Η Πολυάννα μαγειρεύει

Τη θυμάται κανείς τη Πολυάννα? Υπήρχε παλιά μιά σειρά βιβλίων για κορίτσια – Η Πολυάννα παντρεύεται, η Πολυάννα μαμά κλπ) υποτίθεται που εμείς οι μητέρες έπρεπε να τους τα παίρνουμε για να καταλαβαίνουν με τι θα μπλέξουν άμα μεγαλώσουν ώστε να τα χωνεύουν απο μικρές. Κόρες δεν είχα αλλά τα αγόραζα τα βιβλία και τα διάβαζα. Ποτέ δεν φαντάστηκα όμως ότι τα παλιά διαβάσματα θα υλοποιηθούν με πρωταγωνίστρια εμένα.

Τώρα που δεν με αφήνουν να μπαίνω στη κουζίνα, όλοι μου μαγειρεύουν. Κατ’ αρχήν είναι ο Β που περηφανεύεται για τη μαγειρική του. Ειδικεύεται στα μακαρόνια με ντομάτα και πέστο. Μου φέρνει δίσκο με δαντελένιο πετσετάκι, το φαγητό μου και νεράκι ή καμμιά πορτοκαλάδα και του δίνω πάντοτε συγχαρητήρια. Εχει πάρει το ρόλο της νταντάς πολύ σοβαρά, σαν το κοράκι επιθεωρεί τα πάντα σε σχέση με την τροφή μου!

Μετά έρχονται οι νύφες μου, η μία μαγειρεύει στο σπίτι της, ως επι το πλείστον κρεατικά και ψάρια η άλλη μου φέρνει πίτσες και σουβλάκια απ’εξω. Μετά έρχεται ο Πέτρος τα σβκ και μου ετοιμάζει λιχουδιές, πίτες, σούπες, ριζόττο που τρελλαίνομαι, είναι σπουδαίος μάγειρας το καμάρι μου. Μετά έρχονται οι φίλοι μας με δικά τους καλούδια και γλυκά..

Ολα αυτά καλά. Τη διαιτα του γιατρού να δώ πως θα την κάνω. Η Πολυάννα με προδίδει λίγο-λίγο

4 thoughts on “Η Πολυάννα μαγειρεύει

  1. Kαλώς την, καλώς την σιδερένια ! Την θυμάμαι την Πολυάννα! Με νευρίαζε κατά βάθος. Πολύ των τύπων ήταν. Και τραγουδούσε. Ολα τα έκανε τραγούδι. Τώρα να σας πω την αλήθεια μου, ίσως θάπρεπε μιας και την μελετήσατε να πείτε σε όλους να μην κουβαλάνε, και να τραγουδάτε και να ακολουθείτε τις οδηγίες που πρέπει. Για λίγο…. σας φιλώ και χαίρομαι που είστε πίσω εδώ μαζί μας.

Σχολιάστε

