Εμπλεξα πάλι

Καλά ή κακά θα δείξει. Αύριο έχουμε κλείσει εκδρομή για Λευκάδα με επιστροφή την Κυριακή. Ελπίζω να μπορέσουμε να φύγουμε. Επεσε χθές η θεία της Μ..ανέβηκε σε μία σκάλα να τακτοποιήσει κάτι πιάτα. Και παραπάτησε. Δεν έρριξε κανένα πιάτο, όπως μου είπε, απλά έπεσε 2 σκαλοπάτια με το πλευρό. Τα πιάτα σώα, τα κόκκαλά της με μώλωπες. Με όρκισε να μην πώ λέξη. Ορκίστηκα υπό τον όρο να την πάμε εμείς σε Νοσοκομείο. Ευτυχώς δεν έχει σπάσει/ραγίσει τίποτα. Ο γιατρός που την είδε της έκανε διάλεξη, τι πρέπει και τι δεν πρέπει στην ηλικία της.
«Ασε γιέ μου» του είπα, «εδώ δεν ακούν οι νεώτεροι, οι μεγαλύτεροι θα ακούσουν»..

Δίλημμα. Να το πώ στη νύφη μου που σκοτώνεται απο τις δουλειές, ή να μην το πώ? Η να το πώ μετά? Αν το κρύψω θα ακούσω τα εξ αμάξης, αν το πώ θα γίνει φασαρία και δεν θα με εμπιστεύεται η Π πλέον. Και πάλι ευθύνη δεν θέλω να έχω, αν γίνει κάτι στραβό, ο γιός μου θα με φάει. Ο Β. είναι θυμωμένος, θέλει να το πεί τώρα με τα δόντια τον κρατάω.  

Πώς έμπλεξα πάλι έτσι.     

One thought on “Εμπλεξα πάλι

Σχολιάστε

