80+50

Διπλή γιορτή σήμερα 27/12. Εχω τα γενέθλιά μου, γίνομαι αισίως 80 ετών. Μου φαίνεται απίστευτο, μόνο 80 δεν αισθάνομαι, η καρδιά μου φτερουγιζει σε ψηλά βουνά, το σώμα μου όμως με κρατάει πίσω, καλοί είναι και οι πρόποδες. Οι νεώτεροι πιστεύουν στη σοφία των γηρατειών, αντίστοιχα έμπειρους και πολυπράγμωνες πίστευα ότι ήταν οι γονείς μου, η 19χρονη μητέρα μου! Πρέπει να φτάσουμε σε μεγάλες ηλικίες για να καταλάβουμε ότι τα πράγματα δεν είναι καθόλου έτσι, το πώς μας βλέπουν δεν έχει να κάνει με την πραγματικότητα, μέσα μας είμαστε φτερά στον άνεμο!

Με τον Β., γιορτάζουμε 50 χρόνια γάμου, νόμιμου και με στεφάνι. Με τα πάνω μας, τα πάνω-πάνω μας, με τα κάτω μας και τα κάτω-κάτω μας, με τους καυγάδες μας αλλά και με τις ανακωχές. Με τη γέννηση των παιδιών μας, την ανάπτυξή τους πως απο παιδάκια γίνανε έφηβοι, άντρες, ανεξάρτητοι τόσο που τις σκέψεις τους δεν τις φανταζόμαστε, πέταξαν στα σύννεφα, είναι αλλού.

Ηθελε να πάμε στη Βιέννη για την επέτειο αλλά και για το Νέο Ετος, όμως ο γιατρός δεν θέλει να πάω σε χιόνια. Ετσι μου αγόρασε ένα βραχιόλι, μου το έδωσε σήμερα το πρωϊ, το φοράω τώρα και ελπίζω να συνεχίσω να το έχω περασμένο στο χέρι μου όσο ζήσω. Ο κρίκος της κοινής μας ζωής. Μ’ αρέσει!

Πως αντέξαμε τόσα χρόνια μαζι..αλλοι χωρίζουν. Η συμβίωση μας μαθαίνει να αλλάζουμε τη περπατησιά μας και να προσαρμόζουμε τα όνειρά μας. Θέλουμε πράγματα για τη ζωή και ο ένας απο τον άλλον, αρκεί να ξέρουμε που να τα βάλουμε. Το πλεόνασμα δεν μας κάνει ούτε σοφώτερους ούτε ευτυχέστερους. Οι χαρές της ζωής κρύβονται σε μικρά πανεράκια, έρχονται απροειδοποίητες, κάνουν γύρα το χώρο της ζωής μας αθόρυβα, βρίσκουν τη θέση τους και απλά δεν ξαναφεύγουν. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε είναι να τις δούμε.

22 thoughts on “80+50

  1. Χρόνια πολλά Θεία Λένα – όσο για τα 50 χρόνια μαζί, μου φαίνεται πραγματικός άθλος το ότι εξακολουθείτε να επιθυμείτε ο ένας τον άλλον. Το βρίσκω υπέροχο και ξεχωριστό.Εύχομαι να συνεχίσετε έτσι σε όλη σας τη ζωή, να είναι γεμάτη μικρές και μεγάλες χαρές.

  2. Πω , πω … 50 χρόνια μαζί , ε ;;;…
    Εμείς , είμαστε μόνο 38 χρόνια μαζί …
    Έχουμε ακόμα πολύ δρόμο … και πολλή δουλειά …
    Να είσαι γερή κι ευτυχισμένη … και πάντα ΜΑΖΙ …

  3. Θεία Λένααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΥΓΕ ΣΑΣ!!!! Και σε σένα και στο Βησσαρίωνα!!!!!
    Σου γράφω με πολύ μεγάλη συγκίνηση για να σου ευχηθώ να ζήσετε πολλά..πολλά ακόμα χρόνια!!!!!
    Για να είμαι ειλικρινής δε σε είχα φανταστεί περισσότερο από 68 ετών. Εκπλήσσομαι!!!

