Καλή Χρονιά

east-angel-harbor-1ab.gif

Ισα που προλαβαίνω να γράψω δύο λόγια. Αυτές τις μέρες είμαι μέσα στη κουζίνα, φτιάχνω, φτιάχνω, φτιάχνω. Σήμερα το βράδυ θα έρθουν στο σπίτι κατά τις 10 να φάμε fondue με κρέας και λαχανικά, μετά τα μεσάνυχτα θα κόψουμε τη βασιλόπιττα και μετά θα πάμε τα εγγόνια βόλτα στη φωτισμένη Αθήνα της Νέας Χρονιάς!.

Χρόνια Πολλά σε όλους και όλες, είθε το καράβι της ζωής σας να οδηγείται απο ούριο άνεμο και στις φουρτούνες πάντα να προλαβαίνει τα λιμάνια, ανέπαφο!.

11 thoughts on “Καλή Χρονιά

  1. Καλημέρα θεία Λένα,
    χαίρομαι που μπαίνω στο ιστολόγιο σου! Είσαι 80 χρονών λέει! Μπράβο να τα χιλιάσεις.
    Κι εγώ που νόμιζα ότι είμαι μεγάλη η γυναίκα για ιστολόγια και τέτοια. Είμαι 55 χρονών και (αχ τώρα το συνειδητοποιώ) πάω στα 56!
    Ποτέ δεν είναι αργά λοιπόν για να εξοικειωθούμε με την τεχνολογία. Και να φανταστείς ότι έχω μια συνάδελφο, δύο χρόνια πιο μεγάλη από μένα, που δεν μπορεί λέει να εξοικειωθεί με την τεχνολογία. Ούτε χρήματα από το ΑΤΜ δεν μπορεί να πάρει και στήνεται στην ουρά στο ταμείο της Τράπεζας…
    Τώρα που σε έμαθα θα ξανάρθω θεία Λένα μου γλυκειά! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

  2. Φίλη μου Θεία Λένα σου εύχομαι σε εσένα και στα αγαπημένα σου πρόσωπα, καλή χρονιά, με αγάπη, υγεία και γαλήνη!
    Να είμαστε φίλοι μου όλοι καλά
    Agorafoviagr

Σχολιάστε

