Χειρόγραφα

Μου ζήτησε ο Σωτήρης Κ να σας γράψω ένα κειμενο με το χέρι, ανώμαλα προσγειώθηκα οταν ειδα το γραφτό μου, πόσο τρέμουν τα γραμματάκια μου, γέρνουν πρός τη μία πάντα όπως και εγώ άλλωστε γέρνω λίγο όταν περπατώ.

Τα δέχτηκα τα γεράματα όπως ήρθαν, λίγο-λίγο, πότε πόναγε το χέρι μου απο το ράψιμο, πότε πιανόταν ο λαιμός μου απο το σκύψιμο, χάλασαν νωρίς τα μάτια μου και μου βάλανε γυαλιά, μετά φακούς επαφής, τώρα θάμπωσε το ένα. Θα πάω για εγχείρηση καταρράκτη κάποια στιγμή, όχι τώρα, αργότερα. Τα δέχτηκα τα μείον όπως ερχόντουσαν, τα κατάπινα και προχωρούσα.

Εχω το ποτήρι με το νερό δίπλα μου. Καταπίνω και το πάλαι ποτέ στρωτό μου γράψιμο. Με μικρές γουλιές γεμάτες ωραίες αναμνήσεις. Στο τέλος θα ειδοποιήσω και τους συλλέκτες αυτόγραφων πως η γηραιά κυρία ξεμπέρδεψε και με αυτό. Οπως και με τα νιάτα της. Βάρος ήταν τότε, αγώνας που όταν είσαι νιός δεν το καταλαβαίνεις πόσο φθείρεσαι τρέχοντας να προλάβεις να ζήσεις και να αποκτήσεις. Οταν έρθει το δεύτερο δεν ξέρεις για πόσο ακόμη θα απολαμβάνεις το πρώτο.

Να και ο σύνδεσμος http://autographcollectors.blogspot.com. Οσοι θέλετε να συνεχίσετε και αυτό το παιχνιδάκι, ελεύθερα. Εμένα με μελαγχόλησε. 

5 thoughts on “Χειρόγραφα

  1. έλα μωρέ Λενα μου, τώρα..
    σιγά!!

    σκέφτεσαι ποσο απίστευτα κουραστικό θα ηταν να ήμασταν για παντα νέοι;

    εμένα, να μου λειπει το βύσσινο..

  2. Εμένα θα μου άρεσε να ήμουνα πάντα νέα, εκεί γύρω στα 40 κατασταλαγμένη, φτασμένη, οικονομικά ανεξάρτητη και να το λέει η περδικούλα μου.
    Αμα δεν χάσεις όμως, δεν εκτιμάς

  3. «…αγώνας που όταν είσαι νιός δεν το καταλαβαίνεις πόσο φθείρεσαι τρέχοντας να προλάβεις να ζήσεις και να αποκτήσεις. ..»
    ΣΟΦΟ!!! ΄Αν μπορούσαμε να το αντιληφθούμε,, θα λειτουργούσαμε πιο ψύχραιμα και με ήπιους ρυθμούς.

    ΄Εχει εξαιρετική βαρύτητα και αξία το χειρόγραφό σου, γιατί κλείνει την εμπειρία μιας ζωής, που άσχετα από τις ό,ποιες αντιξοότητες (φυσιολογικές θα έλεγα), σηματοδότησε μέχρι σήμερα μια επιτυχημένη πορεία.
    Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  4. Πρώτον ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση.
    Δεύτερον, αυτό το «η ζωή μας είναι συνονθύλευμα τόσο του ασήμαντου όσο και του σημαντικού» είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα επισήμανση!

    Τα υπόλοιπα που έχεις πληκτρολογήσει, ας μη τα σχολιάσω…
    Χμμ κάποια «χαϊδεύεται» μού φαίνεται εμένα!
    🙂
    Να είσαι καλά πάντα και άσε τις γκρίνιες.
    Η ζωή σού χαμογελά!
    🙂
    Καλησπέρα

Σχολιάστε

