Καυγάς

Είμαι θυμωμένη. Τσακώθηκα χθές το βράδυ αλλά και σήμερα το πρωϊ με τη νύφη μου. Γίναμε μαλλιά κουβάρια. Μου έβαλε τις φωνές και απέκρουε όλα μου τα επιχειρήματα ένα-ένα.

Θέλει να προσέχω τι γράφω γιατί την επηρεάζει η γνώμη του κόσμου. Του κόσμου που έχει γνωρίσει-συναντήσει-αγαπήσει μέσα απο τα μπλόγκς.  Κατά τη κρίση της αυτά που γράφω ενοχλούν. Εκείνην ενοχλούν. Επειδή μοιραζόμαστε το ίδιο μηχανάκι, απο τη μιά με βοηθάει απο την άλλη μου κάνει κριτική.

Στα κομμάτια!

Ο, τι θέλω γράφω και η ευθύνη δικιά μου!. Ασε με! Είμαστε δύο διαφορετικές οντότητες με το ίδιο κομπιούτερ.

Οχι. Θέλει να σταματήσω. Η μάλλον να κρυφτώ πίσω απο τις κοινοτυπίες. Η κυρία Ελένη, ετών 79, αρτι ξεφύγουσα απο το θάνατο, εγχειρησθείσα για καρδιά, παίζει με τα ιντερνέτια αντί του κομπολογίου, όχι όμως και να μας κάνει βούκινο..μαζέψου μητέρα.

Μου βρόντηξε και τη πόρτα!.

11 thoughts on “Καυγάς

  1. Κατ’ αρχήν ΞΥΔΑΚΙ!!!
    Και έπειτα σίγουρα θέλει να μην σας «βάζουμε» λόγια…ΑΚΟΥΣ;;;
    Δεν βάζουμε λόγια…απλά λέμε την γνωμη μας… η ανωνυμία σας-μας είναι δεδομένη…

  2. Τo blog του απολυμένου από την ΓΣΕΕ Δημοσιογράφου για θέματα εργασίας και ότι άλλο κάτσει…
    Ενημέρωσε Άτομα Που Επικοινωνείς Για Τo Blog http://apasxolisi.wordpress.com Χρησιμοποίησε Αυτό Το Blog Να Καταγγείλεις Η Να Ενημερωθείς Για Εργασιακά Θέματα Επικοινωνήστε μαζί μου με τα email:apasxolisi_blog@yahoo.gr Είναι Μια Ανοικτή Και Online Social Network Σελίδα Διαμαρτυρίας Και Αποκάλυψης Στη Κοινή Γνώμη .. Της Πρωτοφανούς Απόλυσής Μου!

  3. Επειδή αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα θα σου πω ότι είναι σεβαστή η αποψή τους να μη θέλουν να εκτίθενται.
    Εμείς επειδή έχουμε να κάνουμε με ένα συγκεκριμένο «κύκλο» ατόμων καθημερινά, ακόμα κι αν μας είναι άγνωστοι ή επειδή έτσι είμαστε σα χαρακτήρες, τα βγάζουμε όλα στη φόρα.
    Εκείνοι, από την άλλη δεν αντέχουν αυτή την έκθεση. Ίσως λίγο νερό στο κρασάκι και λίγη παραπάνω προσοχή για πράγματα που αφορούν άλλων ζωές, να είναι η λύση.
    Τα φιλιά και την αγάπη μου! 🙂

  4. Νιόβη, το ξανασκέφτηκα. Εχω άδικο. Η κοπέλλα κάνει ότι μπορεί. Με βοηθάει, μου συμπαραστέκεται, μου μιλάει. Αντί να πληρώνω ψυχίατρο τον έχω έτοιμο μέσα στο σπίτι-είναι μεγάλο πράγμα αυτό για μένα. Ομως όταν πνίγομαι τα βγάζω όλα έξω, όπως εσύ. Γι αυτό άλλωστε άνοιξα και αυτή τη σελίδα. Γι αυτό άλλωστε με βοήθησε να την ανοίξω και ακόμη με βοηθάει. Δική της ιδέα ήταν. Αλλες το ρίχνουν στη μαγειρική και μαγειρεύουν για ένα λόχο. Εκείνη όμως έχει άλλο χαρακτήρα. Εσωστρεφή και κρυμμένο. Τα άρθρα της στο μπλόγκ της δεν δείχνουν τι άνθρωπος είναι, τουλαχιστον εγώ δεν καταλαβαίνω τίποτα. Πού τα γράφει, που τα αδειάζει, δεν ξέρω. Ισως να τα στέλνει με το e-mail ίσως να μη τα λέει πουθενά. Μετράνε όμως γι’ αυτήν οι φίλοι που γνώρισε εδώ. Και έχουμε συμπέσει σε σχόλια..και έγινε θηρίο με τα πιπεράτα γραφτά μου!. ΄Νομίζω ότι πρέπει να μιλήσουμε..εσύ τι λές, να της μιλήσω ή να το αφήσω;