    Είσαι ευτυχής που έζησες την κοσμική Αθήνα στις μεγάλες της και πραγματικές δόξες.
    Και το λέω αυτό γιατί τώρα όλοι μαϊμουδίζουνε…
    Αλλά ζεις και το μεγαλείο της τεχνολογίας, όπου ανταποκρίνεσαι υπέρ το δέον!!!
    ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ!!!! ΚΑΙ
    ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  4. Να είστε χιλιόχρονη! Πάντα νέα και όσο γίνεται πιο ευτυχισμένη με το σύντροφό σας! Με τα πάνω σας και τα κάτω σας, σημάδια ενός γάμου ζωντανού! Που, ίσως γι’ αυτό να άντεξε τόσα πολλά χρόνια.
    Οι γονείς μου, στις 26/12 γιόρτασαν τα 54 χρόνια του γάμου τους! Απόλυτα αγαπημένοι, ερωτευμένοι ακόμα θα έλεγα, σύντροφοι και φίλοι από τα παιδικά τους χρόνια. Ιστορία ζωής σαν παραμύθι, σπάνιο δώρο, που πολλοί από μας δεν ήταν τυχεροί να αξιωθούν.
    Σας ζηλεύουμε λιγάκι, θεία Λένα, γιατί στην ηλικία σας έχετε κοντά σας το σύντροφό σας, γιατί περιγράφετε με αγάπη αυτά που σας ενώνουν, γιατί είστε ικανή να αναγνωρίζετε και να απολαμβάνετε τις χαρές της ζωής, παρακάμπτοντας κακιές στιγμές και συμπεριφορές με μεγαλοθυμία.
    Ίσως η δική σας στάση ζωής να απέφερε περισσότερα και ωφελιμότερα από τη δική μας. Θα το αξιολογήσουμε καλύτερα όταν -και αν- φτάσουμε κάποτε στην ηλικία σας.
    Εγώ, πάντως, θεία Λένα, αν μου ξαναδινόταν η ευκαιρία θα μάζευα τις μαργαρίτες μου από …άλλο αγρό! Ίσως να μη μου μαραίνονταν τόσο γρήγορα…
    Πολλή αγάπη και άπειρες ευχές και στους δυο σας!!!!

  5. Καλλημέρα σας αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες, χαίρομαι που είσθε καλά και που περνάτε καλά. Θα σας ευχαριστήσω έναν έναν προσωπικά, μόνο που παρόλλη την όμορφη μέρα σήμερα, έχω πάλι στενοχωρηθεί. Γίνονται τόσα πράγματα στο σπιτικό μου που αναρωτιέμαι, έτσι άραγε είναι όλοι οι γερασμένοι γονείς, τόσο παιδεύονται με καταστάσεις, περιστάσεις, λόγια που ειπώθηκαν, λόγια που πλανιώνται στον αερα ανείπωτα, βλέμματα περιφρόνησης και οδύνης, βλέμματα χαράς και ξενοιασιάς, βλέμματα όλο κρυφά νοήματα που αλλα λένε άλλα εννοούν; Η έχω γεράσει πολύ και έχω γίνει υπερευαίσθητη, σαν το ποντίκι παρακολουθω τη πόρτα της φάκας που σαν τη γκιλοτίνα κάποια στιγμή ίσως με καρατομήσει, ίσως όμως και όχι γιατί οι μεντεσέδες της είναι αλάδωτοι;

  6. Νιόβη, σε ευχαριστώ ΘΕΡΜΑ για το μπουκέτο, το τριαντάφυλλο πάντα πίστευα ότι είναι το πιο τέλειο άνθος, τα πέταλά του απαλά σαν χάδι, το άρωμά του εξαίσιο.

    e., ευχαριστώ για τις ευχές και αντεύχομαι σε πολλά χρόνια καλής ζωής και αγάπης. Σχετικά με τα 50 χρόνια γάμου που είμαι με τον Β, μη νομίσεις ότι είμασταν «μαζί-μαζί» όλο τον καιρό, κάναμε τα στραβά μάτια και οι δυό μας στις παρεκτροπές, ίσως και γι’ αυτό κράτησε τόσα χρόνια η συμβίωση. Εκτιμάς αυτό που έχεις όταν μυρίσεις κι άλλα λουλούδια.

    Τανίλα, αχχ! πόσο θα ήθελα να ήμουνα μόνο 65, και να είχα άλλα 15 χρόνια μπροστά μου!

    zoyfitsa, χελώνα, εβίτα, σας ευχαριστώ για τις ευχές και εσείς να είσθε πάντα καλά

  7. Silia, 38 ολόκληρα χρόνια..είσαι σε πολύ καλό δρόμο! Για να μη πώ πως τον έφαγες και το γαϊδαρο!. Συγχαρητήρια!

    An-lu, δεν ηξερα ότι τα 80 είναι τα νέα 40! Βασικά δεν κατάλαβα πώς είναι, γιατί στα 40 είσαι γερός, δυνατός με καλή υγεία, ενώ στα 80, ίσως να μη μπορείς ν’ανέβεις στο Εβερεστ τόσο εύκολα όσο παλιά. Ισως να έχεις χάσει και την όρεξη να ξεκινήσεις το ταξέίδι.

