Κέλυφος

Είναι στιγμές που αισθάνομαι σαν πεταμένο κέλυφος. Ο προκάτοχος το άφησε για να πάει σε μεγαλύτερο.

Η παλιά προστασία έμεινε απαρηγόρητη περιμένωντας και ελπίζοντας για τον επόμενο επίδοξο κάτοικο. Και καλά άμα έρθει, τι γίνεται όμως όταν αργεί ή χειρότερα δεν έρχεται?

Είμαι σήμερα σε κακή κατάσταση. Ενώ πίστευα ότι έπαθα ανοσία πιά στους καυγάδες είμαι πολύ ευάλωτη στις ειρωνείες. Σαρκάζουν οι ανασφαλείς και οι απειλημένοι. Σωστα. Ο καυτερος όμως πόνος της απόρριψης καρφώνει. Εμένα.

Οχι δεν κλαίω. Κλαίει ο ήλιος και γελάει για μένα.

3 thoughts on “Κέλυφος

  1. Κοριτσάρα μου δε γίνεται να τσακώνονται άλλοι και να το παίρνεις εσύ προσωπικά…ο κάθε άνθρωπος έχει την ευθύνη των πράξεών του….ΜΟΝΟ.

  2. Φίλη μου μην αφήνεις όσο γίνεται αυτό το κενό μέσα σου να σε «τρώει». Ξέρω ότι η απόρριψη είναι ένα άσχημο συναίσθημα. Την έχω ζήσει, έχω πονέσει, τα έχω βάλει με εμένα πολλές φορές. Όμως, μήπως όταν στεναχωριόμαστε επειδή κάποιος μας απέρριψε δίνουμε με αυτόν τον τρόπο μεγαλύτερη αξία στον άλλον και μειώνουμε την αυτοεκτίμησή μας; Και να σου πω κάτι; Πρώτα να αισθάνομαι γεμάτος με εμένα προσπαθώ. Παλιά στηριζόμουν στους άλλους πρώτα για να αισθάνομαι μέσα μου ευτυχής. Τώρα προσπαθώ να είμαι όσο μπορώ συναισθηματικά ανεξάρτητος. Δε λέω να είμαστε μόνοι μας. Όμως να μην προσκαλούμαστε στους άλλους εις βάρος μας.
    Με αγάπη
    Agorafoviagr

  3. Σχετικά με την κινητοποίηση της Παρασκευής για την Αμαλία (www.fakellaki.blogspot.com), σας ενημερώνουμε ότι:

    α) Την Παρασκευή 1η Ιουνίου, όλοι οι bloggers θα ανεβάσουμε ένα post με τον κοινό τίτλο “Για την Αμαλία”.
    β) Το τελικό κείμενο που θα αποσταλλεί με e-mail σε υπουργεία, αρμόδιους φορείς, κλπ έχει ήδη αναρτηθεί και όποιος θέλει μπορεί να το αντιγράψει και να το δημοσιεύσει (όχι πρίν την Παρασκευή). Επίσης θα βρείτε λίστες με links, μεταφρασμένα κείμενα και δελτία τύπου.
    γ) Έχει ανοίξει ένα προσωρινό blog για την τελική φάση του συντονισμού της όλης προσπάθειας, με τίτλο Για την Αμαλία – http://giatinamalia-blog.blogspot.com/. Όσοι θέλετε να συνεισφέρετε ώστε να δικαιωθεί κάποτε ο αγώνας της Αμαλίας, μπορείτε να ενημερωθείτε από εκεί για όλες τις λεπτομέρειες της συλλογικής αυτής δράσης. Δηλώστε συμμετοχή για να γίνετε contributors και ενημερώστε όσους μπορείτε!!

Σχολιάστε

