Μόνη

Είμαι μόνη σήμερα στο σπίτι. Ο Β πήγε με κάτι φίλους του εκδρομή με τον προαστειακό, θα γυρίσει αύριο. Εχει ρεπό και η Ρωσίδα. Κάθισα αρκετή ώρα πίσω απο το τζάμι και κύτταζα τον καιρό ν’ αλλάζει. Μέχρι χθές ήταν Αύγουστος, σήμερα έγινε πάλι ψυχρός Μάϊος, όπως πέρυσι.

Αλλάζει ο καιρός, όπως και οι διαθέσεις μας. Πότε πάνω, πότε πολύ κάτω. Δεν μ’ αρέσει αυτή η αλλαγή, τη βρίσκω πολύ αποτομη. Δεν προλαβαίνω να προσαρμοστώ.

Πήρα καλά νέα απο τις εξετάσεις μου. Ετσι πίνω λίγο ουϊσκάκι που μ’ αρέσει. Κερνάω τον εαυτό μου. Πίνω μόνη για να μη με γκρινιάζουν. Κρυφά. Σαν τα μωρά που καπνίζουν στις σκοτεινές γωνίες προσπαθώντας ν’ αποδείξουν ότι είναι άντρες.

Και εγώ προσπαθώ ν’ αποδείξω ότι έχω δικαίωμα να ζώ ή και Πώς να ζώ.

8 thoughts on “Μόνη

  1. Oλοι εχουμε δικαιωμα καλη μου Θεια Λενα το θεμα ειναι αν μπορουμε να απολαυσουμε τα παντα και οπως εμεις θελουμε…

    Την καλησπερα μου.Λυπαμαι που εχω χαθει αλλα οι υποχρεωσεις πολλες και η δουλεια ..

    Τα φιλια μου και την εκτιμηση μου.

  2. Αυτός ο συγχρονισμός του καιρού με τη διάθεση και εμένα με απασχολεί. Όπως και οι απότομες αλλαγές του καιρού. Βασικά όταν βρέχει αισθάνομαι σαν να είμαι 4 φορές το βάρος μου. Το κρεβάτι λες και με ρουφάει και δε με αφήνει να σηκωθώ. Όμως φίλη μου, είναι απαραίτητη και η βροχούλα μας, για να καθαρίσει και την πόλη (βασικά θέλει πολλές βροχές για να καθαρίσει από τόσο καυσαέριο που έχει κολήσεις και μαυρίσει τα πάντα), για να ξεδιψάσει τα δεντράκια και τα λουλουδάκια μας αλλά και γιατί όπως και να το κάνουμε το υγρό στοιχείο το έχουμε ανάγκη αφού είναι σε ποσοστό πάνω από 80% στο σώμα μας 🙂
    Να είμαστε όλοι καλά
    Agorafoviagr

  3. Mια ευχή είναι πάντα (νομίζω) καλοδεχούμενη, ειδικά όταν λέγεται από καρδιάς(έστω & με καθυστέρηση)! Γι΄αυτό υπέροχη θεία μας Λένα: σου εύχομαι πολλά & πολύ όμορφα χρόνια αγάπης & χαράς να ακολουθήσουν!
    Φιλιά

Σχολιάστε

