Η Δαγκωνιά

Χθές ήταν τα γενέθλια του Πέτρου μου και του ετοίμασα μία τούρτα όπως του αρέσει με μπόλικα μπισκότα, κρέμα σαντιγύ, κομμάτια ανανά και ζελέ κίτρινο απο πάνω. Του βάλαμε και 4 κεράκια, ένα για κάθε δεκαετία. Να είναι καλά το πουλάκι μου, όλο υγεία. Πήγαμε σπίτι του να κόψουμε το γλυκό και να του πάμε τα δώρα του. Υστερα απο λίγο ήρθαν και ο Μάρκος με τη νύφη μου και τα παιδιά τους. Και εκεί που έσκυψε να με φιλήσει με τρόμο βλεπω μία πελώρια δαγκωνιά στο λαιμό του. Στο μάγουλο επίσης 4 βαθιές νυχιές που πρέπει να είχαν γίνει πρίν λίγη ώρα. Γιατί η μία έβγαζε και λίγο αίμα. Τον κυττάω με κυττάει, ξανασκύβει και μου λέει «Μη το κάνεις θέμα, τις άξιζα».

Η βραδυά κύλησε σχετικά εύχάριστα, ευχηθήκαμε, γελάσαμε, ήπιαμε και τις σαμπάνιες μας. Ολοι είδαν τις γρατζουνιές σηκώθηκε μάλιστα η Μ και τον πήγε στο μπάνιο να του βάλει λίγο Betadine, γιατί έσταζε.., «ωσπου να γεράσεις, θα σου έχει περάσει» του είπε γελώντας.

Και αναρωτιέμαι και λέω. Ποιός δάγκωσε τον Μ. Ποιός του έκανε τις γρατζουνιές και αν ο μέν είναι ο ίδιος με τον δέ. Ωσπου να βρώ όμως άκρη ακούσαμε μέσα στη νύχτα φωνές και σπασίματα, ήθελε ο Β να πάει δίπλα να δεί τι τρέχει, ώσπου ν’ αποφασίσουμε όμως να πάμε δίπλα εμφανίσθηκε το 100, κάποιοι άλλοι το κάλεσαν και οι αστυνομικοί που ήρθαν βρήκαν το σπίτι άνω-κάτω μέσα σε σπασμένα γυαλικά. Και κάνανε σύσταση στο ζευγάρι για πολλά και διάφορα. Και όταν φύγανε τους ρώτησα αν θέλουν να τους βοηθήσω λίγο αλλά το μόνο που μου ζήτησαν είναι να πάρω τα παιδιά να κοιμηθούνε σε εμάς για λίγες μέρες.  

Πρίν απο λίγο γύρισε ο Β απο το μαγαζί με περισσότερα νέα. Ο Μάρκος τα είπε τελικά όλα στον μπαμπά του, ότι τη δαγκωνιά την έκανε η Μολδαβή φίλη του, χθές το μεσημεράκι που βρεθήκανε σε κάποιο ξενοδοχείο στο Πειραιά. Οταν γύρισε σπίτι, τον είδε η γυναίκα του και τον χαστούκισε γιατί ναί μεν ανέχεται όλα τα κέρατα που της φοράει, αλλά τουλάχιστον δεν τα βλέπει όλη η γειτονιά. Ενώ με τη δαγκωνιά, πράγματα βγαίνουν στο φώς και  εκείνη θα γίνει ρεζίλι. Και μετά του απαγόρευσε να πάει να πεί χρόνια πολλά στον αδελφό του, όμως εκείνος δαγκωνιά ξε-δαγκωνιά, γρατζουνιές – ξε γρατζουνιές πήγε και όταν γυρίσανε σπίτι το βράδυ, σκοτωθήκανε μπροστά στα εγγόνια μας, τον έδειρε κανονικά το γιό μου με μπουνιές (είναι χειροδύναμη) και κλωτσιές και μπήκε στη μέση η μικρή να τον προστατέψει, και η μαμά της την έσπρωξε βίαια και έπεσε το κοριτσάκι κάτω και αντί να τρέξουν να το σηκώσουν, συνέχισαν οι δύο ηλίθιοι να βρίζονται και να ανταλλάσουν χαστούκια. Μπήκε στη μέση και ο εγγονός, προσπάθησε να συγκρατήσει τη μάνα του, έφαγε και κανά δυό και σπρώχνοντας έχωσε το μπαμπά του στη κρεβατοκάμαρά του παίρνοντας και την αδελφή του μαζί τους και κλείδωσε τη πόρτα και έμεινε η Α, μόνη της να βράζει στο ζουμί της. Μόνο που δεν ηρέμησε, αντίθετα φρένιασε ακόμη πιο πολύ γιατί πήγε στη κουζίνα και έσπαζε ό,τι έβρισκε μπροστά της με αποτέλεσμα να χαλάσει ο κόσμος και να έρθει το 100.

 Χριστέ μου! Τι θα κάνω τώρα? Γιατί όπου νάναι τα εγγόνια θα γυρίσουν. Θα προσπαθήσω να αμλύνω τα γεγονότα, ίσως όμως θα ήταν καλύτερα να μιλάγαμε επί του θέματος. Αχ! Τα βάσανα δεν τελειώνουν ποτέ. Τα παιδάκια αυτά γιατί να παίρνουν τέτοια βιώματα?  

7 thoughts on “Η Δαγκωνιά

  1. Στη θέση σας θα κρατούσα τα παιδιά, θα τα κανάκευα, θα κοιμόμουνα μαζί τους, θα τους έφτιαχνα το αγαπημένο τους γλυκο και φαγητό, θα προσευχόμουνα να μου μιλήσουν για να τα ακούσω χωρίς να πω την άποψη μου και θα άφηνα τα «άλλα παιδιά» να βρουν ΄το δρόμο τους όποιος κι αν είναι. Νομίζω ότι από δω και πέρα πρέπει να μείνετα μακρυά από το γυό σας ή τουλάχιστον εγώ θα έμενα.
    Από την άλλη μόνο εσείς ξέρετε τι είναι σωστό για σας, όχι επιθυμητό σωστό.
    Καλό σας μεσημέρι

  2. Και λίγο παγωτό για το απόγευμα ίσως βοηθούσε 🙂
    Εγώ πάλι λυπάμαι για εσάς, επειδή καταλαβαίνω λίγο. Έχω δύο κόρες μικρές και θα ήθελα να μπορούσα κάθε φορά που ξέρω ότι θα τα βρουν σκούρα να είμαι εκεί και να τα διορθώσω όλα. Τώρα κάτι γίνεται. Όμως τρέμω την ώρα που ξέρω ότι θα έρθει και εγώ δεν θα μπορώ να κάνω τίποτα.
    Συγνώμη εάν υπήρξα αδιάκριτη

  3. θεια Λενα μου ειναι ασχημες καταστασεις αυτες ειδικα για τα παδια σιγουρα αλλα και για σενα και τον Β.
    Σου ευχομαι ολα να πανε καλα και να ερθει η γαληνη και η ηρεμια στο σπιτικο τους.!!

    Την αγαπη μου.

Σχολιάστε

