Θέλω-θέλεις-θέλει

Ολοι κάτι θέλουμε. Θέλει ο Β να μείνουμε εδώ όλο το καλοκαίρι ωσπου να ταχτοποιηθούν τα παιδιά και να μην έχουν την ανάγκη του, θέλει να πιστεύει ότι τον έχουν ανάγκη, και μετά να πάμε διακοπές για μπάνια κυρίως.

Θέλει ο Μάρκος να πάμε τώρα διακοπές ωστε τον Αύγουστο να γυρίσουμε εμείς πίσω να κάτσουμε στο μαγαζί και εκείνος να φύγει με την οικογένειά του για το νησί.

Θέλουν τα εγγόνια μας να μείνουν μαζί μας, μακρυά απο τους γονείς τους για να γίνονται όλα τους τα χατήρια

Θέλει η μικρή μου νύφη να πάει με κάτι φίλες της στη Κρήτη τώρα και ψάχνει τρόπους να μου αφήσει τα παιδια.

Ο Β δεν θέλει να τρέχει πίσω απο τα μικρά τώρα, αλλά πίσω από το γιό του που μετακομίζει-τοποθετείται.

Ο Πέτρος και η Μ δεν θέλουν να πάνε διακοπές τώρα που στήνουν το νέο τους σπιτικό, γι’ αυτούς είναι κάτι σαν διακοπές-αλλαγή, θέλουν να φύγουν τον Σεπτέμβριο, αφού ανοιξουν τα σχολεία.

Ο γιατρός μου απαγόρεψε να ξαναμπώ στη θάλασσα η εναλλαγή κρύου-ζεστού βλάπτει την καρδιά μου. Πάνε λοιπόν τα μπάνια και οι ώρες στην παραλία. Να πάω διακοπές για να κάθομαι στο ξενοδοχείο ή να παίζω μπιρίμπα τα βράδυα, κάθομαι και σπίτι.

Θέλει η Ρωσίδα να φύγει για την πατρίδα της, τον βαρέθηκε μάλλον τον Β, θεωρεί ότι δεν τις δίνει αρκετά για ότι του προσφέρει. Θα πάει να γίνει στάρ του σινεμά μας είπε και φεύγει τέλος Ιουλίου.

Θέλει η φίλη μου η Αννα να μετακομίσει μαζί με την κόρη της στα Πετράλωνα, να φύγει απο τη γειτονιά. Μιά-μιά οι φίλες ή πανε μαζί με τα παιδιά τους, κάτι σαν κοινωνική ασφάλιση ή πεθαίνουν. Θέλω να μιλάω σε ανθρώπους αλλά μόνο με τις μηχανές καταλήγω.

Αντε να συντονίσω τα θέλω όλων μας

8 thoughts on “Θέλω-θέλεις-θέλει

  1. Tα δικά σας θέλω, που είναι?
    Θέλω να περπατώ στην παραλία, το βράδυ και να ονειροπολώ.
    Θέλω να βγάζω φωτογραφίες απο την βεράντα του ξενοδοχείου.
    Θέλω να βλέπω τα παιδιά στην εξοχή να παίζουν ξέγνοιαστα.
    Είμαι αισιόδοξη και θέλω να κάνω πράγματα για μένα ΜΟΝΟ!

  2. Ό,τι και να θέλει ο άνθρωπος, όσο και να αγωνίζεται να το φτάσει, μόλις το κατακτήσει, το αποκυρήσσει και ζητά κάτι καινούριο. Αυτό εν μέρει είναι φυσικό, κυρίως όμως είναι ενδεικτικό της απληστίας του. Γιαυτό δεν θέλω τίποτα. Έχω βαρεθεί και τις επιτυχίες και τις αποτυχίες… Σού εύχομαι μόνο να είσαι καλά!

