Αυτοκίνητο

Ο Β και εγώ έχουμε ένα αυτοκίνητο εδώ και 17 χρόνια. Περισσότερο το οδηγούσα εγώ, μου άρεσε το οδήγημα, αλλά μετά την εγχείρηση έχω λιγοστέψει. Κανένα Σάββατο να το πάρουμε άμα πάμε λαική, ή καμμιά επίσκεψη μακριά, τις καθημερινές όμως ο Β προτιμάει τα λεωφορεία, το τράμ, το μετρό. Και το αυτοκίνητο κάθεται στο γκαράζ δηλαδή στη πυλωτή της πολυκατοικίας. Ο χώρος είναι μεγάλος, χωράνε αλλα τρία αυτοκίνητα, που βάζουν τα παιδιά τα δικά τους αμάξια.

 Σήμερα όμως εξαιτίας του αυτοκινήτου στενοχωρήθηκα.  Με πιέζει ο Μάρκος να πουλήσει ο μπαμπάς του το αμάξι αλλά να μην πάρει άλλο, “τι να το κάνετε μαμά στην ηλικία σας, αν θέλετε να πάτε κάπου, να σας πάμε εμείς ή να πάρετε ταξί”.

Εχω την εντύπωση ότι ο λόγος που δεν θέλει να πάρουμε νέο αμάξι δεν είναι η ασφάλειά μας, το χώρο θέλει για να βάλει το νέο του αυτοκίνητο. Γιατί όταν έγινε μία ανοιχτή κουβέντα με όλα τα παιδιά επί του θέματος αυτού και πρότεινε ο Πέτρος να αγοράσουμε ένα άλλο αμάξι, πέσανε επάνω του και ο Μάρκος και η Α, ότι είμαστε γέροι, πόσο θα ζήσουμε, δημόσιοι κίνδυνοι, τι να το κάνουμε το αμάξι, ενώ εκείνος δεν΄εχει που να βάλει τα 2 δικά του.

Δεν καταλαβαίνει ότι το να έχουμε αυτοκίνητο είναι για μάς ΄μία αίσθηση ελευθερίας, και ας μη το κινούμε, ότι ανα πάσα στιγμή μπορούμε να φύγουμε. Οτι δεν έφυγε η ζωή εντελώς απο εμάς. Οτι μπορώ ακόμη να είμαι η Σωφερίνα και ο Β, ένας ωριμότερος επαναστάτης χωρίς αιτία. Δεν αισθανόμαστε έτοιμοι για να μας πάρουν μέτρα για την κάσα, αλλά για νέα ταγιέρ και κοστούμια, ναί!

Το ότι απέτυχε η παιδαγωγική μου δεν χρειάζεται να μου το πείτε, το έχω χωνέψει.  Ο πατέρας του έπιασε τον Μάρκο και του τα είπε ένα χεράκι, έφυγε βροντώντας τη πόρτα.

Λένε οι νέοι οτι εμείς οι ηλικιωμένοι δεν τους καταλαβαίνουμε. Ούτε όμως και εκείνοι εμάς.

22 thoughts on “Αυτοκίνητο

  1. Διαφωνώ!!
    Να το πουλήσετε!!!
    Δεκαεφτά χρόνια είναι πολλά με το ίδιο αυτοκίνητο.
    Η τεχνολογία έχει αλλάξει.

    Να το πουλήσετε λοιπόν και βέβαια να πάρετε ένα καινούργιο!!!!

    Καλησπέρα

  2. Ναί Σωτήρη μου αυτό λέμε και εμείς. Ηδη ο Πέτρος μου ψάχνει για ένα άλλο αλλά δεν λέμε τίποτα απο τώρα γιατί ..
    Στενοχωριέμαι τόσο, είναι δυνατόν να μη μας αγαπάνε, να μη θέλουν να ζήσουμε καλά; Ολα για τη βολή τους, πιά!

  3. Γλυκιά μου θεία Λένα, ώρες ώρες ντρέπομαι… Ναι, τα παιδιά, μπορούμε να γίνουμε πολύ κωλόπαιδα… Μη στενοχωριέσαι, εσείς να είστε καλά κι όλα τα άλλα δεν είναι τίποτα!

    (Σου έχω και το ποστ έτοιμο… μετά από 800 μήνες. Συγνώμη για την καθυστέρηση και σε ευχαριστώ πολύ:) Να είσαι πολύ-πολύ καλά πάντα:)

  4. Καλημερα Θεια Λενα,
    οτι καλυτερο ενα νεο τουτου θα σας ανεβασει την διαθεση και την ορεξη.
    Οσο για το να πουληθει χωρις αντικατασταση ειμαι κατα!!!

    Η ζωη δεν εχει ηλικεια…

    Τα φιλια μου και την αγαπη μου.

