Αγκαζέ

Σαν τη παπουτσωμένη γάτα αισθάνομαι όταν αλαφρωπατώντας μπαίνω στο σπίτι του Πέτρου τα πρωϊνά για να κάτσω στο κομπιούτερ τους, όταν εκείνοι κοιμούνται. Μετά τα γραφτά μου μπαίνω στη κουζίνα, συμμαζεύω και τους φτιάχνω πρωϊνό, θα τους κάνω τηγανίτες θα τις σιροπιάσω και θα τους τις πάω στο κρεββάτι τους. Δεν δουλεύουν σήμερα θα τις ευχαριστηθούν.

Χθές βγήκανε το βράδυ οι δυό μου νύφες έξω, πιασμένες αγκαζέ και πήγανε σε μία ταβέρνα μόνες τους. Θορυβήθηκα γιατί ..έμεινα απέξω. Εσπασα το κεφάλι μου απο τη περιεργεια για το τι θα μιλήσουν. Κάτι που δεν μπορούν να πούν στο σπίτι, κάτι που είναι προσωπικό;   Κάτι για τον Μάρκο και τις γκόμενες; Κάτι που απασχολεί τη Μ και θέλει να το πεί; Γιατί η Μ να το λέει στην Α και όχι σε εμένα; Ζηλεύω.

Με μάλωσε και ο Β χθές το βράδυ που μουρμούραγα. Με είπε ζηλιάρα, ανακατεύτρα, εξουσιάστρια, ότι χώνω τη μύτη μου σε ξένα παντελόνια..με έκανε με τα κρεμμυδάκια. Μου υπενθύμισε ότι αυτές οι δυό γνωρίζονταν πρίν παντρευτούν τους γιούς μας και στο τέλος μου πάτησε τον κάλο λέγοντας ότι συμπεριφέρομαι σαν ηλίθια σύζυγος που αναρωτιέται «τι λένε/κάνουν οι άντρες μεταξύ τους όταν βγαίνουν έξω με τα φιλαράκια τους».  Ετσι και εγώ τον τσίμπησα. Και πήρε τη κουβέρτα του και κοιμήθηκε στον καναπέ.    

Ξέρω ότι κάνω λάθος που συμπεριφέρομαι έτσι όμως ΖΗ-ΛΕΥ-ΩΩΩΩΩ!

3 thoughts on “Αγκαζέ

  1. Θεία Λένα μου,
    μ’ αρέσεις που λες απλώς ότι ζηλεύεις (όπως θα ζήλευες αν δυο φιλενάδες σου βγαίναν και στο λεγαν) και δεν τις θάβεις τις νύφες σου, όπως θα έκανε κάθε πεθερά που σέβεται τον εαυτό της!

Σχολιάστε

