Καλώς τα δεχτήκαμε

Φύγανε την Παρασκευή αεροπορικώς τα εγγόνια με τη νύφη μου για το νησί της, θα μείνουν όλο τον Αύγουστο θεού θέλοντος. Ο Μάρκος έμεινε πίσω, έχει να δουλέψει, μέχρι τις 20/8 και μετά θα πάει και αυτός διακοπές στο νησί για άλλες 10 ημέρες.

Χθές το πρωϊ την ώρα που έβγαζε ο Β τα σκουπίδια ήρθε μούρη με μούρη με το ζευγάρι γιού μας-γκόμενας που μπαίνανε στο γκαράζ. Κόκκαλο ο Β, ξεροκατάπιε η γκόμενα, κύτταγε αλλού ο Μαρκος.  Ηρθε επάνω άνω-κάτω, κάθισε σε μιά καρέκλα.. να συνέλθει..άρχισε τις περιγραφές. Ζουμερές.. και δώστου να σκουπίζει το μέτωπό του..

Με το που έφυγε η γάτα με τα γατάκια, ο κεραμιδό-γάτος έμπασε την άλλη. Ξένη είναι, Μολδαβή. Πολύ ωραία γυναίκα, όχι ατροφικά αδύνατη σαν αυτές τις δολιες που βλέπουμε στα περιοδικά, λεπτή με καμπύλες στις σωστές θέσεις. Δείχνει μεγαλύτερή του – φαντάζομαι ότι αυτό τον ξετρελλαίνει.  Πάντως του Β. τα μάτια πεταχτήκανε έξω. 

Χθές το βραδάκι τους κάλεσα και φάγαμε σπίτι. Στη βεράντα, με κατεβασμένες όμως τις τέντες γιατί ο κόσμος είναι κακός. Είναι μικροβιολόγος και εργάζεται σε ένα ιατρικό κέντρο. Χωρισμένη λέει ότι είναι με ένα κοριτσάκι, ζεί στον Πειραιά. Ο γιός μου την έχει δαγκώσει γερά τη λαμαρίνα, πέρα απο το σέξ πρέπει να τη θαυμάζει και απεριόριστα. Και δεν ήταν ο μόνος, του Β δεν του κατέβαινε μπουκιά και στο τέλος χώθηκε στην τουαλέττα.

Τα βλέπεις κυρά Λένα? Τα βλέπω.

Τώρα..τι?

16 thoughts on “Καλώς τα δεχτήκαμε

  1. Τα βλέπεις Θεία Λένα? Κάνε κι αλλιώς! Μπράβο του, όμως το λέει η ψυχή του. Εχει γερά κότσια! Τα πρέπει και τα θέλω του, τα ξέρει πολύ καλά. Εγώ μαζί του !

  2. Eγω δεν είμαι μαζί του ,ούτε μαζί σου κυρά-Λένα που τους έκανες και το τραπέζι σε οικογενειακό περιβάλλον.Και καλά κάνει ο κόσμος και είναι κακός όταν του δίνουμε εμείς τα δικαιώματα για να γίνει.
    Αφού τον εξιτάρει τόσο πολύ το Μολδαβικό μανεκέν (αλλά μάλλον οικογενειακά σας γοήτευσε)ας φανεί τίμιος με την χοντρή(οπως εσύ την περιγράφεις)και ας προχωρήσει εις νέαν γάμου κοινωνίαν,Να μην αγχώνεται δηλαδή και το παιδι με το δίπορτο !

    Ζουζούνα:Φάε πρώτα την απόρριψη και τον εξευτελισμό του’κέρατου»μέσα στον γάμο σου και μετά σφύρα μου κλέφτικα.
    Αν μετα από κάτι τέτοιο δεν κόψεις φλέβες και δεν πας σε ψυχίατρο θα σε πω ΑΞΙΑ!!!!

