Δουλειές

Ξεπατώθηκα σήμερα σε δουλειές, πήγαμε με τον Β στην  Αθήνα, να αγοράσω βελόνες για τη ραπτομηχανή μου, να κυττάξω για κουρτίνες με τη νύφη μου και ν’ αγοράσουμε χαρτί με το κιλό για να τυλίξουμε κάτι εύθραυστα πράγματα μόνες μας. Μετακομίζουν κοντα μας τα παιδιά σε 15 μέρες θεού θέλοντος. Τα πράγματά τους βεβαίως θα τα πάρουν οι μεταφορείς, όμως μερικά θα τα μεταφέρουμε μόνοι μας, ήδη άρχισαν να μας δίνουν πράγματα. Πρώτα οι πολύτιμες συλλογές ήρθαν, του γιού μου με τα στρατιωτάκια του, όλα σιδερένια φροντισμένα, ζωγραφισμένα στο χέρι, τα αεροπλανάκια του πλαστικά μοντέλλα που έχει φτιάξει μόνος του. Η γυναίκα του τα έχει βάλει σε ειδική βιτρίνα που κάνανε παραγγελία…μπροστά-μπροστά. Πολύ χαίρομαι γι’ αυτό, άλλες γυναίκες δεν θέλουν, τα κρύβουν σε σκοτεινά κουτιά. Παιδιαρίσματα τα λένε. Μα είναι δυνατόν να μην κρατάμε τα παιδιά μέσα μας?

Ηρθαν και κάτι άλλα πράγματα, αρχεία, σαν ακριβό κειμήλιο ο αεριογράφος που με αυτόν βάφουν τα μοντέλα, κάθε μέρα όλο και κάτι εμφανίζεται. Ο μπογιατζής βάφει και ο άντρας μου τρέχει σε μοκετάδες, αποφράκτες, υδραυλικούς και ντουλαπάδες. Συμφωνήσαμε να τους ράψω τις κουρτίνες που θα πάρουν και καλύμματα αν θέλουν για τις πολυθρόνες. Θέλω να τους ράψω σειρήτια και φραμπαλάδες στα σεντόνια τους αλλά δεν ξέρω αν τους αρέσει..είναι απλοί και λιτοί στα γούστα. Θα ρωτήσω.

Πήγαμε και στο σινεμά και φάγαμε μετά σε ένα ουζερί. Μέθυσα λίγο. Απο τη χαρά θα είναι.

3 thoughts on “Δουλειές

  1. Καλή εβδομάδα και σε σένα. Ναί, έχω χαρά. Μετά απο τόσα χρόνια θα γυρίσει ο γιός μου πίσω. Τον θέλω τόσο πολύ. Αλλά επειδή ήταν πάντα ανεξάρτητο πνεύμα ποτέ δεν τον πίεσα να γυρίσει, ούτε ανακατεύτηκα στη ζωή του, όπως δυστυχώς κάνω με τον μικρό. Αυτό απέδωσε, οι προσευχές μου επιτέλους εισακούστηκαν.

    Χόμπυ με μοντελλα? Χαίρομαι που έχουν το ίδιο χόμπυ. Κάθεται με τις ώρες με τις κόλλες και τα τσιμπηδάκια και συναρμολογεί και η νύφη μου φτιάχνει πάζλ. Και εγώ ράβω στη ραπτομηχανή μου. Ολοι μας έχουμε ανάγκη να συγκεντρωνόμαστε με χειρωνακτικές, δημιουργικές φυγές, έτσι δεν είναι?

Σχολιάστε

