Δύσπνοια

Ισα που ανασαίνω. Ηρθε ο γιατρός χθές, έφερε πάλι οξυγόνο και ενέσιμα φάρμακα. Δεν είμαι καλά. Φοβάμαι. Μέσα μου οι σκέψεις σαν πριόνια με ΄κόβουν λίγη-λίγη. Η μία μου νύφη περιχαρής καταστηματάρχης, η άλλη μου νύφη κάτω με κατάθλιψη. Σαν το κολοσσό της Ρόδου νιώθω, το ένα πόδι εδώ το άλλο αλλού και στη μέση τα άγρια κύματα του ωκεανού.  

«Λένα, αν θες να ζήσεις, άστους τους» λέει ο γιατρός. Μα πώς ν’αφήσω τη ζωή μου όλη, δεν είμαι νέα πιά, να ακολουθώ τις λόξες των σχεδιαστών σε χώρες μακρινές, δεν έχω αντοχές, μόνο όρεξη για σέξ έχω, απορίας άξιον για τους νεώτερους, θεωρούν ότι άπαξ και μεγαλώσαμε, τα καρφιά, η κάσα και το Αγιος ο Θεός είναι για εμάς. Που είναι ο Ν? Μου λείπει αφάνταστα τέτοιες ώρες. Είχε τον τρόπο του να με κάνει να ξεχνάω, να χαλαρώνω, χωρίς φούντα.

Χωρίς λοιπόν ε? Ορίστε! 

13 thoughts on “Δύσπνοια

  1. Μα τι λες; Ένα επεισόδιο είναι..
    Μη του δίνεις παραπάνω σημασία, από εκείνη που του πρέπει.
    Απόλαυσε όσα έχεις και όσα επιθυμείς και να δεις πως και τα άλλα θα συνεχίσουν να σε ακολουθούν.

    Περαστικά σου.
    Φιλιά

  2. Ριξτα ολα πισω θεια Λένα. Μην το φορτίζεις περισσότερο. Ασε αυτές να κανουν ο,τι τους κατεβει. Εσύ εισαι αλλιώς και αλλιώς ας μείνεις. Σημασια έχει να ξεπερνάς κάθε φορα τους σκοπέλους.

    Περαστικά σου απο τα βάθη της καρδιάς μου
    ριτς

  3. Καλημέρα σας. Δεν έγινε και τίποτα τρομακτικό, φοβήθηκα κάπως όταν με έπιασε δύσπνοια. Το αμάρτημά μου ήταν 3 τσιγάρα. Είχαμε κόσμο και τα κάπνισα. Εφαγα και λίγο παραπάνω. Ο συνδυασμός με τρόμαξε. Ο γιατρός θέλει να το κόψω εντελώς. Ούτε καν πότε-πότε. Εξαλλη είμαι.

  4. Εγώ αν και αντικαπνίστρια καταλαβαίνω τη δυσκολία σας. Μια μικρή στιγμή ευχαρίστησης/απόλαυσης/χαλάρωσης πως να την απαρνηθείς ; Και να πάρει … όσο μεγαλώνει κανείς με τι να την αντικαταστήσει, λιγοστεύουν κι οι επιλογές …
    Η ζωή όμως αξίζει περισσότερο, έτσι δεν είναι;
    Καλό κουράγιο στον αγώνα!

Σχολιάστε