  5. Τα πράγματα είναι απλά αρκεί να τα ξεκαθαρίζουμε ή τουλάχιστον να προσπαθήσουμε να τα ξεμπερδέψουμε.Οι σχέσεις μας γενικότερα είναι μπερδεμένες με αποτέλεσμα να υπάρχουν παρανοήσεις και τελικά όλοι να στενοχωριόμαστε.
    Αρα θα έπρεπε ή θα πρέπει να ξεκαθαρίσεις πως όσο ζεις έχεις δικαιώματα να κάνεις ότι θέλεις και να αγοράσεις ότι θέλεις και να παρκάρεις όπου θέλεις.
    Με τα παιδιά δε βρίσκεις άκρη.Οτι και να τους δώσεις πάλι θα λένε κοίτα ο διπαλνός έχει σπίτι στις άλπεις εσύ γιατί δεμου άφησες κι εμένα ένα.
    Λοιπόν θεία αν μου επιτρέπεις να σου πω ,γράψτους όλους κανονικά και πήγαινε κιαγόρασε ένα ωραίο ευρύχωρο αυτοκίνητο (για να βάζεις τα πράγματά σου) και κάθε σαββατοκύριακο πήγαινε βόλτες κι εκδρομές.

  6. Σκέφτομαι σοβαρά να μην ξαναμπώ να σε διαβάσω!
    Έγινα «blogger» ξέρεις για να ξεχαστώ από παρόμοιες καταστάσεις στην οικογένεια μου, με αχαριστίες και κακοήθειες και διαβάζω τον «πόνο» σου και θυμώνω πολύ!
    Εύχομαι κι εγώ να πάρετε με το καλό ένα καινούριο μικρό αυτοκινητάκι για να βολέυεστε στους δρόμους!!!
    Αν θέλετε βοήθεια επιλογής να σπευσουμε όλοι!!!

  7. Άντε, λοιπόν, με το καλό το νέο σας τετράτροχο…γιατί θα το πάρετε ότι και να λένε οι άλλοι 🙂
    Μην ακούτε κανέναν… κάντε αυτό που λέει η καρδούλα σας!

    Καλές βόλτες και καλορίζικο!
    (ακόμη δεν τον είδαμε, Γιάννη τον εβάφτισα 😛 )

  8. Μου αρέσει που τον ρωτάτε κι από πάνω.. αφού ξέρετε !!
    Φυσικά και να κρατήσετε το αυτοκίνητο, μη σας πω ότι πρέπει να αγοράσετε και καινούριο που να είναι πιο άνετο

  9. Καλή μου Θεία Λένα τα σέβη μου.Λοιπόν καλή μου, δε θέλω να θυμώσης αλλά νομίζω πως πρέπει να ακούτε τα παιδιά σας.Όσο μεγαλώνουμε αισθάνονται οτι πρέπει να μας φροντίζουν έχουν την ευθύνη τους. Δεν νομίζω να το λένε με κακία , όχι κάθε άλλο.Επειδή κι εμένα ο πατέρας μου οδηγούσε μέχρι τα 75 του , ήταν και το επάγγελμά του άλλωστε,πως να του το πεις , το κατάλαβε μόνος του όταν ακούμπησε με τον καθρέφτη έναν άνθρωπο και παρέδωσε τα κλειδιά. Μπορείτε να χαίρεστε τα πάντα και χωρίς αυτοκίνητο.Να είστε πάντα καλά και συγχωρέστε με.

  10. ΨουΖ, Nerina, Kwlogria, Tassoula, Zoyfitsa, ευχαριστώ για τη προτροπή, αυτό θα κάνουμε εν καιρώ.

    Μαρία, γιατί εκνευρίσθηκες καρδούλα μου. Θέλει το πράγμα ηρεμία, εδώ να δείς τι γίνεται. Κάθε μέρα τι λέγεται, τι βλέπουμε, τι μας λένε τα μικρα. Ζούγκλα.

    8.848m, επ αυτού επενέβει η Μ και μας έδωσε χώρο στο υπόγειο πάρκινγκ που βάζει το δικό της. Ετσι ο Μάρκος ικανοποιήθηκε μπορεί να παρκάρει άνετα και 3 αυτοκίνητο. Για πότε σταμάτησε να γκρινιάζει και να ασχολείται με την ασφάλειά μας, να δείτε.

    Manos S, για τους ίδιους ακριβώς λόγους άρχισα και εγώ να γράφω, που να δείς τι γίνεται απο κάτω, εδώ αποτυπώνω μόνο τη σαντιγύ του παγόβουνου. Θα λυπηθώ αν δεν ξανάρθεις, οι απόψεις σου με βρίσκουν στο πλευρό σου, εν τούτοις αν θλίβεσαι απο τις μικρότητες που με τριγυρίζουν, ξέχνα με. Σου υπόσχομαι όμως να σε επισκέφτομαι συχνά, για ένα φιλάκι στα μαγουλάκια των τυχερών παιδιών σου.

