Ανακοίνωση-ενημέρωση

Γιατί καμμια φορά γίνονται ΚΑΙ παρεξηγήσεις. Δεν έχω δικό μου κομπιούτερ, χρησιμοποιώ εκείνο της νύφης μου  Οταν εκείνη δεν το χρειάζεται, είτε γιατί λείπει, είτε γιατί κάνει άλλα πράγματα, κάθομαι στο κατα τ’ αλλα έτοιμο μηχάνημα και περνάω την ώρα μου. Εχω γράψει σε ένα χαρτί τα βασικά, πώς ν’ αλλάζω ταυτότητα στα σχόλια, όμως μερικές φορές μπερδεύομαι και έτσι αφήνω σχόλια αντ’ αυτής και μετά έρχεται εκείνη και τα διορθώνει.

Γι αυτό λοιπόν σας παρακαλώ να με συγχωρείται όταν τα κάνω σαλάτα.

Σχολιάστε

