Romeo & Juliette

dsc02050.jpg

Η αφορμή για να καθίσουμε μέσα ήταν η υγρασία και η βροχή. Καθίσαμε όχι απλά μέσα αλλά και στο κρεβάτι μας. Σηκωθήκαμε μόνο για να φάμε κάτι το μεσημέρι και μετά πάλι κάτω απο το πάπλωμα. Είχαμε ταλαιπωρηθεί πολύ τις προηγούμενες μέρες, περισσότερο απο την άγνοια παρά απο τη γνώση. Για τους γιατρούς λέω που ωσπου να μας πούν τι έχει, μας τρέλλαναν. Και στο τέλος αφού όλα πήγαν καλά και ούρησε ο Β την άμμο, του έδωσε τις οδηγίες του ο γιατρός, με βγάλανε έξω. Ξέρω τι ήθελε να ρωτήσει, ο Β. Δεν τον κατηγορω. Η ιδέα ότι μπορεί να βγεί σε αχρηστεία σαν άνδρας, θα μπορούσε να τον σκοτώσει. Ετσι σήμερα καθίσαμε σπίτι γιατί ήθελε να σιγουρευθεί ότι έχει ακόμη χρόνια μπροστά του. Ντρέπομαι γι’ αυτό και δεν το λέω σε κανέναν. Τα παιδια μας έτσι κι αλλιώς δεν καταλαβαίνουν. Αλλά και οι φίλοι μας θεωρούν ότι επειδή έκανα την εγχείρηση της καρδιάς, τελείωσα. Μόνο για πλέξιμο και βελονάκι είμαι.

Ομως παρότι ο καθρέφτης μου λέει ότι δεν είμαι πια νέα, ότι δεν έχω το πανέμορφο προσωπάκι που είχα παλιά, αισθάνομαι ανάλαφρη. Και, ναί! Συνεχίζω να αισθάνομαι, να θέλω, να προσπαθώ, να ζώ. Οχι απλά να επιβιώνω.

Φοβάμαι μήπως πεθάνει ο Β πρώτος και μείνω μόνη. Σήμερα ο Β μου είπε ότι φοβάται μη πεθάνω και μείνει μόνος. Γι αυτό κάτσαμε μαζί αγκαλιασμένοι για να επιβεβαιώσουμε ο ένας στον άλλο ότι όπως μαζί ειμαστε τώρα, μαζί θα πεθάνουμε. Ψέμμα είναι. Παραμένει όμως γλυκό. Σαν αυθεντική καραμέλα Charleston. 

9 thoughts on “Romeo & Juliette

  1. Καλά κάνεις και τα γράφεις….τό’χουμε όλοι το κουσούρι να θεωρούμε τους μεγαλύτερους …τελειωμένους.
    Καλά κάνεις και μας δίνεις μαθήματα….ζωής!
    Νά’στε πάντα καλά 🙂

  2. ΝΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ. ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΚΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ.
    ΠΟΣΟ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΜΙΣΑ ΣΑΣ ΧΡΟΝΙΑ, ΣΕ ΜΙΑ ΚΡΙΣΗ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΖΗΤΗΣΑ ΑΠΟΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΜΟΥ (ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΑΖΙ) ΝΑ ΜΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ «ΦΥΓΕΙ» ΠΡΩΤΟΣ. ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΑΦΗΣΕΙ. ΚΑΙ Ο «ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΣ» ΓΕΛΑΓΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΤΡΕΜΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΟΤΙ Η ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΨΗΛΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙ.
    ΤΙ ΣΑΣ ΦΟΡΤΩΝΩ ΚΑΙ ΕΣΑΣ .
    ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΛΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ
    ΛΙΛΑ

  3. Φοβάμαι μήπως πεθάνει ο Β πρώτος και μείνω μόνη. Σήμερα ο Β μου είπε ότι φοβάται μη πεθάνω και μείνει μόνος. Γι αυτό κάτσαμε μαζί αγκαλιασμένοι για να επιβεβαιώσουμε ο ένας στον άλλο ότι όπως μαζί ειμαστε τώρα, μαζί θα πεθάνουμε. Ψέμμα είναι. Παραμένει όμως γλυκό. Σαν αυθεντική καραμέλα Charleston.