  3. Δεν έχω παιδά, δεν έχω και ανάλογες εμπειρίες.
    Ούτε αδέλφια έχω.
    Έχω όμως φίλες και φίλους που και καμιά φορά έχει τύχει να τα φτιάξουν μεταξύ τους ή που έχει τύχει το έτερο ήμιση του ζεύγους μιας φίλης/ου να γίνει και δικός/ή μου φίλος/η.
    Έχω δηλαδή ξαναβρεθεί σε μπλεγμένες περιστάσεις με τρίτα άτομα ανάμεσα σε «δικά» μου ζευγάρια.
    Και σου λέω, καταπάτησες τον κανόνα Νο 1: Ουδετερότητα, ουδετερότητα, ουδετερότητα.
    Δεν έχω δικαίωμα να κρίνω ούτε εγώ ούτε κανείς άλλος τις επιλογές του γιού σου.
    Μόνο αν το μάθει η νύφη σου κάποια στιγμή ότι δεξιώθηκες την «άλλη».
    Ιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!
    Ελπίζω να έχουμε ζωντανή αναμετάδωση του αγώνα πάλης που θα ακολουθήσει.

  4. giotavita μου!
    Το κέρατο, φυτρώνει, όπου το αφήνεις να φυτρώσει. Αμα δεν παίρνεις είδηση, τι κοιμάται δίπλα σου, είσαι άξια και για κέρατο και για άλλα πράγματα. Τον άνδρα, πρέπει να ξέρουμε να τον κρατάμε, κάτι μάθαμε μικρές. Δεν είναι κάδρο να τον τοποθετούμε, όπου θέλουμε. Και ο πιό «αθώος», άμα βρει θα κάνει. Αρσενικά γαρ. Και ο μικρός γιός, «βρίσκει και κάνει». Εγώ, γι αυτό, μαζί του. Αν η άλλη κοιμάται τον υπνο του δικαίου, ή θέλει να κοιμάται…. δεν της πταίει κανείς. Οσο για τον εξευτελισμό…. και την απόριψη…… Κάτι δεν έχεις που το βρήκε αλλού ο δικός σου??? Γιατί να κόψω φλέβες. Δεν μου ανήκει τίποτα. δεν είναι δεδομένο τίποτα. Δεν ορίζω τίποτα.

  5. Καλημέρα σας. Η ιστορία έχει και συνέχεια. Χθές τα είπε ο Β στον άλλο μου γιό και νύφη περί Μάρκου-Μολδαβής-γεύματος και έγινε χαμός. Φρικάρανε και οι δυό που τους έκανα το τραπέζι. Οτι κατά κάποιο τρόπο πάλι ανακατευτήκαμε. Και η Μ μου είπε » δεν μπορείς να κάτσεις επιτέλους ήσυχη μάνα και να κυττάς το σπιτικό σου σαν κυρία?» και μου κοπηκαν τα πόδια. Στα κομμάτια. Δεν θα β’αλω μυαλό ποτέ?
    Ετσι κατά κάποιο τρόπο, Giotavita αυτά που μου είπαν ήταν σαν αυτά που λές. Δεν μου τα έίπαν ήπια, ιδιαίτερα η Μ που έχει ήδη χωρίσει μία φορά ήταν αυστηρή. Δεν θύμωσε που ο Μάρκος ξενοπηδάει (όπως χαρακτηριστικά είπε ας κόψει το λαιμό του)θύμωσε που πάλι γίναμε συνεργοί. Που δεν κρατήσαμε μία απόσταση.
    Η Μ είπε ότι με φαντάζεται σαν «κυρία της αυλής» με μία σκούπα να ανακατεύω τον κόσμο.

    Τανιλα, αυτό το τελευταίο αν το μάθει δλδ η νύφη μου ότι έμπασα στο σπίτι μας τη γκόμενα..δεν το είχα σκεφτεί! Πώ! Πώ! Ρεζιλικι που θα πάθω, θα το μάθει ο κόσμος, τα μικρά..αμάν γέρασα και μυαλό δεν έβαλα.

  6. Θεία-Λένα η Τανίλα το έθεσε σωστά.Ουδετερότητα να κρατάτε και εσύ και ο Β.Οταν θα έρθει η στιγμή να γίνει ο κόσμος»κακός»να μην έχει η νύφη σας να σας καταλογήσει λάθη.Κι όπως στρώνει ο μικρός ας κοιμηθεί χωρίς συνενόχους.