  3. Είμαι ένας πατέρας που συγχίζεται. ΘΕΛΩ γονείς, θείοι, παππούδες να κοιτάνε τον εαυτό τους. ΑΡΚΕΤΑ κουράστηκαν να μεγαλώσουν τα δικά τους τα παιδιά. Καλά κάνουν στην Ευρώπη και τα διώχνουν από τα 20 τους… Αλλά εμείς έχουμε μεσογειακό ταπεραμέντο…και πρέπει να ταίζουμε τα παιδιά μας στο στόμα μέχρι τα 60 τους..ΗΜΑΡΤΟΝ…
    Σόρρυ, και καλώς σε βρήκα θεία Λένα!

  4. An-;u, είπα να ντύσω το μπλόγκ σε κάτι καλοκαιρινό.

    tassoula, μακάρι να φτιάξουν. Για την ώρα φύγανε τα εγγόνια για το νησί. Κάτι λέει και αυτο.

    zouzouna, τα δικά μου θέλω τα έχω βάλει στην πάντα. Θέλω να μην ανακατεύομαι στη ζωή των παιδιών και να τα αφήνω ελεύθερα ακόμη κι αν είναι να σπάζουν το κεφάλι του. Αυτό θέλω.

    emilly, έτσι δεν είναι και η ζωή καρδούλα μου? Ποτέ να μην ευχαριστώμαστε με τίποτα, πάντα να βάζουμε και ψηλώτερους στόχους. Χαίρομαι όμως που μπορείς να λές ότι τώρα είσαι ευτυχισμένη με ότι έχεις.

    Mano S, καλώς ήρθες. Το να ασχολιώμαστε με τα παιδιά μας μέχρι να μεγαλώσουν και αντίστοιχα εκείνα να ασχολούνται με τους γονείς μέχρι να κλείσουμε τα μάτια μας απαντάται σε χώρες χωρίς κρατική κοινωνική ασ΄φάλιση. Οταν το κράτος στηρίζει τον φοιτητή, γονιό, μητέρα, ηλικιωμένο προσφέροντας σημαντική χρηματική αλλά και ιατρική βοήθεια, τα παιδιά ανεξαρτοποιούνται στα 18 και φεύγουν, οι γονείς δεν ανησυχούν γι’ αυτά γιατί φροντίζει το κράτος μέσω πανεπιστημίων/εργασίας/ΙΚΑ και άν εκείνοι αρρωστήσουν αντίστοιχα το κράτος λύνει τα χέρια των παιδιών. Ισως είναι απάνθρωπο γιατί οδηγεί στην αποξένωση. Είναι όμως δίκαιο. Γνώμη μου πάντα.

  5. Θεία Λένα σεβαστή, και εν μέρει σωστή και κατα μένα…στα θέματα του κράτους. Απλά τα έχουμε ψιλοπνίξει τα παιδιά τα τελευταία χρόνια. Είμαι 31…και στο λέω αυτό…από φίλους, σόι κτλ. Είμαι και ο ΜΟΝΟΣ παντρεμένος με παιδιά στον περίγυρο μου. Και το κακό, είναι πως βλεπω αδιαφορία από αυτήν την ηλικία προς τους γονείς και παππούδες… Τα Κ.Α.Π.Η. να ‘ναι καλά….

  6. «Τα παντα παντου» λεει η γιαγια μου. Οσο για την αδιαφορια προς τους μεγαλυτερους περα απο την τυχη μεγαλο μερος της ευθυνης εχουν και οι ιδιοι. Οπως στρωσεις θα κοιμηθεις λενε. Ξερω οικογενεια οπου τα παιδια δουλευουν για να βγει ο πατερας στη συνταξη ξερω και γονεις που ευχονται τα παιδια τους να ηταν αλλιως γιατι… και εγω δεν ξερω γιατι. Το θεμα ειναι οτι γυρω μας υπαρχουν τα παντα. Εμεις επιλεγουμε τι θα ακολουθησουμε τι θα παρουμε στο προσωπικο μας συμπαν. Οσο για τα θελω σου Θεια Λενα απολυτως σεβαστα σε καθε περιπτωση. Οι υπολοιποι τα γνωριζουν;

Σχολιάστε