    Μαρια, Κastellopower, fava, σας ευχαριστώ θερμά για τις ευχές,

    αλικη, ναί καρδούλα θα έρθω να πάρω γλυκάκι..πάντα ήμουνα επιρρεπής στη ζάχαρι!.

  8. sea4, ευχαριστώ για τις ευχές και εσύ να υγιαίνεις. Και εγώ δεν είχα φαντασθεί ότι θα γερνούσα τόσο, κυττάζομαι στον καθρέφτη και απορώ πώς έφθασα ώς εδώ, απο που ξεκίνησα και που βρίσκομαι..δεν αισθάνομαι 80 αλλά πάρα πολύ πιο νέα, αλλά και στα α40 μου σαν 20άχρονη συμπεριφερόμουνα χωρίς όμως να γίνομαι γελοία.

    Εχοντας ζήσει στην Αθήνα του ’50-60, μου είναι δύσκολο να προσαρμοστώ στη προχειρότητα του σήμερα. Ο Ελληνας ξάφνου έχει λεφτά στη τσέπη που πρέπει να τα καταναλώσει σε όλα εκείνα τα αγαθά που…έχει ο γείτονας. Και αν τα ακριβά αρώματα είναι σε μικρά μπουκαλάκια, η Ελληνίδα εστέτ (που λέει και ο Τζών Μπόυ-καλή του ώρα) θα δώσει 3 φορές το ποσό επάνω και το μπουκάλι του αρώματος θα είναι μεγάλο σαν μπουκάλι κρασιού – όλα θα τα δώσει αρκεί το δώρο της να βγάζει μάτι..Οι δήθεν δεν είναι κάποιοι άλλοι, πάμε να γίνουμε όλοι εμείς!

    daisy, καλώς την ! Χρόνια πολλά και καλά να έχεις. Διαβάζω ότι οι γονείς σου έκλεισαν 54 χρόνια γάμου!! Αυτό κι αν είναι θρίαμβος! Γιατί στις μεγάλες ηλικίες ένας χρόνος ακόμη ζωής, είναι μία μεγάλη κατάκτηση!. Να τους μεταβιβάσεις τα συγχαρητήριά μου και ας μη με ξέρουν. Να τους τα στείλεις αγκαλιάζοντάς τους όμως, γιατί όσο μεγαλώνουμε τόσο αδηφάγοι γινόμαστε σε ανθρώπινη επαφή, δεν μιλάω για το σέξ, μιλάω για τρυφερές αγκαλιές.
    Και ναι, daisy θα συμφωνήσω μαζί σου. Αν μου ξαναδινόταν η ζωή μου θα ήθελα και εγώ να έκοβα τις μαργαρίτες μου απο άλλο αγρό. Θα ήθελα να μην είχε η ζωή μου τόσα σκαμπανεβάσματα, θα ήθελα το παιδί μου να μην είχε πάθει σοβαρό ατύχημα που του μείωσε τη κινητικότητά του, θα ήθελα να μην είχε πάθει ο Β εγκεφαλικό πρίν 2 χρόνια, θα ήθελα να μη χαλάσει η καρδιά μου απο τον πόνο, το πιοτό, το τσιγάρο, τις κραιπάλες .. θα ήθελα περισσότερες ήρεμες μαργαρίτες. Σε φιλώ

    apokleisme, ευχαριστώ για τις ευχές

  9. Θεία Λένα μου, σας εύχομαι χρόνια καλά για τα γεννέθλιά σας και να εορτάστε και τους αδαμάντινους με τον σύντροφό σας. Και οι γονείς μου το 2006 έκλεισαν 50 χρόνια γάμου, μα με τον μπαμπά να ταξιδεύει πριν, απο το 1981 είναι συνεχώς μαζί, που πήρε την σύνταξη απο την θάλασσας. Να είστε γεροί και οι δύο και δυνατοί και να χαίρεστε παιδιά και εγγόνια ! Η νέα χρονιά να φέρει λιγότερες έννοιες και περισσότερες χαρές. Σας φιλώ γλυκά

Σχολιάστε

