Κατινιές

Εχω σκάσει αυτές τις μέρες απο τις φωνές και τους καυγάδες. Εφυγε ο Μάρκος με τη γκόμενά του ταξίδι επαγγελματικό είπε, πήγε Τουρκία, αλλά ωσπου να φύγουν έγινε πατιρντί. Γιατί ναί μεν πάει συχνά Τουρκία, πάντα όμως παίρνει τη γυναίκα του μαζί και κρατάμε εμείς τα εγγόνια για 3-4 ημέρες, κανένα πρόβλημα. Τώρα θα πάει όμως μονος του για να δουλέψει «απερίσπαστος», κάτι πράγματα που μας λέει, μας θεωρεί πολύ ηλίθιους, τόσο που ακόμη και ο πατέρας του κάτι κατάλαβε και τον πήρε παράμερα και του τα είπε. Και βέβαια έγινε Ο ΚΑΥΓΑΣ του αιώνα, πέταξε το πιάτο του ο μικρός στο πάτωμα, «να μην ανακατεύεσαι μπαμπά στη ζωή μου», και βέβαια θα ανακατεύομαι όταν σκέφτεσαι μόνο τη διασκέδασή σου ανόητε- έχεις οικογένεια ξύπναααα», «υποκριτή» έλεγε ο ένας, «ανώριμο βλαμμένο», και χειρότερα, δεν έπεσε ξύλο αλλά ακουστήκαμε ως τον δρόμο. Θυμάμαι την παλιά ταινία «Οι κυρίες της αυλής» κάπως έτσι είμαστε με τα φακιόλια μας να παίζουμε σκουπομαχίες στους κοινόχρηστους χώρους.

Γίναμε ρεζίλι ήταν όλα μου τα παιδιά εδώ, ήρθαν σπίτι, τι έγινε ρωτούσαν, τα δύο κοκκόρια δεν απαντούσαν  αλλά αγριοκυτταζόντουσαν, «δεν πειράζει μητέρα λέει η μικρή μου νύφη έτσι κι αλλιώς έχω διάβασμα για το μεταπτυχιακό και δεν θα πήγαινα». .. «Ορίστε » λέει ο ερωτευμένος. «Τι ορίστε βρε νιάνιαρο» λέει ο Β και φτού κι απο την αρχή.

Κάθομαι στ’ αυγά μου και δεν ανακατεύομαι όμως στενοχωριέμαι. Τι θα γίνει αν χαλάσει ο ηλίθιος το σπίτι του? Γιατί ο έρωτας και ο βήχας δεν κρύβονται. Οχι για πολύ τουλάχιστον 

10 thoughts on “Κατινιές

  1. Είναι άσχημο να αφήνει κάποιος την οικογένειά του για κάποιον ή κάποιαν άλλη. Φυσικά αν δεν υπάρχει αγάπη στο ζευγάρι, πως να είναι δεμένη η οικογένεια; Η οικογένεια που σιγά σιγά πέφτει θύμα των παράνομων δεσμών, των διαζυγίων, του ξεμυαλίσματος. Τι μετράει πιο πολύ; Η αγάπη για την οικογένεια ή η αγάπη για τον εαυτό μας; Δεν είναι εγωιστικό να κοιτάμε τον εαυτό μας και όχι την οικογένειά μας; Όλοι μας μπορεί ενώ έχουμε οικογένεια να αγαπήσουμε ή να ερωτευθούμε και κάποια άλλη γυναίκα. Τι θα κοιτάξουμε όμως εκείνη τη στιγμή; Πως θα περάσουμε εμείς καλά ζώντας το νέο έρωτά μας, ή πως θα είμαστε κοντά στην οικογένειά μας; Δεν είναι εγωισμός να τους παρατάμε και να ζούμε τον νέο μας έρωτα; Δύσκολη η θέση όλων σε μία τέτοια περίπτωση.
    Να είμαστε φίλοι μου όλοι καλά
    Agorafoviagr

