Βιολογικά και σαχλαμάρες

Είμαι σε άθλια κατάσταση, εγώ φταίω για όλα. Εγινα αιτία και αρρώστησαν τα παιδιά μου, χθές πήγα στο νοσοκομείο τη νύφη μου με αλλεργικό σόκ, ο γιός μου ο ένας έβγαλε τη νύχτα στη τουαλέττα και η εγγονή μου κάνει εμετούς.

Ακούω διάφορα απο γνωστούς και παρασύρομαι εύκολα για τα βιολογικά προϊόντα, έτσι προχθές πήγα σε ένα τέτοιο κατάστημα και αγόρασα ένα πακέτο φακές, ελευθέρας βοσκης όπως μου είπε ο υπάλληλος χαριτολογώντας. Τους την έφτιαξα χθές, όλοι φάγαμε τα παιδιά όμως αρρώστησαν. Κάτι είχαν οι φακές, ή μάλλον δεν θα είχαν φάρμακα γιατί μας έβλαψαν με πολύ άσχημα αποτελέσματα.

Κατ’ αρχήν ο Πέτρος τον έπιασε κόψιμο, νερό, αφού βγήκαν όλα άρχισε να τα κάνει εμετό. Ηρθε ο γιατρός δηλητηρίαση είπε, τον έβαλε στο κρεββάτι. Η εγγονή μετά με τα ίδια συμπτώματα, μόνο που σήκωσε και πυρετό. Ο Μάρκος ήταν καλύτερα, έκανε τις φακες εμετό σχεδόν αμέσως και γλύτωσε. Ο Β και εγώ δεν πάθαμε τίποτα. Το χειρότερο ήταν η Μ που έπαθε αλλεργικό σόκ, κοκκίνησε ολόκληρη και έπεσε ξερή στο πάτωμα, την άρπαξε ο άντρας μου, γιατί ο Πέτρος δεν μπορούσε απο τις διάρροιες, και την πήγε στο Ιατρικό Κέντρο, της κάνανε 2 ενέσεις και την κράτησαν εκεί όλη τη νύχτα, τώρα θα πάμε να την πάρουμε, μας μίλησε, είναι καλύτερα.

Αισθάνομαι απαίσια που πίστεψα σε ανοησίες και έγινα αιτία να αρρωστήσει η οικογένειά μου. Ισως σε άλλα πιο προηγμένα απο την Ελλάδα κράτη τα βιολογικά προϊόντα κάτι να σημαίνουν, στη χώρα όμως της χωματερής και της αρπαχτής, βάζουν την υγεία μας σε κίνδυνο.

Υ.Γ. Να συμπληρώσω θέλω. Γυρίσαμε σπίτι, όλα καλά η νύφη μου είναι κουρασμένη, κοιμάται τώρα και εγώ αδειάζω τις τύψεις μου. Με μάλωσε ο Πέτρος σήμερα, το κατάλαβα γιέ μου, δεν θέλεις να σας μαγειρεύω τίποτα, έχετε άλλες διατροφικές συνήθειες, θα προσπαθήσω να μη το ξανακάνω, μόνο μη με μαλώνεις άλλο, στενοχωρέθηκα αρκετά. Είμαι πολύ άσχημα, δεν έχω που να πάω να κρυφτώ, έφυγε και ο Β πήγε στη Μητρόπολη. Μα καλά, που καλλιεργούν τις φακές αυτοί οι άνθρωποι, στη Ψυττάλεια;

15 thoughts on “Βιολογικά και σαχλαμάρες

  1. Δεν το πιστεύω.Αν είναι δυνατόν .Μα αυτά τα παίρνουμε για καλύτερα , για τα μωρά δηλαδή και τέτοια.Νομίζω πως θα πρέπει να ζητήσεται εξηγήσεις από το κατάστημα που τις αγοράσατε.

  2. Ωχ Παναγία μου, και χθες μας έφερε πιτα η γειτόνισσα με χορταράκια ελευθέρας βοσκής… Συμφωνώ με τη χελώνα από πάνω. Πηγαίντε στο μαγαζί με τα δήθεν βιολογικά και πείτε τους τι κοντεύατε να πάθετε οικογενειακώς!
    Περαστικά. Μα καλά… βιολογική φακή;;;;;
    Καλημέρα 🙂

  3. Ax βρε θεία Λένα τι πάθατε , και πως να μην έχεις τύψεις μετά από όλα αυτά .Έπρεπε είδη να έχεις πάει πίσω στο κατάστημα με την κατσαρόλα και να τον βάλεις να δοκιμάσει την ελευθέρας βοσκής φακή!
    Την έχω πάθει με βιολογικό λάχανο, ποιό σκληρό δεν γινόταν. Περαστικά σας .

