Ανθοκηπουρική

Πήγαμε χθες με τον Β και τη νύφη μου στην έκθεση της Ανθοκηπουρικής στη Κηφισσιά. Μας πήγε η Μ με το αυτοκίνητο μέχρι το σταθμό του τραίνου, πάρκαρε, μπήκαμε στον Ηλεκτρικό και μετά..φάγαμε όλη μέρα στο άλσος της Κηφισσιάς.

Δεν είναι οι γλάστρες που πήραμε, όσο οι άναμνήσεις. Ξαφνικά έγινα μαμά ξανά, να κυνηγάω τον Β και τη Μ. Ο ένας ξαμολύθηκε πρός τις καντίνες με τη μπύρα και η άλλη έψαχνε για προμηθευτές και παζάρευε ζαρντινιέρες μεγάλες που θέλει να βάλει στο νέο της σπίτι, καθώς και για συστήματα αυτόματου ποτίσματος.  Και άντε πιάστους τους.

Η έκθεση λουλουδιών έβγαλε απο μέσα τους το άγχος και με έβαλε στη θέση μου. Κατάλαβα πόσο πολύ ανάγκη έχω την οικογένεια. Τα παιδιά. Είτε είναι αίμα μου, είτε είναι αίμα άλλων, εν τούτοις στη δικιά μου οικογένεια είναι. Οι δικοί μου άνθρωποι.

Χαίρομαι 

3 thoughts on “Ανθοκηπουρική

  1. Μου άρεσε φίλοι μου αυτό που έγραψες στο τέλος «οι δικοί μου άνθρωποι». Πόσο ωραίο είναι να αισθάνεσαι κάποιους ανθρώπους κοντά σου, να τους αισθάνεσαι δικούς σου ανθρώπους!! Και τι μας κάνεις να αισθανόμαστε έτσι; Νομίζω η αγάπη προς αυτούς και η δικοί τους προς εμάς. Πολλοί όμορφη φράση….»οι δικοί μου άνθρωποι».
    Φιλικά
    Agorafoviagr

Σχολιάστε

