Ατιτλο

Τρέχω αυτές τις μέρες, είναι οι συμπέθεροι απο το νησί εδώ και η χαρά μου δεν περιγράφεται. Εχουμε ειδωθεί, τα έχουμε πεί, έχουμε πάει εδώ και εκεί για φαγητό, καφέ, ψώνια. Πήρε ο Β τον συμπέθερο για ψάρεμα με το καλάμι στο μώλο του Φαλήρου, ήταν πολύ αστείο το θέαμα δύο γεροντάκια με μουσαμάδες, καπέλλα, σκουφιά, απο δύο πανέρια με ζυμωμένα ψωμιά και σκουλήκια (τα ζύμωσαν στο μπαλκόνι όμως απο την προηγούμενη) να τρέχουν για μία καλή θέση μέσα στο αγιάζι πρίν το χάραμα και το βραδάκι να γυρίζουν με κάτι μικρόψαρα, κεφάτοι, σουρωμένοι και μές τη καλή χαρά. Τα ίδια κάνανε το καλοκαίρι στο νησί, μόνο που εκεί το καλάμι το άφησαν σπίτι και πήγαιναν με το καϊκι. Και βέβαια φέρνανε και καλύτερα ψάρια ..τώρα που είπα για ψάρια, μας φέρανε σκορπιούς απο το νησί, θα τους κάνω αύριο ψαρόσουπα και θα φάμε όλοι. Απο Δευτέρα μπαίνει η συμπεθέρα στο Νοσοκομείο για εγχείρηση στα πόδια της έχει φλεβίτιδα-κιρσούς κάτι τέτοιο και πολύ την παιδεύουν.. πρέπει να χάσει και βάρος, όπως της είπε ο γιατρός.

Εχουν μανία με το βάρος οι γιατροί σήμερα, όλοι πρέπει να γίνουμε μικρόσωμοι με ρυτιδιασμένα πρόσωπα. Η μάνα μου ήταν πολύ παχιά μέχρι το θάνατό της, βαθιά γεράματα-περίπου 97 ετών πέθανε. Χαρούμενη, παχιά, γελαστή και φαινόταν νεώτερη απ’ ότι ήταν. Τώρα τις βλέπεις απο τα μικρά τα τους, τις αρχίζουν μπίρι-μπίρι να χάνουν βάρος, να μην απολαμβάνουν τίποτα για να μπαίνουν στα κουρελάκια των μόδιστρων. Και καμμιά δεν είναι χαρούμενη και ξέγνοιαστη αν δεν μπορεί να φάει με την ησυχία της ότι θέλει, αλλά να έχει τη μέγγενη του γιατρού, της δίαιτας, του γκόμενου, της φιλενάδας με το κριτικό φρύδι απο πάνω της.

Δεν πάνε να λένε. Θα παραμείνω εύσωμη.

Καλό σαββατοκύριακο σε όλους.

10 thoughts on “Ατιτλο

  1. Μπραβο θεια Λενα,χαρηκα πολυ που εχετε τετοια καλη σχεση με τους συμπεθερους.Ειναι πολυ ομορφο γιατι πιστευω οτι ετσι δεν δημιουργουνται προβληματα και στα παιδια σας(στο ζευγαρι).
    Οσο για τα κιλα καλα ειναι να μην κουβαλαμε πολλα επανω μας,αλλα τι να κανουμε ΤΑ ΠΑΧΗ ΜΑΣ ΤΑ ΚΑΛΗ ΜΑΣ οπως λεω εγω για να παρηγοριεμαι.Τωρα βεβαια αποφασισα και κανω μια σχετικη διαιτα απο μονη μου βεβαια,οχι για τιποτε αλλο αλλα για να μπορω να κινηθω καλυτερα.Ευχομαι καλη επιτυχια στην συμπεθερα σου.

  2. «… έχει τη μέγγενη του γιατρού, της δίαιτας, του γκόμενου, της φιλενάδας με το κριτικό φρύδι απο πάνω της.»

    Και τη δική μας κριτική Θεία Λένα την και τη δική μας …
    Ανάθεμα την αισθητική μου …

  3. Πές τα χρυσόστομη!…που απ’τονκαιρό που έκοψα το τσιγάρο έχω φτάσει τα 70 κιλά κι είμαι να πεθάνω!
    Βρε αει στο καλό…μια χαρά είμαι κι έτσι:))
    Kαλό σαββατοκύριακο!

  4. Πολύ ωραία τα λες θεία Λένα.
    Κάλλιο εύσωμη και χαρούμενη, παρά αδύνατη και κατσούφα.

    –@ Νιόβη μου κάλλιο 70 κιλά και χωρίς τσιγάρο, παρά αδύνατη καπνίστρια. Μη στενοχωριέσαι εγώ είμαι περισσότερο και δεν στενοχωριέμαι.

  5. Μέτρον άριστο!
    Πάντως το πρόβλημα με τα κιλά (μας) δεν είναι και τόσο απλό.
    Απλώς, προσωπική στάση αυτή, δεν με πείθουν οι ειδικοί με όσα μου λένε..
    Ας είναι..
    Καλό Σαββατοκύριακο να περάσεις.

  6. Θεία Αννα, άμα τα κιλά είναι τόσα που σου εμποδίζουν τη κίνηση, ρίχτα για να ελευθερωθείς. Στις μεγάλες ηλικίες με τη σακατεμένη υγεία και την έλλειψη αυτοκινήτου (δεν οδηγώ πιά, μόνο σε μεγάλη ανάγκη) να μη μπορούμε να πάρουμε και τα πόδια μας ίσον θάνατος.

    Εβίτα, ελα τώρα!

    Χελώνα, εύκολα τα λόγια, δύσκολη η πράξη

    Νιόβη μου, ΄70 ήμουνα με το τσιγάρο..τώρα πάω για τα 85. Πρίν την εγχείρηση ήμουνα 91. Πάλι καλά. Καλύτερα πιο παχουλή παρά στη κάσα. Και το τσιγάρο δεν το έχω κόψει τελείως..δεν το κατεβάζω, αλλά 1 τσιγαράκι την ημέρα θα το κάνω. Παλιά κάπνιζα ένα πακέτο!

    Τασσούλα, το ζητούμενο είναι η υγεία και η ευτυχία γλυκιά μου

    Ρίτσα, να είσαι καλά!

    Σωτήρη, έχεις απόλυτο δίκιο, μόνο απλό δεν είναι το πρόβλημα. Μέρα παρά μέρα πάω στο γυμναστήριο και περπατάω, μπορεί να μου κάνει καλό αλλά δεν χάνω ούτε 100 γραμμάρια. Τρώω, 4-5 φορές την ημέρα, πεινάω. Δεν μου κάνει καρδιά να κόψω ενα γεύμα, δεν είναι απλό, μετά τρώς διπλή μερίδα. Οσο για τις δίαιτες..πα! πα! πα! χάνεις λίγο και μετά τα ξαναπαίρνεις διπλά!

Σχολιάστε