  4. Πω πω … καλά κάνω και δεν τα εμπιστεύομαι καθόλου …
    Όσο για το λάχανο την έπαθα κι εγώ … σκέτος τσίγκος τα φύλλα, το πέταξα.
    Περαστικά σε όλους και μην έχετε άλλες ενοχές δε φταίτε εσείς … στη χώρα της αρπαχτής ζητάμε καλλιγραφίες …

  5. Συμφωνώ κι εγώ πως πρέπει να πάτε στο κατάστημα ή να απευθυνθείτε στην εταιρία που τις παρασκεύασε.
    Υπάρχει πολύς κόσμος που αγοράζει βιολογικά για καλύτερη ποιότητα… (κι είναι και ακριβά !)

  6. Καλησπέρα σας. Είμαι καλύτερα τώρα και τα παιδιά μου το ίδιο. Μιλήσαμε, με συγχωρούν, ξέρουν ότι δεν το έκανα επίτηδες. Πήγα με τον Β στο μπακάλικο απ’ όπου πήρα τις φακές, ο Β ήταν αυστηρός και ο καταστηματάρχης απολογιτικός, χύμα τις είχα πάρει απο ένα σακκί που το ονόμαζε εκείνος βιολογικό, ζήτησε συγνώμη είπε ότι θα το διαβιβάσει στον παραγωγό, μας γέμισε δώρα. Ομως το κακό έγινε και λέω ν’ αλλάξω και μπακάλη. Σίγουρα θα υπήρχαν και άλλα παράπονα.
    Ηταν η χθεσινή και η σημερινή δύσκολες ημέρες. Για να δούμε αύριο τι θα γένει.

  7. Περαστικά σε όλους κι άλλο κακό να μη σας βρει.Μάλλον έχουμε εθιστεί στα φυτοφάρμακα κι όλες τις αηδίες που βάζουν,δεν εξηγείται αλλιώς.Λίγο λίγο το συνήθισε ο οργανισμός 😉 Καλημέρα

  8. Θεια Λενα δεν φταινε τα βιολογικα προιοντα.Αυτο που φταιει ειναι οτι εχουμε συνηθισει να τρωμε τα ολα τα δηλητηριασμενα και τις σαβουρες που μας σερβιρουν και μολις φαμε κατι αγνο μας πειραζει.

  9. Εγώ πάλι συμφωνώ με τη Νιόβη παραπάνω! Εγώ χρησιμοποιώ βιολογικά 2 χρόνια τώρα & είμαστε όλοι πολύ ευχαριστημένοι πραγματικά! Καταρχήν & η γεύση ακόμη είναι πιό αγνή!
    Να προτιμάτε οπωσδήποτε τα τυποποιημένα που τουλάχιστον ως ένα βαθμό ελέγχονται & οπωσδήποτε να αλλάξετε μπακάλη. Αν & μπορεί απλά να έτυχε: για παράδειγμα, μπορεί ένας ποντικός ή μια κατσαρίδα να «σέρφαρε» μέσα στο συγκεκριμένο τσουβάλι της φακής. Ή ακόμη, μπορεί να έφταιγε & κάποιο άλλο συστατικό του μαγειρέματος, π.χ. η ντομάτα! Εγώ πάντως επιμένω στα βιολογικά!
    Σας φιλώ

  10. Γεια σας, έφαγα βιολογικά πρώτη φορά πριν από 20 χρόνια!! στην Αγγλία, οταν εδώ δεν υπήρχε υποψία. Θα πρέπει να παίρνετε καλύτερα συσκευασμένα, πιστοποιημένα από μεγάλα super markets ή εξειδικευμένα καταστήματα. Η διαφορά (υφή, γεύση, άρωμα, χρόνος συντήρησης) με τα υπόλοιπα είναι χαώδης, ειδικά σε πατάτες, μήλα, καρότα, ντομάτες, φράουλες, γαλακτοκομικά, κλπ, αλλά σίγουρα υπάρχουν μεταπτώσεις στις παρτίδες τους, έχει σχέση ο προορισμός τους κλπ. εμένα προσωπικά με ενοχλεί το στομάχι μου όταν δεν τρώω βιολογικά πλέον! αυτά τα λίγα για τώρα, ευχαριστώ!!

Σχολιάστε