  5. Mano S, Ετσι είπα στην αρχή, ξύδι και μπαλσαμικό. Και σε όποιον αρέσουμε και τα συναφή. Ομως το ξανασκέφτηκα. Δεν θέλω να μαλώνω ιδιαίτερα με τους ανθρώπους που είναι με το μέρος μου. Απο την άλλη δεν θέλω να μου κάθονται και στο σβέρκο, μεγάλη κοπέλλα είμαι πιά (μεγαλο-κοπέλλα ετών 79-τουλάχιστον για μερικές ακόμη μέρες) ας κάνω ότι νομίζω σωστό.

  6. Να της μιλήσεις….και να βρείτε μαζί μια λύση. Έχει κι εκείνη τα δίκια της κι αφού σε βοηθάει τόσο, δεν της αξίζει η απαξίωση….
    Είσαι σαν κι εμένα, την ώρα του θυμού γίνεσαι παπόρι κι όποιον πάρουν τα σκάγια και μετά η λογική παίρνει πάλι μπρος …τα νεύρα κατευνάζουν και τα λάθη μας μας κουνάν το δάχτυλο μπρος στα μάτια μας 🙂
    Φιλιά πολλά πολλά!

  7. Χμμμμ, μήπως να πέρνατε ένα δικό σας «μηχανάκι» όταν με το καλό πάρετε τα χρήματα από την πώληση του μαγαζιού; Να είσαστε και οι 2 ευχαριστημένοι και καβγάδες να μην έχετε. Αν και δεν νομίζω πως είναι αυτό το πρόβλημα… Ίσως αν καταλάβαινε ότι την έχετε ανάγκη αυτή την ιντερνετική κουβεντούλα για να βγάζετε σκέψεις από μέσα σας…
    Καλημέρες! 🙂

  8. Μπράβο Λενάκι!Μακάρι κι εγώ στην ηλικία σου να έχω όρεξη να γράφω.
    Η προλαλήσασα έχει δίκιο.Να πάρεις δικό σου υπολογιστή.Κι άλλωστε αφού όλα κρύβονται πίσω απο την ανωνυμία,μπορείς να γράφεις όλα,όσα θέλει η ψυχούλα σου.
    Τι να πώ κι εγώ η άμοιρη που η κόρη μου σιχαίνεται την ανωνυμία,μου έκανε το μπλογκ πλήρη στοιχείων και μου κάνει λογοκρισία-ευτυχώς-μόνο στις φωτογραφίες προς το παρόν…..
    Μη μου στεναχωριέσαι……

  9. Το πρόβλημά μου είναι ότι το να σερφάρω στο Ιντερνέτ είναι μεγάλο μυστικό, κανείς δεν ξέρει τίποτα γι ‘ αυτή μου την απασχόληση. Τώρα λοιπόν αν ζητήσω κομπιούτερ θα αρχίσουν τα «απο πού ως πού» και μετά θα θέλουν να μου δώσουν τίποτα δικά τους παλιά μοντέλλα. Πρίν απο 5 χρόνια είχε ο Μάρκος δώσει στον μπαμπά του ένα κομπιούτερ το οποίο όμως χάλασε, γέμισε με ιούς γιατί ο Β κατέβαζε διάφορα προγράμματα και τελικά χάλασε όλος ο δίσκος και μετά τα παρατησε. ΚΑνείς όμως δεν ξέρει για τα δικά μου.
    Χμμ! Εδώ να δούμε τι θα κάνουμε!

  10. Δεν μπορείς να πάρεις ένα λαπτοπ απο τα φτηνά (υπάρχουν με 500-600 ευρώ) που αφ’ενός δεν έχει μπούγιο για να φανεί κι αφ’ετέρου δεν χρειάζεται να τους το πεις κιόλας.

  11. Πάντα καλά είναι να περνάν τα νεύρα μας πρώτα και μετά να λέμε ή να γράφουμε αυτό που θέλουμε γιατί τα νεύρα ποτέ δεν είναι καλός σύμβουλος και κάνουμε λάθη που μετά το μετανοιώνουμε.Ας ζητήσουμε συγνώμη κι ένα φιλάκι και όλα θα πάνε καλά.Όλοι κάνουμε λάθη.

Σχολιάστε