    Ζουζουνα:Αψογη η θεωρία σου αλλά κάτι της λειπειι.Μαλλον στερείται εμπειρίες σκέψης.
    Να είσαι σίγουρη πως ήξερα τι δεν «είχα»μετά από 10 χρόνια γάμου.Δεν είχα τα νιάτα της 20χρονης,οταν εκείνος βάδιζε πια τα 40.Αλλά ξέρω και τι «είχα»Ημουν μια γυναικα στα 32 εργαζόμενη με 2 μαγαζια και συγχρόνως μητέρα.
    Οσο για τον πρόλογο σου, του περί «και κανείς κανενός»τον υιοθετησα πριν απο 20 χρόνια και γι’αυτο την έκανα τότε με ελαφρά πηδηματάκια.
    Ισως ακόμα να νομίζεις πως ημουν η είμαι κάνα αμόρφωτο μπάζο(χι-χι)και μου φύτρωσε το κέρατο γιατί κοιμομουν τον ύπνο του δικαίου
    Ε…εδώ θα μείνεις με την απορία.
    Φρόντισε να ορίζεις ΠΑΝΤΑ την ζωη σου για να μην βρεθείς προ εκπλήξεων καποια στιγμή.

  7. Γλυκειά μου giotavita, δεν σκέφτηκα ούτε μια στιγμή ότι είσαι μπάζο! Δεν υποτιμώ κανέναν. Χαίρομαι που την …. έκανες ! Παινεύεσαι για την επιτυχία σου παιδιά και επαγγελματισμό. Μπράβο σου! ελπίζω ότι τώρα έχεις και έναν σύντροφο, που σε γεμίζει και σε συμπληρώνει!

    Θεία Λένα μου, δύσκολα τα πράγματα ε?

  8. Zουζουνιτσα,το μπάζο είναι μια λέξη που την χρησιμοποιούν για τις συζύγους. κατά κόρον, οι ένθερμοι υποστηρικτές των ατακτούληδων συζύγων.Γι’αυτό την ανέφερα .
    Δεν παινεύομαι απλά για την επιτυχία μου,είμαι υπερήφανη που την»έκανα»και επιβίωσα χωρίς να κρέμομαι απο τ’@……..@κανενός.
    Οσο για αυτο που έλπισες έπεσες σε ξέρα.Απο τα 33 μου που χώρισα μέχρι τα 53 που είμαι είχα μάθει πια να το κρεμάω το κάδρο ενός άνδρα.
    Συντρόφους στο κρεβάτι μου έβαλα αρκετούς.
    Συνεταίρους στην ζωή μου δεν έβαλα ποτέ.Υπήρξαν και υπάρχουν πολλά πράγματα που με συμπλήρωσαν και με συμπληρώνουν ακόμα.Κι άλλωστε σαν χαρακτήρας εχω το κουσούρι η το προτέρημα να μην κάνω το ίδιο λάθος δεύτερη φορά….

    Θειά-Λένα ζητω συγγνώμη για την κατάχρηση του χώρου σου.
    Ελπίζω όλα να μπουν στον σωστό δρόμο.

  9. Zouzouna, Giotavita, tassoula, ritsmas, an-lu, bearcy76 και όσοι/όσες έχετε την καλωσύνη να γράφετε στο blog μου έχω να σας πώ κάτι.

    Εκανα μία κουβέντα χθες με τον Πέτρο και τη Μ και ελέχθησαν κάποια πράγματα. Μετά με έπιασε η Μ και μου είπε και μερικά ακόμη. Για τη ζωή της πρίν πάρει τον Πέτρο, για τον πρώτο της τον άνδρα και τον χωρισμό τους.
    Με συνετάραξαν αυτά που άκουσα, το ΄θέμα όμως δεν είναι αυτό. Είναι ο χωρισμός που ναί μεν έρχεται αλλά ποτέ ήπια.
    Είναι αψύς άνθρωπος η Μ, όπως είσαι και εσύ Giotavita και πολύ resilient, προτιμάει να κόψει το μολυσμένο χέρι παρά να το σέρνει μαζί της ως τον τάφο με την ελπίδα της ίασης.
    Δυστυχώς δεν μοιάζουμε, δεν έχω το σθένος και το κουράγιο της να ανταπεξέρχομαι. Δεν εγκρίνει αυτά που κάνω/λέω/γράφω αλλά δεν επικρίνει. ΠΑρότι κατα πολύ μικρότερή μου είναι πιο ώριμη απο μένα που μιά ζωή τη «σκαπουλάριζα» με οποιοδήποτε τρόπο.

    Με την έγκρισή της θα γράψω την ιστορία του πρώτου της γάμου.

Σχολιάστε

