Εχω ένα μυστικό

Φύγανε όλοι σήμερα και είμαι μόνη. Μερικοί πήγαν εκδρομή, άλλοι για ψώνια, επιτέλους μόνη. Τρελλαίνομαι για κάτι τέτοιες μέρες του χειμώνα..να πάω να πιάσω τα όνειρα. Το πρωϊ κάτι μαγείρεψα αλλά μετά πέταξα σε άλλες εποχές χαρούμενες, δροσερές, τότε που ήμουνα νιά και τόλεγε η καρδιά μου. Ανοιξα το παλιό μας πικάπ, ναί έχουμε ακόμη ένα τέτοιο έπιπλο της Philips που προσεκτικά συντηρούμε. Εχουμε και δίσκους μεγαλους αλλά και τα μικρά δισκάκια των 45 στροφών.

Κάθισα στο πάτωμα, έβαζα τα δισκάκια της εποχής μου και τα άκουγα. «Ποιός το ξέρει- η ζωή μας τι θα φέρει-Δημήτρης Χόρν», «Εδώ τελειώνει ο ουρανός-Ζωϊτσα Κουρούκλη», «Καράβια φεύγουνε» του Τζίμη Μακούλη» και «θα κόψω τα τριαντάφυλλα» του Αλέκου Πάντα. Εψαξα στο διαδίκτυο μήπως βρώ τη μουσική και τα λόγια. 

http://www.greekmidi.com/songs/plessas/thaklepsotatriantafylla.html

Το νού της τότε ερωτευμένης Λένας, το αγόρι με τα μελιά μάτια φάνταζε μαγικό.

«Αυτό τ’ αγόρι με τα μάτια τα μελιά
όλη τη νύχτα το ‘χα αγκαλιά
Όλη τη νύχτα ήταν δικό μου
Στόμα δροσιά μου,σώμα γλυκό μου

Αυτό τ’ αγόρι με τα μάτια τα μελιά
κάνει τον κόσμο μια δρασκελιά
κι ανάβει τ’ άστρο που έχω βαθιά μου
Χέρια ζεστα μου μπράτσα σπαθιά μου

Αυτό τ’ αγόρι που με βλέπει και γελά
βοηθα το θεε μου να ‘ναι καλά
για να γεμίζει την αγκαλιά μου
Μάτια βαθιά μου, μάτια μελιά μου

Βρήκα εδώ μία γεύση μερικών τραγουδιών που λατρεύω, που έχω ζήσει, έχω χορέψει, με έχουν συντροφεύσει, με έχουν στηρίξει και πονέσει, τραγούδια ζωής. Τραγούδια συνδεδεμένα με καταστάσεις, ανθρώπους, χορούς, ενστάσεις, κάποιες δυστυχίες, κάποιες ευτυχίες. στιγμές ζωής τότε που έβραζε πιο πολύ το αίμα μου απο τώρα, τότε που ήμουνα νέα.  .

Το χάρηκα σήμερα, μόνη μου με τις αναμνήσεις και τα τραγούδια. Απο αύριο μπορώ να ξαναγίνω γιαγιά. Σήμερα όμως έζησα μέσα στο μυστικό μου

Έχω ένα μυστικό κρυμμένο στης καρδιάς τα βάθη
κανείς δεν το ‘χει μάθει και ποτέ δεν θα το πω
να μείνει θέλω πάντα δικό μου, το μυστικό μου | 2x
αυτό το μυστικό το γλυκό μου, που τ’ αγαπώ | 2x
Έχω ένα μυστικό που όλα τα ομορφαίνει | 2x
και πρώτη μου φορά με πλημμυρίζει η χαρά | 2x

Έχω ένα μυστικό που στην καρδιά μου μέσα λάμπει
το ξέρουνε οι κάμποι, το ‘χει μάθει το βουνό
το τραγουδούν τη νύχτα στα κλώνια όλα τα αηδόνια | 2x
και το ‘χουν γράψει τα χελιδόνια στον ουρανό | 2x

Έχω ένα μυστικό που τη ζωή μου έχει αλλάξει | 2x
μα δεν το ‘χω σκοπό ποτέ μου να σάς το πω | 2x

Έχω ένα μυστικό που μες στα χείλη μου έχει μπλέξει
κι είναι μια λέξη μόνο, μια λεξούλα, μόνο μια
σαν έλθει η νύχτα η ξελογιάστρα τη γράφουν τ’ άστρα | 2x
κι όλο τη λένε μέσα στη γλάστρα τα γιασεμιά | 2x

Έχω ένα μυστικό που τη ζωή μου έχει αλλάξει | 2x
μα δεν το ‘χω σκοπό ποτέ μου να σάς το πω | 2x

Εκλεισα το πικάπ, το ξεσκόνισα, ταχτοποίησα ευλαβικά και τους δίσκους μας. Φίλησα το τρυπάκι της νιότης  και το έκλεισα.

Καλός σας βράδυ.

5 thoughts on “Εχω ένα μυστικό

  1. Είναι απίστευτες οι εικόνες που σου έρχονται στο μυαλό όταν ακούς αγαπημένες μουσικές.
    Σαν να περνάνε ξανά όλα από μπροστά σου.
    Μυστικά,φανερά,όμορφα,όλα ευπρόσδεκτα 🙂

  2. Θεία Λένα μου καλή,
    σε θαυμάζω πάρα πολύ… Είσαι γεμάτη ζωή. Μπράβο.
    Αυτά τα τραγούδια τα θυμάμαι κι εγώ στα παιδικά μου χρόνια. Τι μου θύμισες τώρα!! Το χωριό μου, μια κωμόπολη της επαρχίας Κερύνειας στην Κύπρο. Έζησα τόσο ωραία παιδικά χρόνια εκεί. Σήμερα όμως έχει γίνει το χωριό κάποιων άλλων….Του άλλαξαν και όνομα (δεν θυμάμαι πώς το κάνανε τώρα). Αχχχχχ

Σχολιάστε

