Αχ Σωτήρ’ μου, Σωτήρ’ μου

Τη Δευτέρα μετά το γυμναστήριο αισθανόμουνα σαν ένα σακκί με κόκκαλα. Απόρησα κιόλας γιατί με πονούσαν και εκείνα που δεν ήξερα ότι υπήρχαν. Τρίτη και Τετάρτη που είχε λασπερό καιρό, λέω θα κάτσω μέσα μην αρπάξω υγρασία. Μέσα κάθισα, γυμναστική όμως έκανα. Νέο βιολί, οι σκάλες. Πώς της ήρθε της Μ να πάμε λέει στην αποθήκη να βρεί τα στολίδια του Χριστουγεννιάτικου δένδρου που απο τη μετακόμιση της λείπανε. Ο μήνας έχει 14 Νοεμβρίου, καρδούλα μου της λέω, έχουμε καιρό. Οχι, τωρα να πάμε. Κατεβήκαμε απο το ασανσέρ τους 3 ορόφους, βρήκε τα πράγματά της και μετά λέει το φοβερό «αντε μητέρα απο τις σκάλες» .

Σας έχει τύχει να χάνετε τα λόγια σας τη πιο ακατάλληλη στιγμή και να λέτε ανοησίες και οι άλλοι να σας κυττάνε περίεργα και να κρυφογελούν. Ανοιγόκλεινα το στόμα μου σαν φρεσκοπιασμένος ροφός προσπαθώντας ν’ αντλήσω δικαιολογητικά και αποτύγχανα. «Αντε, άντε πάμε» και ανεβήκαμε τους 4 ορόφους. Μέχρι να φτάσω επάνω έφυγε η ψυχή μου.

Στο σπίτι της Μ ήταν όλα διαφορετικά. Επιασα να τους φτιάξω ψαρόσουπα, εκείνη έτρεχε σε δουλειές της, έπαιξα και με το κομπιούτερ, έκανα και τις βόλτες μου. Πήρα και τα τηλέφωνά μου, είδα και τηλεόραση. Το μεσημέρι όμως που γύρισε με ξανα-ανέβασε απο τις σκάλες μέχρι το σπίτι μου, 3 πατώματα πάνω. Σαν τους ραφτάδες, μου έκοψε κοστούμι: Τις καλές μέρες γυμναστήριο, τις κακές μέρες σκάλες πολυκατοικίας.. πούφ, πούφ..κοντεύω να σκάσω..

Το βράδυ είχα τσάι κάτι φίλους μας, έφτιαξα γλυκά, πήραμε και μερικά αλμυρά. Να πώ όλα καλά;

(Αφιερώνω το άρθρο στον μπλογκο-φίλο Σωτήρη)

5 thoughts on “Αχ Σωτήρ’ μου, Σωτήρ’ μου

  1. Σε ευχαριστώ για την αφιέρωση 🙂
    Φιλί!!!!

    Ε και όσο για το «Να πώ όλα καλά;», να το πεις, γιατί να μην το πεις;
    Αν δεν ήσουν καλά πρώτον δεν θα μπορούσες να ανέβεις 4 ορόφους(!), δεύτερον δεν θα έγραφες και τρίτον και περισσότερο ενδεικτικό δεν θα είχες κουράγιο να φτιάχνεις γλυκά!!!!
    Άρα είσαι μια χαρά!!!!

    Καλό σου απόγευμα..

Σχολιάστε