    Τι ωραίο !

  4. Πολύ τρυφερό!!!
    Εμείς από τότε που παντρευτήκαμε το συζητάμε το θέμα αυτό..
    Είδες τα παιδιά φεύγουν. Ο σύντροφος είναι που θα σου γεμίσει το σπίτι και την ψυχή….

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

  5. Καλημέρα σας

    Μαρία, ευχαριστώ καλή μου, αντεύχομαι για σένα και την οικογένειά σου κάθε καλό

    Νιόβη, η διαφορά ηλικίας συνεπάγεται με διαφορά νοοτροπίας. Ενας τριαντάρης κάνει παρέα με έναν σαραντάρη, αλλά μπορεί να θεωρεί ξεπερασμένο έναν 60άχρονο. Δεν ξέρω γιατί γίνεται αυτό αλλά έτσι είναι. Τα παιδιά δεν καταλαβαίνουν και αντίστοιχα δεν καταλάβαινα ούτε εγώ πώς ο πατέρας μου 70 ετών «γέρος» γύρναγε με μικρούλες. Αμα όμως φθάσεις να γίνεις 70 ετών και είσαι καλά..το καταλαβαίνεις. Η γνώση δια της εμπειρίας αποκτάται!

    Leela, σε καταλαβαίνω. Ισως να ακούγεται εγωϊστικό το «τι θα γίνω αν πεθάνεις» ίσως και να είναι όμως η ιδέα της μοναξιάς είναι αφόρητη ιδιαίτερα αν δεν έχεις μάθει να είσαι μόνος και να έχεις τον άνθρωπό σου απο τότε που είσασταν φοιτητές. Παίρνεις τη συντροφιά ως δεδομένη και όταν/αν λείψει τότε καταρρέεις. Ελπίζω να σε έσφιξε στην αγκαλιά του και να σε διαβεβαίωσε για τα πολλά χρόνια ζωής και υγείας που θα περάσετε μαζί.

    Τανίλα, είναι που κοντεύουμε. Γύρω μας συνέχεια βλέπουμε να μικραίνει ο κύκλος των παλιών φίλων, μας τρομάζει αφάνταστα αυτό. Και τους γονείς σου το ίδιο.

    Χελώνα, δεν είναι άσχημες σκέψεις, είναι πραγματικές. Φτύνοντας στον κόρφο μου δεν θα φυλάξει τη ζωή μας απο τον χωρισμό. Με τον Β είχαμε τους καυγάδες μας, κατά καιρούς έχουμε παίξει και ξύλο, είχαμε χωρίσει μιά φορά γιατί και οι δυό ξεμυαλιστήκαμε με άλλους, ξανασμίξαμε, ξαναχωρίσαμε για να καταλάβουμε ότι όλα αυτά είναι κόλπα της αγάπης.

    Ψουξ, ευχαριστώ. Συνεχίζω να φοβάμαι. Οπως και συνεχίζω να τρώω καραμέλες γάλακτος (κάτι τετραγωνάκια με χρυσό χαρτί) και charleston. Απαλύνουν προσωρινά τους φόβους. Να είσαι καλά.

    silia, όνειρο όμως. Σπάνια φεύγουν μαζί. Συνήθως μένει ο ένας και μαραζώνει λίγο-λίγο.

    Γλαρένια, είναι φυσικό άπαξ και δέσεις με έναν άνθρωπο να αναριωτιεσαι το μέλλον, τόσα και τόσα δεν γίνονται δίπλα μας; Το καλοκαίρι του 2006 μια φίλη της νύφης μου, 28 ετών κοριτσάκι έμεινε χήρα, τον άντρα της τον τράκαρε ένα φορτηγό στην Εθν. Οδό και τον σκότωσε, 30 ετών παληκάρι!. Εχει η ζωή ΄γυρίσματα, το ξέρεις, το έμαθες ήδη. Το παιδί σου και τα μάτια σου!. Αν θέλεις κάτι, να έρθω να σας βοηθήσω, να σας μαγειρέψω, να κρατήσω τα άλλα σας παιδιά. Μη ντρέπεσαι στείλε μου ένα μέηλ.

Σχολιάστε

