Μικρόκοσμος

«Τι θ α πεί ο κόσμος;» Με αυτή την έκφραση μεγάλωσα. Φρόντισε η μάνα μου να μου το βάλει στο πετσί μου απο κάτω αυτό, να προσέχω πάντα τη γνώμη των άλλων, να μη δίνω λαβές σε σχόλια, να μη κουτσομπολεύω τους άλλους ανοιχτά και να είμαι μία μικρή κυρία.

Το κράτησα αυτό όσο μπορούσα τόσο ώστε να έχω στα 80 μου χρόνια αρκετό σεβασμό απο τους γύρω. Ομως μπήκε η πρόταση αυτή μέσα μου τότε, έγινε ένα με το αίμα μου. Οι άλλοι δεν συμμερίζονται τις απόψεις μου, δεν τις ακολουθούν αντίθετα μου τις πετάνε στα σκουπίδια και μπροστά μου

:Τη λέω στον Μάρκο. Μου απαντά : Να πάει ο κόσμος να πνιγεί μαμά, την υγειά μας νάχουμε

Τη λέω στην Α. Μου απαντά: ο κόσμος μητέρα ποτέ δεν λέει καλό για κανέναν, δεν με νοιάζει

Λέει ο Β : Θα γίνουμε ρεζίλι σε όλη την πολυκατοικία

Λένε τα εγγόνια μου : Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι γιαγιά με τη θεία Βίκη εδώ μέσα. Ηδη γελάνε οι φίλοι μου στο σχολείο.

Εμένα πάλι με έχει πιάσει μιά στενοχώρια, ένα πλάκωμα. Δεν μπορούσαν δηλαδή να κάνουν τους έρωτές τους και τα ομαδικά τους κάπου μακριά απο το σπίτι και να μη φαίνονται; Τι θα πεί ο κόσμος όταν θα τους δεί να μπαινοβγαίνουν στο σπίτι της νέας ενοικιάστριας; Και κυρίως τι θα πεί ο Πέτρος που μένει απο κάτω, όταν θα κάνουν φασαρία και οι 3 τους; Τι θα πούν τα παιδιά της Βίκης που είναι μικρά στους άλλους και στα παιδιά των γειτόνων μας;

Τι θα πώ στον Πέτρο άμα με ρωτήσει πώς δέχτηκα να συμμετέχω σε τέτοιο ρεζιλίκι; Τι μαθήματα παίρνουν τα εγγόνια για τη ζωή των μεγάλων; Ωραία πράγματα να βλέπουν μικρά παιδιά!

Οσο για το καραβάνι του Μάρκου, στον μικρόκοσμό του κινείται. Που όμως μας παρασέρνει και εμάς.

6 thoughts on “Μικρόκοσμος

  1. Καλημέρα Λένα μου
    Είναι μια μάλλον ενοχλητική κατάσταση, αυτό που πάει να συμβεί, αλλά παρόλα αυτά δεν θα ήθελα να στεναχωριέσαι.

    Μήπως θα έπρεπε να μιλήσεις εσύ ή ο Β στον Πέτρο από την αρχή, πριν ανακαλύψει το θέμα μόνος του ή τον ενημερώσει κάποιος τρίτος; Αυτό θα ήταν δυσάρεστο για αυτόν!!!
    Ίσως να μπορεί να βοηθήσει και την κατάσταση, μιλώντας στον αδερφό του.

    Όσο για το Μάρκο τί να πώ; Προσπαθώ να καταλάβω από που πηγάζει τέτοια σιγουριά και αδιαφορεί για όλους και για όλα! Το τί κάνει στην προσωπική του ζωή, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να το κάνει τόσο εμφανές στον κόσμο έξω. Και κυρίως γιατί πρέπει να το ξέρουν και τα παιδιά;

    Κάποιος πρέπει να βάλει πάγο σε αυτό τον άνθρωπο!!! Και δυστυχώς η Α., αγρόν ηγόραζε!!

  2. Eίναι όντως άκρως ενοχλητική η όλη κατάσταση.
    Και ιδίως για τα παιδιά: αν ήταν μονοι, άς εκαμαν ό,τι ήθελαν.

    Ομως, ο κόσμος των μικρων είναι ιδιαιτέρως σκληρός και τον κανουν μ’ αυτές τις συμπεριφορές, αδυσώπητο.

    δυστυχώς..

  3. Λένα, τα παιδιά ξέρουν;(αν το υποψιαστώ…) γιατί είπαν τα εγγόνια σου ότι θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι με τη Βίκυ;

    Συμφωνώ να μιλήσεις εσύ πρώτη στον Πέτρο, πριν προλάβει κανένας άλλος, αλλά… γιατί να σε κατηγορήσει εσένα ότι συμμετέχεις σε όλο αυτό; και πως δηλαδή δέχτηκες; σε ρώτησε το ζευγάρι πριν κάνει τρίο; δεν καταλαβαίνω γιατί σκας εσύ για τα ¨ρεζιλίκια¨ των άλλων, έστω κι αν είναι τα παιδιά σου.

    Χαλάρωσε καλή μου Λένα, και να σου πω και κάτι στην τελική; έχουν δίκιο σε αυτό που λένε τα παιδιά, ο κόσμος δεν έχει καλό να πει έτσι κι αλλιώς, τώρα θα μου πεις βέβαια γιατί να τους δίνουμε τροφή για σχόλια, ε… στο κάτω κάτω, ας κοιτάξει ο καθένας την καμπούρα του.

    Εγώ για τα παιδιά ανησυχώ, τι παράδειγμα παίρνουν, αλλά άμα δε νοιάζει τους γονείς…

  4. Θεια λενα δεν σου αφηνω σχολια γιατι ειμαι πνιγμενη λογω αναχωρησεως σημερα για ρεθυμνο.Σου ευχομαι Καλη ανασταση με ολη σου την οικογενεια και το κυριοτερο υγεια για ολους μας Φιλακια ελετ

  5. Τι να πω φίλη μου Θεία Λένα….Δε θα μου άρεσε να βλέπω τέτοια πράγματα με τους γονείς μου ή να ακούω τις ερωτικές τους περιπτύξεις. Συζητούσα με ένα φίλο μου, παντρεμένο, για το πόσο είναι σήμερα έτοιμοι κάποιοι να γίνουν γονείς, να είναι πιστοί, να μην παρασύρονται από τα πάθη τους. Όταν υπάρχει παιδί στη μέση, πρέπει να σκέφτονται πρώτα το καλό του παιδιού. Καλή μέρα φίλη μου Θεία Λένα να έχουμε!
    Με αγάπη πάντα
    Agorafoviagr

Σχολιάστε

