Διπλο-πενιές

Βρέχει σήμερα και κάθομαι σπίτι να σκεφτώ. Γιατί να φοβάμαι το καρμπόν, το μήλο που πέφτει κάτω από τη μηλιά και όχι κάτω απο την μουριά. 

Χθές πήγα στο μαγαζί. Είχα να πάω απο τέλη Απριλίου. Ο Μάρκος μου ήταν εκεί και δούλευε. Εχει αλλάξει πολύ, λάμπει ολόκληρος, έχει κέφι, είναι ευγενέστατος και εξυπηρετικώτατος με τους πελάτες, μόνο που δεν φιλάει το χέρι στις κυρίες, όλο κοπλιμέντα. Είναι καλός πωλητής, άμα θέλει και μάλλον τώρα θέλει. Τι άλλαξε, ?

Είναι ερωτευμένος με τη τηλεφωνική γυναίκα. Με εκείνη που τον έπαιρνε τηλέφωνο στο κινητό του πρίν λίγο καιρό. Την κατέκτησε και το πάθος τον κυρίευσε. Ζεί μόνο για να ποθεί και να την βλέπει.

«Αλλαξες» του είπα.

«Την αγαπώ, μαμά» μου είπε χωρίς περιστροφές. Ξέρει τι είμαι και πώς νοιώθω. Ξέρει επίσης ότι βλέπω ακόμη και αντιλαμβάνομαι. Εξω απο τα δόντια λοιπόν. Καλυτερα.

Ετσι ο γιός μου κάνει διπλή ζωή. Δεν θέλει να χωρίσει τη γυναίκα του, γιατί την αγαπά και εκείνη με άλλο τρόπο, είναι και τα παιδιά στη μέση που πεθαίνει γι’ αυτά.

Και εγώ παλιά έζησα μία ζωή με 2 άντρες. Τον Β, τον νόμιμο και τον Ν τον παράνομο. Χρόνια είμασταν μαζί απο τα μικράτα μας στο Σχολείο, τόσα όσα να πεθάνει ο Ν απο έμφραγμα στα 76 του.  Αρα ο μικρός μου γιός πήρε το δικό μου γονίδιο.

Να χαίρομαι ή να λυπάμαι?

3 thoughts on “Διπλο-πενιές

  1. Μια δευκρινιστική ερώτηση γιατί είναι και οχτώμιση το πρωΐ:
    Με τον Ν ήσασταν μαζί από το σχολείο μέχρι τα 76 του αδιάλλειπτα και παράλληλα με τον Β (τον τωρινο Β υποθετω);

Σχολιάστε

