Πειρατές

Υπήρχε μία εποχή που στο ραδιόφωνο ήταν οι Χ σταθμοί. Και όλοι μας ανεξαιρέτως, μαζί με τη νεολαία ακούγαμε πειρατικούς σταθμούς που εξέπεμπαν απο διάφορες περιοχές, όλοι αφιέρωναν τραγούδια στη Μαρία, Κατερίνα απο Γαλάτσι και στο Γιώργο που αγαπάει την Ειρήνη. Επίσης ρώταγαν πώς ακούγονται σε άλλες περιοχές, παίρναμε λοιπόν τηλέφωνο και λέγαμε ότι «σας πιάνουμε μιά χαρά στην Καλλιθέα» και εκείνοι χαιρόντουσαν γιατί ο σταθμός ήταν στη Κυψέλη! Και μετά θέλανε γνωριμία και κουβέντα κλπ.

Τώρα όλοι οι σταθμοί είναι νόμιμοι. Καλό αυτό δεν λέω. Η γλύκα όμως του απαγορευμένου χάθηκε.

12 thoughts on “Πειρατές

  1. Θυμάμαι που πήγα στο κρατητήριο να δω τον μεγάλο μου ξάδερφο…έκατσε εκεί 1 βράδυ….όταν τον έπιασαν με τον πομπό. Εγώ αργότερα, είχα φτιάξει έναν μικρό πομπό 1 χιλιομέτρου και με άκουγαν οι συμμαθητές μου!

  2. Ο γιός μου ο Πέτρος είχε παλιά σταθμό πειρατικό μαζί με ένα φίλο του, δεν συνελήθφησαν ποτέ, εμείς δεν το ξέραμε ότι είχαν τα παιδιά σταθμό, το μάθαμε πολύ μετά

    Μάνο Σ, το γεγονός ότι συνέλλαβαν τον αδελφό σου δεν ήταν το καλύτερο..ομως δεν σαν απέτρεψε να το ξαναδοκιμάσετε ε?

  3. ναι, θεια Λένα, εχεις δίκιο. Δεν υπάρχει αυτή η γλύκα του πειρατικού σταθμού. Δεν υπάρχει η αυθεντικότητα του ζωντανού λάθους των παιδιών που βρίσκονταν πισω από το μιρκόφωνο, δεν υπάρχει ο αυθορμητισμός
    Τωρα ο αυθορμητισμός ειναι κατι…επιστημονικά μελετημένο και τα αστειάκια και το υφάκι γενικώς εχουν κι αυτά υποστεί αρκετή ταλαιπωρία μπροστά στον καθρέφτη ή στα δοκιμαστικά.

    Αλλά ούτως η αλλως, όλα αλλάζουν. Αν ειναι προς το καλύτερο – το ελπίζω – ας το αγκαλιάσουμε πάραυτα για να μην μένουμε εξω από τις προσθαφαιρέσεις
    καλησπερα

  4. Εγώ έβαζα μουσική σε πειρατικό σταθμό στις αρχές της δεκαετίας του ’80. Στην αρχή μου άρεσε, όταν ξεκίνησε η ιστορία με τις διαφημίσεις όμως (συνεργείο ο Παμεινώντας και οικόπεδα στα Βρασνά), ξενέρωσα. Την ίδια χαρά μου δίνουν τα μπλόγκς τώρα (χωρίς βέβαια την αίσθηση του παράνομου) αλλά το μέλλον το βλέπω δυστυχώς ίδιο.

  5. Θεία Λένα τον Ξαδερφο μου πιάσαν τότε. Και πλήρωσε ο θείος μου το πρωί για να βγει. Πριν 20 χρόνια αυτά. Εγώ είχα αργότερα «τοπικό» και δεν με κυνήγησαν. Τότε κυνηγούσαν τους μεγάλους, που έπεφταν πάνω στους κρατικούς σταθμούς!

  6. Τι μου θύμισες φίλη μου Θεία Λένα…..Οι αφιερώσεις που κάνανε από τους πειρατικούς σταθμούς……Έκανα και εγώ! Τι χρόνια όμορφα…..Πολύ όμορφες αναμνήσεις……Να είσαι καλά φίλη μου που μου τις έφερες στο μυαλό!!!
    Με αγάπη πάντα
    Agorafoviagr

  7. ΜΕΡΕΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ.ΕΠΟΧΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ ! ΤΟ ΜΕΡΑΚΙ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΩΡΑ.ΟΛΑ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ PLAYLIST ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ.

  8. Ακόμη και αυτοί που τότε ήταν «ερασιτέχνες» τώρα «έβαλαν γραβάτα» για την ιδιωτική ραδιοφωνία. Χάθηκε η γλυκα του τότε. Κράτησαν όμως την επικοινωνία.
    Θεία Λένα που ήταν ο γιός σου?
    Μάνο, που ήσουν? Ποιό ήταν το όνομά σου?
    indictos, κι εσύ «δικός μας»? που? ποιός?
    Πόσο μακριά στο Λεκανοπέδιο, πόσο κοντά τότε και τώρα?????

  9. Zouzouna, ο γιός μου μαζί με ένα φίλο του εξέπεμπαν στη δεκαετία του 70 όταν ήταν έφηβοι και οι δυό. Το σταθμό τον είχαν στο σπίτι του φίλου , τον λέγαν Star και ήταν κάπου στη Πατησίων. Αυτά τα έμαθα αργότερα, δεν ήξερα ότι είχαν σταθμό.

  10. Αχ, τι μου έχεις θυμίσει απο την ημέρα που το διάβασα, δεν μπορείς να φανταστείς. Ολη την … νιότη μου. Τότε την 10 ετία του 70 που ήμουν κι εγώ έφηβη. Στην πλατεία Βικτωρίας
    σ’ ευχαριστώ πολύ

Σχολιάστε