  2. Θεια-λενα μου επετρεψε μου να συμφωνησω με την αγοραφοφια και να διαφωνησω νε τα υπολοιπα σχολια.
    Για πια αγαπη μιλαμε ηλιαχτιδα μου?Ειμαι 20 χρονια χωρισμενη μετα απο 10 χρονια γαμου,με κοινες επιδιωξεις,σκοπους,αγαπη(ετσι νομιζα)μητερα,εργαζομενη σε ιδιωτικο κοινο μας τομέα,σε αγρια ωραρια και νοικοκυρα.Και τι ημουν σε ερωτώ?Η τσαντα που αγορασε απο την λαικη?Και ξεφτησα και με πεταξε στον σκουπιδοτενεκε για να παρει το 22χρονο μοντελο του ARMANI? Εγω τον αφησα να ξαναφτιαξει την ζωη του μαζι της και εγινα και φιλη τους.Γιατι την αφησε κι αυτην για καποιαν άλλη?Αντε εγω γερνουσα.Αυτη ηταν 20 χρονια πιο μικρη απο αυτον.Για πια αγαπη μιλατε?
    Δεν καταλαβατε τελικα πως:ο λυκος κι αν εγερασε τομαρι δεν αλλάζει»?
    Οταν θα περασετε αγαπητες μου απο αυτο το καναλι και θα εχετε και ενα πενταχρονο να σερνετε απο το χερι, θελω να δω τι συμβουλες θα δινετε τοτε και τι σχολια περι»αγαπης’θα γραφετε.Εκει θα σας παραδεχτω και θα σας χειροκροτησω.
    Καποιοι ανθρωποι βολευονται στις υπαρχουσες καταστασεις ειτε αρσενικα,ειτε θηλυκα ενα γ,,,,σι τους φερνει τ’απανω κατω στον ανυπαρκτο εγκεφαλο τους και γαμανε με την σειρα τους αυτους που πραγματικα τους αγαπανε…
    Λενα-θεια ασε τον υιο σου να παρει τις αποφασεις του.Αφου εφτασε εδω θα παει και στο παρακατω,και εχει ο θεος μετα…Μπορει να σε γεμισει και με εγγονια οποτε δεν θα εχεις ελλειψη!!!!

  3. Φίλη μου giotavita σου εύχομαι από καρδιάς καλό κουράγιο και δύναμη στο σκληρό αγώνα που δίνεις. Αν δεν πονέσεις φίλη μου δε μπορείς να καταλάβεις εύκολα τον πόνο του άλλου. Έχω ζήσει όχι από πρώτο χέρι που λένε αλλά από φίλη αυτό που περιγράφεις. Την άφησε ο άντρας της και είχανε και παιδιά. Δίνει τον αγώνας της η κοπέλα και δεν είναι καθόλου εύκολος και ο «κύριος» κάνει τη ζωούλα του με την άλλη κοπέλα. Πόσο πιάνεται η καρδιά μου όταν τη βλέπω τη φίλη μου με τα παιδιά από τη μία και την αναισθησία του πρώην της από την άλλη…..Καλό κουράγιο φίλη μου και πάλι.
    Με αγάπη
    Agorafoviagr

  4. Καλημέρα Θεία Λένα. Αντε να σου κάνω ποδαρικό στο μπλόγκ σου μαλώνοντάς σε. Πάντα βάζουμε το προσωπικό μας όφελος μπροστά αδιαφορώντας για την ευτυχία των άλλων. Τι πάει να πεί δεν θα βλέπεις τα εγγόνια σου? Είναι καλύτερα να τα βλέπεις διχασμένα, ο πατέρας τους πηδηχτούλης να κερατώνει, η μητέρα τους να τραβάει κουπί και να μη μιλάει μπροστά σου, δεν ξέρεις τι λέει σπίτι της..και τα παιδιά στη μέση τρόπαια της υποτιθέμενης «οικογένειας»? Σκατά είναι αυτά όλα. Καλύτερος ο χωρισμός απο αυτό το ξενέρωμα. Το λέω αυτό όχι αστόχαστα όπως ξέρεις, έχω χωρίσει μετά απο 8 χρόνια γάμου. Και το διαζύγιο εγώ το ξεκίνησα γιατί δεν μου άρεσε να κλείνω τα μάτια.
    Οσο για τα εγγόνια σου, σιγά τον πολυέλαιο!
    Ξεκαβάλλα το καλάμι και κατέβα στη Γή!

  5. Θεια Λενα εισαι απαιχτη.Με ενοχλει η ελαφροτητα με την οποια στεκεσαι απενατι στο θεμα.Το μονο σιγουρο ειναι οτι η νυφη σου χρειαζεται συμπαρασταση και ο γιος σου ξυλο.Μα πολυ ξυλο .Οσο για τα εγγονια σου,ειναι τα θυματα της ολης υποθεσης.Σιγουρα οχι το παιχνιδι σου.

  6. Καλημέρα μετά απο καιρό.
    Μήπως θα έπρεπε να χαλάσει το σπίτι του για να φτιάξει την ζωή του?
    Μήπως δεν θα έπρεπε τα ζευγάρια να παντρέυονται τόσο έυκολα (και ακόμα ποιο έυκολα να κάνουν παιδιά) αν θέλουν να κάνουν την ζωή τους?
    Και μήπως οι γονεις να μένουν και λίγο μακριά?Η κοπέλα κάποια στιγμή θα καταλάβει.

Σχολιάστε

