Φυγή

Χθές γυρίσαμε απο πολυ-ήμερη εκδρομή στην Κέρκυρα. Με πούλμαν πήγαμε και με γκρούπ. Περάσαμε θαυμάσια, χορτάσαμε πράσινο, δροσερή θάλασσα και αξιοθέατα. Δεν είχε τύχει ώς τώρα να πάω Κέρκυρα, γενικά κανένα νησί στο Ιόνιο δεν έχω δεί. Μείναμε στο ξενοδοχείο Αχιλλέας κοντά στις Μπενίτσες, ένα κτίριο μέσα στο πράσινο. Με το πούλμαν μας γύρισαν παντού. Είδαμε τις εκκλησίες και φιλήσαμε τα παντοφλάκια του Αι-Σπυρίδωνα, πήγαμε σε ονειρεμένες παραλίες Παλιοκαστρίτσα, Γλυφάδα αλλά δεν κάναμε μπάνιο γιατί ήταν κρύα τα νερά, είδαμε τοπία ασσύληπτα πάνω στον Πέλεκα και στον Αγιο Γόρδη, φάγαμε καταπληκτικά πράγματα που ποτέ ως τώρα δεν είχαμε δοκιμάσει, αγοράσαμε τοπικό τυρί σε κεφάλι και ελιές και τις φέραμε μαζί μας, πήγαμε και στο καζίνο, σιγά μη το αφήναμε δηλαδή και χάσαμε και μερικά λεφτά, σιγά μην κερδίζαμε δηλαδή ..εν ολίγοις ήταν ένα εκπαιδευτικό ταξείδι.

Σκέφτομαι μόνο πόσο δειλοί είμαστε σαν γονείς, μετά τις φουρτούνες εξαφανιζόμαστε, κάνουμε τα λάθη μας και τ’ αφήνουμε μετά να τα πάρει το κύμα. Ισως όμως και η φυγή αυτή να χαλαρώνει καταστάσεις, εμάς τουλάχιστον, για τους άλλους δεν ξέρω.

Μόνο να ελπίζω μπορώ. Καλώς σας βρήκα.