    Αγριοκέρασο-Ζουζουνα, πάρτυ ε; Παίρνω τον Β και έρχομαι. Να σου φέρω και λίγη σπανακόπιτα απο χθές;

    Αστροπελέκι, δεν θα το παρουμε και αμέσως, χρειάζεται πρώτα να πουλήσουμε το μερίδιό μας στο μαγαζί. Οταν όμως αγορασθεί, θα το βαφτίσουμε (χωρίς όμως μπομπονιέρες) όπως και το προηγούμενο. Το λέγαμε «Κίτσο» γιατί είχε πραγματικά ανδραγαθήσει στα τόσα χρόνια.

    Χελωνα, Καλώς την. Τα ακούμε τα παιδιά όσο μπορούμε. Για μάς πασχίζουν το ξέρω, φοβούνται ίσως μη μπλέξουμε σε ατύχημα. Είμαστε δυστυχώς ξεροκέφαλοι, πιστεύουμε ότι δεν θα συμβεί σε εμάς τίποτα. Κάτι τέτοια μας είπε και ο Μάρκος, αν ήξερα ότι προσπαθούσε να μας βαλει μυαλό ίσως να το σκεφτόμουνα, επειδή όμως είδα την υστεροβουλία απο κάτω, πές ότι «τσιτώσαμε» δεν θέλουμε να κάνουμε πίσω. Το σπίτι γίνεται άνω-κάτω σε καθημερινή βάση, λίγο-λίγο προσπαθώ εδώ να βάλω σε τάξη τις σκέψεις και τις πίκρες μου.

    So far, ο Πέτρος θέλει να πάρουμε ένα ωραίο καινούργιο και η Μ μας πήγε χθές σε έκθεση αυτοκινήτων. Ο Β. σαν μωρό κάνει με την ιδέα, πήρε τους 4 τροχούς, και κάτι άλλα περιοδικά χοντρά σαν ντάκος και μελετάει. και εμείς οι άλλοι σκεφτόμαστε το χρώμα. Θέλω κάτι σκούρο, να μη τραβάει τη προσοχή, αλλά άνετο για να χωράμε γιατί έχουμε και τα κιλάκια μας. Και μη φανταστείς ότι με τη δίαιτα του γιατρού θα γίνω Τουϊγκυ (μοντέλο ανορεξικό στη δεκαετία του 60), αστεία πράγματα, είναι σαν να τρώς κρέμα γάλακτος τη μία μέρα και πριονίδι την επομένη!!
    Είμαι μιά ανισόρροπη γιαγιά!

    Xl

  11. Θεία Λένα, εκνευρίστηκα γιατί είναι σαν βλέπω σε βίντεο δικά μας περιστατικά που με έφεραν και σε ενδοοικογενειακή ρήξη. Γι’ αυτό 🙂 Ηρεμία και ψυχραιμία και όλα θα γίνουν, πολύ σωστο! Άντε, να μας πείτε και τι μοντελάκι θα πάρετε τελικά να σας το «ασημώσουμε» με τις ευχές μας εδώ 🙂

  12. Θεια Λενα εγω προτεινω να παρετε ενα 4Χ4 (=16 χεχε) με τον αγαπημενο σου Β. και να κανετε οτι σας γουσταρει. ο πατερας μου 83 ετων τις προαλλες πηρε παραμαζωμα εναν μηχανοβιο και τον εβρισε και απο πανω. ευτυχως ο ανθρωπος δεν επαθε τιποτα, το παπι του το πληρωσα χρυσο, κατι σαν Harley δηλαδη, αλλα αν πω στον πατερα μου να αφησει τον Ταρζαν θα με σκοτωσει. οποτε οταν φευγει τον βαζω τον Αγ. Χρυστοφορο συνοδηγο και τον σταυρωνω. τι να κανω.

  13. Δε μου άρεσε φίλη μου Θεία Λένα το σκεπτικό ότι έχετε μεγαλώσει. Δε μου άρεσε που σας προτρέπει να το πουλήσετε για να βάλει το ή τα δικά του αυτοκίνητα. Φυσικά στην Ελλάδα έχουμε φτάσει στο σημείο, να έχουμε 2 και 3 αυτοκίνητα και οι χώροι στάθμευσης να έχουμε μπλοκάρει….Όμως, το πότε θα σταματήσετε να κάνετε τις βόλτες σας με το αυτοκίνητο είναι δικής σας υπόθεση. Αν όμως ενδιαφέρεται τόσο πολύ για εσάς, μπορεί να κάνει κάτι άλλο μιας και το αυτοκίνητο είναι παλιό. Βέβαια σήμερα παλιό κάποιοι θεωρούν και ένα αυτοκίνητο 4ετίας ή και 5ετίας!! Μπορεί να σας δίνει όποτε όμως εσείς θέλετε το δικό του! Όμως μάλλον είναι της άποψης, «τα δικά μου δικά μου, τα δικά σου, δικά μου». Να με συγχωρείς καλή μου φίλη αν μιλάω κάπως σκληρά, όμως για αυτα που σου είπε, νομίζω ότι μια τέτοια τοποθέτηση αρμόζει.
    Με αγάπη πάντα
    Agorafoviagr

Σχολιάστε

