπρόσωπο. Αν τα κουτσομπολιά αληθεύουν, η νύφη μου με σιχαίνεται, κάθε μέρα προσεύχεται να πεθάνω να της αδειάσω τη γωνιά. Συγχρόνως καταλαβαίνω ότι δεν μπορούμε να πούμε ποτέ στους άλλους την αληθινή μας γνώμη για αυτούς.

 Ας τον κόσμο να λέει. Ναί. Μερικές κουβέντες όμως πονάνε πιο πολύ απο άλλες.

7 thoughts on “Αποκάλυψη/προσγείωση

  1. Είναι χρήσιμα όσα άκουσες. Φίλτράρισέ τα όταν ηρεμήσεις, δες αν θα μπορούσαν να ισχύουν (π.χ. μπαίνεις πολύ στη ζωή της νύφης σου, είναι απλώς μαλάκω ή πέτυχες δύο σούπερ κουτσομπόλες που παραφράζουν όσα ακούν;) και κάνε ό,τι θεωρείς εσύ σωστό από κει και πέρα. Μια χαρά είσαι Θεία Λένα. Δεν γίνεται να ικανοποιείς τους πάντες και ποτέ δεν ξέρεις αν όσα ακούς ισχύουν. Μίλα μαζί της αν σε ενδιαφέρει η γνώμη της. Φιλιά:)

  2. Κάτι μου λέει ότι δίνεις πολλή σημασία σε άσχετα άτομα, τα οποία πιθανόν και να μην σε γνώρζαν εξ όψεως, γιαυτό και μιλούσαν έτσι (δεν μπορώ να υποψιαστώ καν ότι σε γνώρσαν και στα πέταγαν στα μούτρα με τέτοιο θράσος…) Από την άλλη, δεν ζεις με αυτές, αλλά με την οικογένειά σου και δεν πιστεύω ότι όλη αυτή η κακία έχει προέλθει από τους κόλπους της. Πιο πολύ υποψιάζομαι εξωτερικό και φθονερό δάκτυλο…;-)

  3. kwlogria, έχω 2 νύφες, η μεγάλη μου η νύφη δεν κουτσομπολεύει ποτέ, αν υπάρχει κάτι που την ενοχλεί θα μου το πεί αμέσως και αντίστοιχα το ιδιο κανω και εγώ. Ειμαστε και οι δυο ίσιοι άνθρωποι. Η μικρή μου νυφη έχει 2 παιδάκια. Αντίθετα με την μεγάλη ποτε δεν μου έχει πεί τιποτα, προφανώς δεν ασχολείται.
    Κακώς αντέδρασα τοσο άσχημα. Απο τις κακίες του κοσμου καλό δεν ακουσε κανείς.

    Σεντούκι, σίγουρα δεν με ήξεραν, αλλιώς δεν θα μίλαγαν. Μάλλον κακοήθειες, εν τούτοις στενοχωρέθηκα. Δεν γίνεται να αρεσω σε όλο τον κόσμο και η μικρή μου νύφη, η Α δεν μου αρέσει ιδιαίτερα σαν άνθρωπος. Ομως μόνο εδώ το λέω, κάτω απο το πεπλο της ανωνυμίας. Ποτέ δεν θα έπιανα να στήσω χαλί για κείνηνε σε άλλους. Παλια δεν ήμουνα τόσο ευαίσθητη. Αντέδρασα μάλλον κουτούτσικα

  4. Γειά σου Θεία Λένα. Υπέροχο μπλοκ και ταλέντο στο γράψιμο…
    Εδώ στην Κύπρο λέμε πολύ μια παροιμία: ‘Βάζε απ’το ένα και βγάζε από το άλλο’, για όλα αυτά που ακούς και σ’ενοχλούν. Αυτό να κάνεις!

  5. Απο την έδρα, σε ευχαριστώ για τις ευχές. Ηδη έχω συνέλθει, τι έπαθα δεν κατάλαβα, υπερβολική ευαισθησία εκ μέρους μου. Εδώ και χρόνια η μικρή μου η νύφη δεν με αγαπά, το ξέρω ήδη. Αλλά άλλο να το ξέρω και άλλο να το ακούω απο τρίτους. Τι τα θές, τα παιδία παίζει. Ξεκούτιανα

    Κομπο ντολ, περαστικά κουκλίτσα μου

    Τανίλα, όχι καλή μου. Αυτή που -λένε – ότι θέλει να πεθάνω μένει δίπλα μου απο το 1995, απο τότε που παντρεύτηκε τον μικρό μου γιό τον Μάρκο και κάνανε 2 παιδιά. Είναι η μικρή μου νύφη. Η άλλη μου η νύφη η Μ, (η μεγάλη μου νύφη)ζεί μακριά μας με τον άλλο μου γιό τον Πέτρο, δεν έχει παιδιά και θα μετακομίσει, πρώτα ο θεός, κοντά μας τον Ιούλιο.

Σχολιάστε

